» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » چگونه در سال 2014 سئو سایت را افزایش دهیم

چگونه در سال 2014 سئو سایت را افزایش دهیم

چگونه در سال 2014 سئو سایت را افزایش دهیم

2977  تعداد بازدید  |  یکشنبه 2 شهریور ماه 1393

راستی ما با انجام بهینه سازی، وب سایت خود را ارتقاء می دهیم، پس چرا اسم این تکنیک بهینه سازی موتورهای جستجو است؟ ! سئو به شدت در طول چند سال گذشته تغییر کرده است. به خصوص در سال گذشته، از آخرین به روز رسانی گوگل. 2014 سالی است که در آن شرکت ها و وب سایتها برای ابقاء رتبه خود در موتورهای جستجوگر رقابت بسیار سنگینی را پشت سر خواهند گذاشت .بخش اول...



راستی ما با انجام بهینه سازی، وب سایت خود را ارتقاء می دهیم، پس چرا اسم این تکنیک بهینه سازی موتورهای جستجو است؟ !

سئو به شدت در طول چند سال گذشته تغییر کرده است. به خصوص در سال گذشته، از آخرین به روز رسانی گوگل. 2014 سالی است که در آن شرکت ها و وب سایتها برای ابقاء رتبه خود در موتورهای جستجوگر رقابت بسیار سنگینی را پشت سر خواهند گذاشت .

 

برای اینکه در رده های بالا ی موتورهای جستجو بمانید و در عرصه رقابت حذف نشوید به این تکنیک های سئو  عمل کنید :

 

بهینه سازی صفحات داخلی در تکنیک سئو

بهینه سازی داخلی صفحات وب سایت یکی از عناصر سئو بوده است، و هنوز هم هست، بهینه سازی وب سایت، ساخت وب سایت و کلماتی از این قبیل را در موتورهای جستجوگر را جستجو کنید، یک وب سایت وقتی به دقت طراحی شود قدم اول را برای شروع خوب برداشته است، به طوری که به راحتی خزندگان گوگل را ترغیب به رفت و آمد در صفحات خود خواهد کرد، چرا که عوامل بسیاری است که ممکن است موجب ترقی یک وب سایت در موتورهای جستجو می شود .

بهینه سازی داخلی وب سایت یک روش است که باید صرفاً در طرح اصلی وب سایت گنجانده شود و یک فرآیند مستمر است که باید ساخته شود در فواصل منظم، مهم ترین موارد در بهینه سازی داخلی صفحات ، متاتگ ها ، آدرس ها، قابلیت استفاده، ناوبری، گزینه های شاخص، nofollow ، تگ های عنوان، نقشه ها، ریدایرکت ، مسائل چند زبان، صفحه بندی، آدرس های متعارف، مطالب مناسب، robot.txt ، زیر دامنه ها، پوشه ها و یکسری مسائل دیگر که از لحاظ درجه در رده های پائین تر هستند، را شامل می شود .

بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا نقاط ضعف جدی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجوگر دارند، به همین دلیل توجه ویژه وب مسترها را می طلبد .

 

سیگنال های شبکه های اجتماعی تکنیک سئو

سیگنالهای رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند که به ما کمک می کنند برای کسب ترافیک بیشتر، مگر غیر از این است که ما همه این کارها را برای جلب رضایت کاربران اینترنتی انجام می دهیم، پس هیچ گاه تلاش نکنید که این مهم را نا دیده بگیرید ، پس داده های خود را در معرض شبکه های اجتماعی قرار دهید تا از دیدگاه کاربران کسب رتبه کنید، با این حال این یک واقعیت است که از این محافل می توانید nofollow کسب کنید ، وب سایت خود را محبوب کنید ، صفحات خود را محبوب کنید ، و از این محافل سیگنالهای اجتماعی برای seo خود کسب کنید، لایک در فیس بوک، لینک در توییت، Retweets در توئیتر ، پلاس در گوگل پلاس و ...

محتوا و بازاریابی محتوایی در تکنیک سئو

این یک محتوای مفید و موثر است که باعث کسب رتبه وب سایت می شود،واقعیت این است که محتوا پادشاه است، این اعتقاد متخصصان سئو است و هر روز تاکید بر این موضوع بیشتر می شود. امروزه اگر سایتی بخش بلاگ نداشته باشد در محیط رقابت با رقبای خود باز می ماند. این مقالات خوب و مفید است که تمایل به جذب بازدید کننده  از منابع گوناگون مانند رسانه های اجتماعی  می کند ، به همین دلیل محتوای خوب است که به اشتراک گذاشته می شود و باعث کسب لینک توسط کاربران می شود .

 

رتبه نویسندگی و تکنیک سئو

گوگل پلاس در حال تبدیل شدن به یک فزاینده مهم در موتورهای جستجو است، به راحتی می توان از کاربر در گوگل پلاس، +1 گرفت، در حالی که کاربر فقط یک اکانت گوگل به راحتی ساخته و از تمامی امکانات آن می تواند استفاده کند و در کنار این امکانات از سیستم پلاس به نحو احسن استفاده کرد .

مشارکت فعال در google+ به نظر می رسد که تاثیر مثبت در رتبه بندی وب سایت دارد، مقالات منتشر شده توسط نویسندگان با AuthorRank بالاتر در رتبه بالاتر در صفحات گوگل می تواند جای گیرد، با این حال گوگل پلاس می تواند به بهبود AuthorRank نویسنده کمک شایانی کند .

بر اساس نظر سنجی و آماری که در سال 2014 به دست آمده بخش قابل توجهی از ترافیک در فضای مجازی از بخش گوشی و تلفن همراه بوده است، پس هرگز نمی توان این حجم کاربر را نادیده گرفت .

 

نتیجه :

2014 یک سال پر چالش برای seo و سئو کاران خواهد بود،موارد در تکنیک های بهینه سازی بسیار زیاد و پیچیده و حساس است، گاهی راهکارهای پرخطر و فریبکارانه را پیش می گیرند وب مسترها اما راهی جز اسپم نخواهند داشت، راهکارها و الگوریتم های گوگل بر این مبنا شده است ( خدمت رسانی به کاربر ) و برای این اصل موارد دقیق و مکفی توضیح شده است که در این مقاله به روش های بهینه سازی داخلی صفحات وب سایت پرداختیم .