» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات وب سایت » نکاتی مفید در طراحی وب سایت های جدید

نکاتی مفید در طراحی وب سایت های جدید

نکاتی مفید در طراحی وب سایت های جدید

1707  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 2 بهمن ماه 1392

نکاتی مفید در طراحی وب سایت های جدید

انتخاب راه مناسب برای ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی در وب سایت شما برایدستیابی به نتیجهء مناسب در بازار رقابتی امروز، بسیار پر اهمیت می باشد.همچنین استفاده از آژانسهای بهینه سازی، کمک بزرگی به رتبهء وب سایت شما وتمامی مواردی که باعث بالارفتن میزان بازدید از صفحات در موتور جستجومیشود، خواهد کرد.
همانگونه که متخصصین سئو لزوماً به این نکته اشاره میکنند؛ باید در نظربگیرید این کار پروسه ای است برای انجام تغییرات که به مرور زمان انجاممیپذیرد. شما به عنوان یک وب سایت جدید، به استراتژی جهت بالارفتن ازنردبان رتبه بندی در اینترنت و قرارگرفتن در جایگاه مناسب در اسرع وقت نیازدارید.
در اینجا 10 راهنمای مفید در مورد لینکها و معماری آن، برای هر شخصی کهعلاقمند به بهینه سازی سایت می باشد ارائه شده. و اگر در اینترنت هر نوعبازاریابی انجام میدهید برای شما مفید واقع خواهد شد.

1- در مورد این که چه لینکی به شما پیوند می شود خوب فکر کنید
در حال حاضر شما ارزش اعتبار و خوشنامی محصولات و ارائهء خدمات در بازار رابه خوبی می دانید. اگر وب سایت هایی که دارای تولید کالاهای مرغوب بود وبه راحتی برای کاربران و موتورهای جستجو قابل مشاهده بودند، به وب سایت خودپیوند دهید. انعکاس خوب این عمل را در وب سایت خود خواهید دید. به تعدادلینک هایی که دامنه های متفاوتی همچون: .com-.co.uk و یا هرگونه دامنهدیگری هستند، به دقت توجه بفرمایید. به راههایی که باعث تشویق دیگران بهانجام این کار به همین ترتیب می شود نیز به دقت فکر کنید.

2- در مورد اینکه شما به چه لینکی پیوند می شوید خوب دقت کنید
همانند قوانین مورد قبلی، پیوند سایت هایی باکیفیت خوب به وب سایت شماانعکاس مناسبی خواهد داد. با نوآوری و توسعهء صفحات وب خود و ایجاد مطالبمرتبط، سایت خود را به روز کرده و به لینک های به روز شده اجازه دهید. سعیکنید به منظور توسعهء وب سایت خود با مجموعه ای ازلینک های متعادل، لینکشوید.

3- از پیوند با لینکهای خراب خودداری نمایید
به عنوان بخشی از نگهداری مداوم از وب سایت، جهت بهینه سازی سایت باید آگاهباشید، استفاده از هرگونه لینکی که مدتها مورد استفاده قرار نگرفته،اجتناب نموده و آنرا از صفحهء وب خود حذف نمایید.

4- در مورد ارتباطات خود خوب فکر کنید
پیوند با لینک هایی که دقیقاً ارتباط مستقیم و واضحی با مطالب وب سایت شمادارند، بسیار مهم می باشد. موتورهای جستجو نیز مانند کاربران به این موضوعتوجه خاصی دارند. در واقع وجود هرگونه پیوند بی ربط و نامرتبط در صفحهء شمابسیار مضر می باشد.

5- لینکهای داخلی
دربارهء لینکهای داخلی و میزان کاربر پسند بودن صفحات وب خود خوب فکر کنید.از لینک های داخلی و مشاورهء کارشناسان بهینه سازی وب، برای یافتن راههاییبرای داشتن لینک های داخلی که برای رتبه بندی وب شما مفید هستند، بهره مندشوید.

6- نقشه ها
در مورد بازگشت به صفحهء اصلی و نقشهء سایت نیز به خوبی فکر کنید. در حدامکان استفاده از سایت و حرکت در صفحات آن را آسان نمایید. با این روشکاربران برای استفاده از وب شما تشویق شده و هنگامی که موتورهای جستجو لینکها را اسکن می کنند، برای وب سایت شما سودمند خواهد بود. نقشهء سایت راهدرستی برای معرفی لینکهای داخلی و استفادهء آسان از وب سایت و ایجاد دیدکلی برای حرکت آسانتر در وب سایت می باشد.

7- ساخت لینک
برای کاربرد صحیح و مطابق با شرایط، جهت ساخت لینک به دقت فکر کنید. برایساخت لینک از متنهای Anchor و دقیقاً هماهنگ آن استفاده نمایید. هر چند بهیاد داشته باشید، استفاده بیش از حد کلمات کلیدی به همان بدی کمبود آن میباشد. با استفاده از شرایطی که میخواهید در رتبه بندی قرار بگیرید و خلاصهای از موضوعات مطرح شده و استفاده از آنها در حد تعادل؛ رتبهء وب شما توسطموتورهای جستجو تقویت خواهد شد. از حواس خود استفاده کرده و حد تعادل ایجادنمایید. اگر احساس می کنید کلمات و عبارات در لینک های داخلی شما تکرارشده، پس احتمالاً همین طور خواهد بود.

8- از مخفی کاری اجتناب نمایید
موتورهای جستجو به طور فزاینده ای متخصص در امر تشخیص" سیاه کاری " و یاتکنیکهای نابجا و بیهودهء سئو می باشد. در حالی که این موارد ممکن است باعثجذب بازدیدکننده و وسوسهء آنها به بازدید از وب سایت شما و محبوبیت صفحاتوب شما در شبکه گردد. توجه داشته باشید که استفاده از این تکنیکها و تحققاین امر، می تواند برای شما و وب سایت تان ایجاد مشکل نماید.

رویکرد کاربران و موتورهای جستجو با مخفی کاری وب سایت ها، هر دو به طوریکسان می باشد. برای هر دوی اینها قابل تحمل نبوده و این مورد را تحمل نمیکنند. برای دوری از مشکلات از خط قرمز ها عبور نکنید.

9- به جایگاه لینک رقبای خود توجه نمایید
این کار کاملاً ‌قانونی بوده و برای شما سودمند خواهد بود و حداقل سطحجایگاه لینک ها و میدان فعالیتهای آنها را خواهید یافت. به یاهو بروید ولینک www.competitorsite.com باز کنید. برای بازدید از فعالیتهای لینک هایرقبای خود، از ابزارهای مفید این سایت استفاده نمایید. به خاطر داشته باشیدکه آگاهی، قدرت می آفریند.

10- استراتژی
یک استراتژی قوی برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود داشته باشید.قبل از ایجاد پیوند، خوب بررسی کرده و از هر راهکار هوشمندانه ای که دراختیار دارید استفاده نمایید. از توصیه های وب سایت های مشاور سئو ومتخصصین آنها که بسار مفید میباشند، استفاده نمایید.

برای نتیجه گیری؛ امیدوارم برخی از ملاحظات مهم در مورد ساخت لینک که برایشما مهم بوده، در این لیست وجود داشته باشد. بعضی از موارد در وب سایت شمااحتیاج به یک تغییر بسیار کوچک داشته و در موارد دیگر مانند محاسبات،تغییرات عمده نیازمند دارد. برای ایجاد این تحولات نیاز به بررسی مداوم میباشد.
به خاطر داشته باشید اگر زمان کافی برای این کار ندارید، متخصصین بهینهسازی موتورهای جستجو، برای سئو و بهبود رتبهء شما در دسترس می باشند.