» مقالات تجارت الکترونیک » طراحی سایت » نظر و کامنت پست ها در طراحی سایت

نظر و کامنت پست ها در طراحی سایت

نظر و کامنت پست ها در طراحی سایت

13025  تعداد بازدید  |  شنبه 31 مرداد ماه 1394

با توجه به اهمیت افزایش بازدید از وب سایت و همچنین افزایش میزان سود خود از طریق سایت ایجاد مطالب مفید و مرتب توجه بیشتری را به خود جلب می کند.قرار دادن مقالات پشت سر هم نیازمند دریافت بازخورد می باشد که در این جا می خواهیم شما را با روش های دریافت نظر و کامنت در پست های وب سایت آشنا کنیم .

با توجه به اهمیت افزایش بازدید از وب سایت و همچنین افزایش میزان سود خود از طریق سایت ایجاد مطالب مفید و مرتب توجه بیشتری را به خود جلب می کند.قرار دادن مقالات پشت سر هم نیازمند دریافت بازخورد می باشد که در این جا می خواهیم شما را با روشهای دریافت نظر و کامنت در پست های وب سایت آشنا کنیم .

قرار دادن آسان نظرات(کامنت) :
حتما تا بحال با وبلاگ ها و یا وب سایت هایی رو برو شده اید که برای ثبت نظر نیاز به عضویت در سایت است و یا برای ثبت نظر باید عملیاتی را انجام دهید.این کار یکی از اشکالاتی است که یک وب سایت می تواند داشته باشد بنابراین بهتر است برای درج کامنت در همان قسمت از کاربر بخواهید که نام و ایمیل خود را وارد کند و برای کامنت گذاری ثبت نام الزامی نباشد.
 دعوت از خوانندگان برای ثبت نظر :
شما می توانید با دعوت از خوانندگان متن دعوت کنید تا نظرات خود را درج کنند.برای انجام اینکار می توانید سوالی را راجع به متن بپرسید برای مثال می توانید از جملاتی مانند :آیا نکته ای در مطلب توجه شما را به خود جلب کرد؟لطفا آن را در کامنت "با ما در میان بگذارید" استفاده کنید . برقراری ارتباط با سایر وب سایت ها
با شناختن افرادی که در حوزه فعالیت شما کار می کنند می توانید به توسعه ارتباط با آن ها بپردازید ، به عبارتی با کامنت گذاشتن در سایت یکدیگر می توانید اینکار را انجام دهید.اینگونه ارتباطات بسیار با ارزش تر از دیگر راه های شناخته شده است .

ایجاد room برای درج پاسخ خوانندگان :
در پست ها و مطالبی که طولانی هستند بهتر است مشخصه ای را در نظر بگیرید که کاربر مطمئن شود پس از اتمام پست حتما می تواند نظر خود را درج کند. می توانید پستی را در ادامه مطلب خود قرار دهید که کامل کننده آن باشد و تمام جزئیات را در آن درج کنید در نتیجه کاربر براحتی می تواند تشخیص دهد که می تواند نظر دهد یا خیر .

پاسخ به نظرات را فراموش نکنید :
سعی کنید به طور مرتب به بخش نظرات سر بزنید و جواب نظرات را بدهید در غیر این صورت کاربران خود را از دست خواهید داد .

حذف کامنت های اسپم :
کامنتهای اسپم می توانند مشکل آفرین باشند.اگر پست شما دارای کامنت اسپم باشد بدین معناست که شما حتی یک بار هم نظرات را نمی خوانید.بهتر است از پلاگینی مانند Akismet استفاده کنید تا به هیچ عنوان کامنت اسپمی در سایت شما ثبت نشود و تمام کامنتهای اسپم که از قبل درج شده است را حذف کند .

ارسال ایمیل با دوستان :
در صورتی که هیچ کامنتی دریافت نکردید از دوستان خود بخواهید تا به مطالب شما نظر دهند . با استفاده از روش های بالا می توانید افراد بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید و همچنین با استفاده از نظرات ، پیشنهادات و انتقادهای آن ها در بهبود بخشیدن کیفیت سایت خود استفاده نمائید .