» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » جستجوی کلمات کلیدی رقابتی چه چیزی را نشان می دهد

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی چه چیزی را نشان می دهد

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی چه چیزی را نشان می دهد

2445  تعداد بازدید  |  یکشنبه 17 اسفند ماه 1393

ابزار وب سایت های با بالاترین رده بندی توسط کلمات کلیدی، سایت های با ره بندی 25 تای برتر را بصورت یک لیست در می آورد و صفحهات خاصی را که دارای بالاترین رده بندی برای کلمه ای که شما وارد کردید را دارند، نشان می دهد.

    

ابزار وب سایت های با بالاترین رده بندی توسط کلمات کلیدی، سایت های با ره بندی 25 تای برتر را بصورت یک لیست در می آورد و صفحهات خاصی را که دارای بالاترین رده بندی برای کلمه ای که شما وارد کردید را دارند، نشان می دهد. اعداد نشان دهنده وضعیت رده بندی و محل قرار گرفتن هر سایت بصورت لحظه ای (زمان واقعی) در چندین موتور جستجو (1 یعنی اولین جایگاه، 3 یعنی سومین و غیره) می باشند. درباره URL های اختصاصی صفحهات فراموش نکنید که بعنوان کار اصلی و رقابت شما می باشند (ما رقبای واقعی شما را کمی جلوتر شناسایی می کنیم.) نمونه سمت راست، صفحهات وب با رده بندی بالا را برای عبارت کلیدی "اردوگاه ها در کالیفورنیای جنوبی" نشان می دهند.


 

نمی توانم فقط یک جستجوی ساده انجام بدهم؟ اگر شما بطور مستقیم بر روی Google  یا  Bing جستجو کنید، نتایج شما تحت تاثیر تنظیمات شخصی، شهر و جستجو های قبلی شما می باشد. با استفاده از ابزار SEO ما تمام تاثیرات و شخصی سازی ها را پاک کنید. این اطلاعات رده بندی تاثیر نگرفته از شما تست های مفیدی برای جستجوی SEO رقابتی فراهم میاورد. اگرچه، اگر شما یک تجارت یا خدمت و سرویس محلی هستید شما باید جستجوی کلمات کلیدی خود را مستقیما از موتور های جستجو انجام دهید، (با تنظیمات شخصی سازی خاموش شده، ولی تنظیمات محل قرار گرفته بر روی محل قرار گرفتن منطقه بازار) تا رقبای محلی را ببینید.

رقبای واقعی خود را بشناسید.

آیا تمام سایت های با رده بندی بالا واقعا رقیب من در استفاده از کلمه کلیدی من می باشند؟ هم بله و هم نه. بطور مثال در بالا، یکی از نتایج خدمات پارک (ماشین) است، یک اجازه. یک طراحی سایت دولتی. آیا هیچ وقت می توانید در برابر آن دوام بیاورید؟ احتمالا نه در برابر این کلمه کلیدی. شما ممکن است دولت یا دیگر سایت های پر استفاده دیگری (مثل Wikipedia) را بعنوان رقیب در نظر نگیرید. با این وجود، در جایی که اینها و دیگر غول های نتایج جستجو برای یک فضای SERP رقابت می کنند، آنها در میان رقبای کلمات کلیدی شما هستند.

با این همه، نتایج نشان می دهند چه نوعی (نوع هایی) از صفحهات، از نظر موتور های جستجو بیشترین ارتباط را به درک و قصد کاربر از کلمه کلیدی، دارند. اگر تمام سایت های رده بالا در حال خدمت کردن به نوع متفاوتی از بازدید کنندگان نسبت به شخصی که شما می خواهید جذب کنید هستند، شاید بهتر باشد شما درباره آن کلمه کلیدی وارد رقابت نشوید.

 

Bruce Clay مهمانی تعطیلات سالانه شرکت را با ماشین های کارتینگ بهینه سازی می کند.

برای مثال، اگر تجارت شما طراحی مسیر های ماشین های کارتینگ است، آیا شما باید عبارت کلیدی "مسابقات کارتینگ" را بهینه سازی کنید؟ نگاه کردن به نتایج جستجو، جواب را نشان می دهد: هیچ کدام از سایت های رده بالا چیزی که کمپانی شما ارائه می دهد را ارائه نمی دهند. موتور های جستجو فرض می کنند که همه کسانی که "مسابقات کارتینگ" را جستجو می کنند، می خواهند که از یکی از آنها استفاده کنند، بنابراین احتمالا هیچوقت کمپانی طراحی شما را بعنوان یک موضوع مرتبط در نظر نمی گیرد. شما بهتر است جستجوی کلمات کلیدی خود را برای عبارت های کلیدی بیشتر مرتبط، در جایی که سایت های رده بالا شامل تعدادی رقبای واقعی می شوند، ادامه دهید.

شما می توانید ببینید که چطور جستجوی کلمات کلیدی شما را به جستجوی رقابتی هدایت می کند، که آن شما را به جستجوی کلمات کلیدی بیشتر راهنمایی می کند و همینطور تا آخر.

حالا که شما می دانید رقبای SEO شما برای کلمات کلیدی مهم چه کسانی هستند، URL های آنها را نزدیک خود نگه دارید. در ادامه در آموزش SEO ما، شما از ابزار های جستجوی رقابتی برای جاسوسی از آن وب سایت ها و انجام مقداری تحلیل SEO رقابتی استفاده می کنید.

 

جستجوی رقابتی بهینه سازی موتور جستجو 

برخی احتیاط ها 

بهینه سازی  برای ابزارهای جست وجو

تکنولوژِی کنونی (CSS)