» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » خودتان کار طراحی سایت را انجام دهید

خودتان کار طراحی سایت را انجام دهید

خودتان کار طراحی سایت را انجام دهید

6076  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 10 دی ماه 1393

احساس ماجرجویی میکنید؟افکار ذهن خلاقتان مانند یک سیل روان است؟ آیا از یاد گرفتن مهارتهای جدید و بدست آوردن اطلاعات جدید لذت میبرید؟

 


قدم دوم: خودتان کار  طراحی سایت را انجام دهید یا یک حرفه ای را انتخاب کنید.

احساس ماجرجویی میکنید؟افکار ذهن خلاقتان مانند یک سیل روان است؟ آیا از یاد گرفتن مهارتهای جدید و بدست آوردن اطلاعات جدید لذت میبرید؟ آیا شما، بعنوان یک استفاده کننده از اینترنت، راه و چاه آن را می دانید و ذهنتان درباره دوست داشتن و دوست نداشتن سایت هایی که میبینید شفاف است؟

پس شما احتمالا آماده اید تا بیشتر کارهای ساختن یک وب سایت برای خودتان را، خودتان انجام دهید. بسته به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما ممکن است حتی در یک روز انجامش بدید.

اما اگر بنظرتان انجام دادن کارهای نوشتن متن یک چالش است، و تا الان یک عکس هم ازدوربین دیجیتالتان به کامپیوترتان آپلود نکرده اید یا چیزی از یک وب سایت خورده فروشی نخریده اید، اگر هنوز آن حساب ای-میل را که میخواسته اید باز کنید، باز نکرده اید، این فکر خیلی خوبی است که بدنبال کمک یک حرفه ای بگردید. شخصی حرفه ای در زمینه ساخت وب سایت بعضی از مردم به این قدم در بهترین حالت بعنوان یک بخش کسل کننده ولی مهم فکر میکنند.ولی به سرتان نزند تا از این بخش رد شوید چون دیر یا زود پشیمان میشوید.

آنچه در این گام می اموزیم:

. بسته ی ساخت وب سایت

. انتخاب یک طراح وب حرفه ای

. اس ای او و خط قرمز ها

بسته ی ساخت وب سایت توسط خود

قبل از آنکه تصمیم بگیرید تا وب سایت تجاریتان را، خودتان بسازید بطور قاطع درباره ی قابلیت ها و توانایی های خلاقیتتان، با خودتان روراست باشید. این کمی گول زننده است، برای اینکه مقدار زیادی از آن مربوط به رو به رو شدن با حقایق و واقعیت هاست و این باید به مذاقتان خوش بیاید.

. وقتی چیزی درست می کنید، آیا قابلیت و توانایی دارید تا آن را بصورت جدید و تازه ارائه دهید؟

. آیا شما حسی دارید به چیزی که از شما درخواست میشود، نه تنها از نظر بصری و عملکرد ، بلکه در مقیاس وسیع؟

. آیا شما کوررنگید؟ - بیشتر مردم جواب این سوال را نمیدانند.-

. .وقتی در یک کار خلاق دخالت می کنید آیا به اندازه کافی بر ادامه ی کار پافشاری میکنید تا از نقاط سخت بگذرید و کار را درست انجام بدهید؟

اگر جواب این سوال ها به قابلیت های خلاق محدود میرسد، بیشتر بسته های "خاب"-خودت انجامش بده- ، که شامل نرم افزار ساخت وب سایت هم میشود، میتوانند جاهای خالی را برایتان پر کنند.

بیشتر طراحی های وب سایت شامل قالب های قابل تنظیم میشوند که نگاه بصری و احساس سایتتان را تامین میکنند و در داخلشان تابع عمومی را هم دارند.

بعضی بسته های "خاب" شامل انتخاب نام وب سایت  ، میزبانی ، ارتقائ ها، موتور جستوجو بهینه –اس ای او- ، گزارش شلوغی وب سایت و دیگر پارامتر های ابتدایی ولی مهم.


حراج الکترونیکی و انتخاب فرآیندهای کسب و کار موجود بر

طراحی سایت موفق در یازده گام

انتخاب نام دامنه د

بارگذاری متن، عکس 

محتوای گرفیکی