» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » بارگذاری متن، عکس

بارگذاری متن، عکس

بارگذاری متن، عکس

8010  تعداد بازدید  |  دوشنبه 8 دی ماه 1393

شما ممکن است برای وب سایتتان متنی بنویسید یا اینکه قصد دارید از عکس استفاده کنید.



متن، عکس و دیگر پارامتر های گرافیکی

شما ممکن است هنگام طراحی سایت متنی بنویسید  یا اینکه قصد دارید از عکس استفاده کنید. اگر مهارت های نوشتن شما خوب است طرح صفحات وب سایتتان را دنبال کنید و تصمیم بگیرید در هر صفحه چه میخواهید بگوید. این طرح سختی است پس زیاد خودتان را بخاطرش خسته نکنید. نوشتن متن وب سایت موثر یک مهارت ویژه است ، شما نیاز دارید با در نظر گرفتن چندین اصل تنظیم و بازنویسی کنیداین اصول عبارتند از ها:

. نگذارید وب سایتتان به مانند تبلیغات بنظر برسد و خوانده شود. شما ممکن است که قصد داشته باشید تا تبلیغ کنندگان را جذب کنید و به آنها فضای مجازی در وب سایتتان را بفروشید و اگر محتوای سایتتان بنظر تماما تبلیغاتی باشد بازدیدکنندگان وب سایت را گیج کرده و آنها را ز دست میددهید.

. متن تان مختصر و مفید باشد و از کلمات اختصاری صنف استفاده نکنید.

. اگراز شرکتتان بعنوان "ما" یاد میکنید، مطمئن شوید که از مشتری هایتان بعنوان "شما" یاد کنید. انها را در این تجربه شخصی درگیر کنید.

. متن را ساده نگه دارید و از اصطلاحات سخت استفاده نکنید.نکته اینجا نشان دادن قدرت شما در استفاده از زبان خاص کسب و کار نیست، بلکه نکته این است که مشتری هایتان در خانه احساس راحتی و شراکت کنند.

. طوری بنویسید گویا با آنها رودررو حرف میزنید. ازاختصار اگر بنظر طبیعی میاید استفاده کنید.

. مختصر حرف بزنید. ننویسید:"اگر شما به چیزی برخورد کردید که سوال برانگیز بود ما آماده ایم تا آن را پاسخ دهیم." بنویسید:"سوالات؟ ما اینجاییم تا جوابتان را بدهیم."

بعنوان شروع، برای راهنمایی با جزئیات بیشتر به این منابع نگاه کنید.

Power words & pharases .

Useit.com .

e-gineer.com .

webdesign.com .

about.com .

شما کارتان تمام نشده است متن خود را برای وجود غلط املایی چک کنید و بعد آن را چاپ کنید و ویرایش نمایید و دوباره ویرایش کنید و چند بار دیگر هم این کار را انجام دهید. گرامر بد، جا انداختن کلمه -مخصوصا اسم های مهم- و دیگر غلط های ابتدایی باعث میشود که شما مبتدی بنظر بیایید. نه آن حرفه ای پیروز میدان که هستید.

بقیه را دعوت کنید تا متن شما را بخوانند و غلط های آن را ببینند و به آنها اشاره کنند.و یا یک ویراستار مسقل استخدام کنید. شما آنها را در سرتاسر اینترنت پیدا میکنید  اما سابقه ی آنها را بررسی کنید.خرج زیادی برنمیدارند و ارزش پولی را که خرجشان میکنید دارند.

اگر فکر میکنید که شما نمیتوانید نوشتن متن را خودتان انجام .یک حرفه ای یه باتجربه در زمینه اینترنت و وب را استخدام کنید.

هزاران نویسنده ی مستقل آنلاین وجود دارند که پیشنهاد انجام کار در یک رنج وسیع از قیمت
ها را می دهند

 

تجزیه و تحلیل تجربی با روش نظری عمومی در ایجاد مدل کسب وکار 

الویت بندی ترجیحات مشتری 
حراج الکترونیکی و انتخاب فرآیندهای کسب و کار موجود بر مبنای 

طراحی سایت موفق در یازده گام

انتخاب نام دامنه 

مشاهده تمامی مقالات