» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » آفیس لایو اسمال بیزینس برای طراحی خود با نمونه ی اچ تی ام ال ، شخصی سازی کنید

آفیس لایو اسمال بیزینس برای طراحی خود با نمونه ی اچ تی ام ال ، شخصی سازی کنید

آفیس لایو اسمال بیزینس برای طراحی خود با نمونه ی اچ تی ام ال ، شخصی سازی کنید

5678  تعداد بازدید  |  شنبه 4 بهمن ماه 1393

هر چند که شما میتوانید روی قالب های حرفه ای آفیس لایو تکیه کنید، بدون آنکه نیاز باشد تا اچ تی ام ال بدانید، اما هنوز ممکن است دلتان بخواهد با کمی اچ تی ام ال طراحی سایت را آراسته کنید



آفیس لایو اسمال بیزینس برای طراحی  خود با نمونه ی اچ تی ام ال ، شخصی سازی کنید.


هر چند که شما میتوانید روی قالب های حرفه ای آفیس لایو تکیه کنید، بدون آنکه نیاز باشد تا اچ تی ام ال بدانید، اما هنوز ممکن است دلتان بخواهد با کمی اچ تی ام ال طراحی سایت را آراسته کنید.

با داشتن قابلیت وارد کردن کد  اچ تی ام ال در صفحهاتتان با استفاده از مدل و طرح  اچ تی ام ال  آفیس لایو،شما می توانید از وجود سرگرمی آگاهی دهید، و توجه مراجعه کنندگانتان را از یک راه درگیر کننده جلب کنید. برای مثال می توانید کدی وارد کنید و یک ویدئو، یک ستون متن حرکت کننده، یا یک نشان دهنده ی سهام به صفحه تان اضافه کنید. اضافه کردن کد اچ تی ام ال صفحه تان به سادگی کپی و پیست کردن است.

. اضافه کردن دکمه ی پی پال:


شما میتوانید یک کد اچ تی ام ال ساده وارد کنید تا دکمه ی پی پال" الان بخرید" مستقیما در سایتتان نمایش داده شود( فروشگاه اینترنتی ). برای اینکه کارت اعتباری یا پرداخت پی پال  پیشنهاد دهید، باید در پی پال سریع السیر ثبت نام نمایید


. اضافه کردن یک پخش کننده ی ویدئوی جاسازی شده در وب سایتتان:


 
شما می توانید یکی از چندین پخش کننده ی ویدئو را، که شامل "مایدئو"،" یوتیوب" و گوگل ویدئو" میشود، در صفحه وبتان جاسازی کنید.


. یک صفحه ی نمایش به وب سایتتان اضافه کنید:


 
از صفحه نمایش استفاده کنید و روی محصولات جدید تمرکز کنید، تا محصولاتی که حراج خورده اند را مشخص کنید،یا حتی محصولاتی را نشان بدهید که مشتری ها معمولا پیدا نمیکنند. شما میتوانید صفحه ی نمایش خودتان را با ابزارهای ما بسازید یا عکس هایی که احتمالا روی فلیکر دارید استفاده کنید.


. بگذارید مراجعین سایتتان با انتخاب یک لینک یک صفحه ی جدید در مرورگرشان باز کنند:


 
با اضافه کردن یک لینک روی وب سایتتان که یک صفحه ی مرورگر جدید باز میکند، شما مراجعینتان را به دیگر محتویات لینک می دهید، بدون آنکه آنها سایت را ترک کنند.


. نقشه ها و جهت ها و آدرس ها را به سایتتان اضافه کنید:


 می خواهید پیدا کردن تجارتتان برای مشتری ها آسان شود؟ یک نقشه یا راهنمای مسیر رانندگی به تجارتتان یا مکان های دیگر روی وب سایتتان با استفاده ازمدل ها و طرح های نقشه و جهت ها بزنید.


. به صفحه ی وبتان شمارشگر بازدید اضافه کنید:


شمارشگر بازدید تعداد دفعاتی که صفحه ی وب شما را دیده اند می شمارد. آنها وقتی که یک مشتری و یا خودتان به صفحه ی وب نگاه می کنید، اضافه نمی شوند؛ اگرچه، یک آمار کلی از صفحه هاتی که بیشترین بازدید را داشته اند میدهد.


. یک ستون متن به صفحه ی وبتان اضافه کنید:


 
از ستون متن استفاده کنید تا محصولات جدید را مشخص کنید، اخبار فوری درباره ی جایزه ای که شرکتتان دریافت کرده است بگویید، مشتری ها را از پیشنهاد ویژه ای که درحال تمام شدن است با
 خبر کنید