» مقالات » مقالات هایبرد » سرعت ایندکس مطالب جدید سایت بر سئو و ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت

سرعت ایندکس مطالب جدید سایت بر سئو و ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت

سرعت ایندکس مطالب جدید سایت بر سئو و ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت

9623  تعداد بازدید  |  سه شنبه 14 مرداد ماه 1393

در دنیای مجازی برای اینکه بتوانیم سایت خود را به همگان معرفی کنیم باید بتوانیم تا مطالب خود را با سرعت زیادی برای موتورهای جستجو معرفی کنیم تا در نتیجه بتوانیم تعداد صفحات وب خود را افزایش دهیم.با توجه به اینکه سرعت ایندکس مطالب جدید برای وبمسترها مهم است در این مقاله می خواهیم تا شما را با افزایش ایندکس مطالب جدید سایت آشنا کنیم .

در دنیای مجازی برای اینکه بتوانیم سایت خود را به همگان معرفی کنیم باید بتوانیم تا مطالب خود را با سرعت زیادی برای موتورهای جستجو معرفی کنیم تا در نتیجه بتوانیم تعداد صفحات وب خود را افزایش دهیم.با  توجه به اینکه سرعت ایندکس مطالب جدید برای وبمسترها مهم است در این مقاله می خواهیم تا شما را با افزایش ایندکس مطالب جدید سایت آشنا کنیم .

بروز رسانی مرتب وب :
بروز رسانی مطالب وب به صورت مرتب از عوامل افزایش سرعت ایندکس سایت می شود.برای قرار دادن مطالب خود می توانید ساعتی را در نظر بگیرید و به طور منظم در همان موقع بروز رسانی کنید .

استفاده از شبکه های اجتماعی :
با عضویت در شبکه های اجتماعی می توانید مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراگ بگذارید.انجام این کار می تواند تا در سریع تر ایندکس شدن سایت شما موثر باشد؛برای این کار افزونه های مختلفی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که با وارد سازی آدرس RSSسایت خود، مطالب جدید سایت شما را به صورت خودکار در صفحه های اجتماعی منتشر می سازند .

حذف مطالب تکراری :
برای هر مطلب از سایت تنها یک صفحه را در نظر بگیرید و برای یک مطلب سایت چند آدرس قرار ندهید زیرا انجام این کار موجب مشکل مطالب تکراری می شود و در نتیجه سرعت ایندکس صفحات وب را کاهش می دهد.جلوگیری از بازنشر مجدد مطالب سایت نیز می تواند موجب کاهش سرعت ایندکس سایت شود .

استفاده از پینگ :
پس از بروز رسانی سایت می توانید به موتورهای جستجو خبر دهید شما می توانید با استفاده از سیستم های گوناگون یا پلاگین های موجود برای سیستم مدیریت محتوای وبسایتتان به موتورهای جستجو از تغییرات سایت خودتان خبر بدهید .

نکته : استفاده زیاد و بی رویه از پینگ می تواند تاثیر منفی داشته باشد.همچنین اگر سی ام اس شما بخش پینگ اتوماتیک را ندارد و یا اصلا سی ام اس بر روی سایت خود نصب ندارید می توانید از Pingler استفاده کنید .

استفاده از عکس های کم حجم :
با توجه به نکاتی که در مقاله ی بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت گفته شد بهتر است برای افزایش سرعت ایندکس به بهینه سازی تصاویر توجه بیشتری کرد تا حجم عکس ها زیاد سنگین نشود .

استفاده از لینک های داخلی :
سعی کنید در متون خود علاوه بر استفاده از لینک های خارجی به سایر مطالب موجود در سایت لینک دهید تا کاربران راحت تر به صفحات دیگر هدایت شوند و یک پیوند مناسب بین متون سایت ایجاد شود .

 ارائه محتوای با ارزش :
شما می توانید طبق برنامه ریزی منظم مطالب مفیدی را عرضه کنید که انجام این کار اهمیت ویژه ای دارد همچنین می توانید در سایت تان به ارائه سرویس های رایگان بپردازید، بازدیدکنندگان شما، توصیه سایت شما را به دوستانشان خواهند کرد. اینکار باعث افزایش کیلک بر روی سایت شما خواهد شد .

اهمیت سئو   :
همانطور که در مقاله ی دلایل مهم بودن بهینه سازی سایت گفته شد علم سئو به وسیله سایت های فعال در تجارت الکترونیک و به تازگی در تمامی سایت ها حتی خدماتی به طرز گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد به عبارتی سئو شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند .

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز :
پس از اینکه سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کردید، وارد بخشOptimization شده بعد از کلیک روی Sitemaps بر گزینه Add/Test Sitemapکلیک کنید و آدرس نقشه سایت خود را وارد کنید .
اگر نقشه سایت ندارید و از وردپرس استفاده میکنید با استفاده از افزونهGoogle XML Sitemaps برای خود نقشه سایت ایجاد کنید یا با استفاده از سایت XML Sitemaps Generator نقشه سایت خود را بسازید و در سایت خود آپلود کنید و همانند راهنمایی بالا، به گوگل وبمستر معرفی کنید .

استفاده از بک لینک های قوی :
داشتن بک لینک های قوی از وب سایت هایی که رنکینگ و بازدید بالایی دارند تاثیر فوق العاده ای بر روی افزایش سرعت ایندکس مطالب شما دارد البته دقت کنید که بک لینک های دریافتی نباید Nofollow باشند .

صبر :
توقع نداشته باشید که بعد از انجام ۱۰ مورد بالا، به مجرد فشار دادن دکمه انتشار مطلب در سایت خود، مطلب شما در گوگل ایندکس شده باشد، این کار بدون شک امکان پذیر است اما پشتکار و صبر شما را می طلبد .

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

افزایش ترافیک سایت به کمک مجلات الکترونیکی
چگونه ترافیک مطلوبتر را ایجاد کنیم(بازاریابی اینترنتی)
با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید
افزایش ترافیک با طراحی سایت مناسب
سرعت ایندکس مطالب جدید سایت بر سئو و ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت
تحلیل ترافیک وب سایت
وب سایتها در جستجوی ترافیک - وب سایت