» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تبلیغات بوسیله نقشه ها

تبلیغات بوسیله نقشه ها

تبلیغات بوسیله نقشه ها

4501  تعداد بازدید  |  دوشنبه 31 شهریور ماه 1393

Banner advert: یک تبلیغات بوسیله بنر یک عکس یا بصورت نمایش صفحه متحرک است. آگهی های استاتیک در فرمت های JPEG یا GIF هستند، اما آگهی ها متحرک توسط رسانه های غنی مانند فلش، ویدئو، جاوا اسکریپت، HTML5 و دیگر می توانند ایجاد شوند .




تبلیغات بوسیله نقشه ها:

 

در شکل زیر مکانهای تبلیغاتی بر روی نقشه های online ازجمله  google map. نشان داده شده است.

 

 

Banner advert:

 

یک تبلیغات بوسیله بنر یک عکس یا بصورت نمایش صفحه متحرک  است. آگهی های استاتیک در فرمت های JPEG یا GIF هستند، اما آگهی ها متحرک توسط رسانه های غنی مانند فلش، ویدئو، جاوا اسکریپت، HTML5 و دیگر می توانند ایجاد شوند . تکنولوژی های تعاملی اجازه می دهند تا بیننده  با داخل بنر ارتباط برقرار کند. فضایی که آگهی ها ا شغال می کنند محدود نیست برخی از آگهی ها وقتی  بر روی گزینه ای می روید و یا وقتی کلیک می کنید گسترش داده می شوند

 

standard banner size

 

برای بنر تبلیغاتی، چه بنرهای ثابت چه  متحرک و با رسانه های  غنی اندازه های استاندارد (اندازه گیری شده در پیکسل) وجود دارد.  ایجاد بنر  با توجه به  اندازه ها به آن معناست که با توجه به آگهی های بسیاری از سایت ها  هر دو ابعاد و اندازه فایل مهم بوده است. و شما می توانید با توجه به  اینکه چه size وابعادی برای تبلیغات مورد انتظار است بنر خود را یسازید.

 

     How to Pay: payment models for display advertising CPI OR     CPM   

 

روشهای مختلف پرداخت پول در تبلیغات.

 

CPI: هر بارکه تبلغات در صفحه نمایش داده شد از طرف  پول داده می شود  Avertiserو از طرف publisher. دریافت  می شود

 

CPM: پرداخت به ازای هر1000 بار نمایش.معمول ترین روش CPM می با شد.

 

Advertising Networks and Advertising Exchange   

       

 شبکه تبلیغاتی گروهی از وب سایت ها که می تواتتد آگهی کنند. موجودیتی را  خریداری کنند یا  بفروشند.

مجموعه ای از سایت ها میتوانند بستر تبلیغات ومعرفی باشند و همچنبن سایت ما نبز بستری برای تبلیغات دیگران باشد.

شبکه تبلیغات به عنوان یک واسطه بین تبلیغ کنندگان و ناشران عمل می کند ، و راه حل های فن آوری برای هردو فراهم می کند . همچنین سرور متمرکز تبلیغ در کانال های خاص که می تواندازطریق آگهی هابه  تعدادی از وب سایت ها خدمت  کنند را فراهم می کند ، همچنین ردیابی شبکه را هدف قرار میدهند  و گزارش تهیه می کنند.

 شبکه های سایت های تبلیغاتی معمولا توسط کانالی طبقه بندی میشوند. مثلا برای تبلیغ در کانالهای خاص اقدام می کنند نه در سایت های منحصر بفرد. ویا تبلیغات بر  اساس بهترین سایت ها انجام می شود. نرخ ها بیش از رزرو یک دوره از زمان مورد مذاکره قرارمی گیرند.

 

 

Advertising exchanges

 

موجودی است که برای بالاترین مناقصه توسط  تبلیغ کننده فروخته می شوداز سوی دیگر، توسط ناشران که در آن موجودی به فروش نرفته است مورد مناقصه
قرار داده شده
.. در این صورت به تبلیغ کننده ها اختیار کنترل بیشتری اختصاص داده اند. این نوع از تقلید های تبلیغاتی یک مدل مبتنی بر PPCاز پرداخت مناقصه جستجو است. (حراج قیمت دوم) که اجازه می دهد تا ناشران به پر کردن فهرست موجودی فروش نرفته بپردازند که در بالاترین قیمت در دسترس باشد، و می تواند با کوچکترین تبلیغ  به موجودی مورد نظر دسترسی داشته باشند.

 

Ad servers

 

سرویس دهندگان تبلیغاتی سرویس هایی هستند که تبلیغات را  ذخیره می کنند و به صفحات  وب ارائه می دهند. سرویس دهندگان تبلیغاتی می توانند به صورت محلی بوسیله ناشرانی که تبلیغات رو بر روی وب سایت های اختصاص داده شده به ناشران ارائه می کنند اجرا بشوند ویا می توانند بوسیله شخص ثالث که تبلیغات رودر سایت ها روی هر domain ارائه می کنند تبلیغ کنند.

سرویس دهندگان تبلیغاتی ردیابی می کنند وگزارش از کارایی ها وردیابی ها تهیه می کنند.