» مقالات » مقالات هایبرد » تبلیغات آفلاین تأثیرگذار

تبلیغات آفلاین تأثیرگذار

تبلیغات آفلاین تأثیرگذار

6216  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1395

تبلیغ همزمان وب سایت در رسانه های سنتی، مطبوعات و رسانه های مکتوب مزایا و منافع زیادی به دنبال دارد.

تبلیغ همزمان وب سایت در رسانه های سنتی، مطبوعات و رسانه های مکتوب مزایا و منافع زیادی به دنبال دارد. می توانید در تبلیغات آفلاین وب سایت خود را معرفی کنید و مخاطبان را برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سوق دهید. وب سایت می تواند به پرسش های بسیاری پاسخ دهد و بسیار بیشتر از تبلیغ در آگهی های مجلات و روزنامه ها، اطلاعات در اختیار علاقمندان قرار دهد. می توانید آخرین و جدیدترین اطلاعات را در سایت قرار دهید. مردم نیز بدین طریق میتوانند اطلاعات بیشتری درخواست کنند یا از طریق آنلاین سفارش کالا دهند. در این فصل به مطالب و موضوعات زیر می پردازیم:
·    توصیه هایی برای تبلیغ آفلاین وب سایت
·    صورتهای گوناگون تبلیغ آفلاین سایت

اهداف تبلیغات آفلاین

از آن جا که می توان بازدید کنندگان را در تبلیغات آفلاین برای درخواست اطلاعات بیشتر یا سفارش آنلاین به سایت هدایت و راهنمایی نمود، لازم است URL خود را بر روی هر نوع مواد و محصولات تبلیغی که تولید می کنید، قرار دهید! هر چه URL شما بیشتر در معرض دید همگان قرار گیرد، احتمال بیشتری وجود خواهد داشت که هر کسی که به سراغ اینترنت می رود آن را به خاطر آورد. در مبارزه تبلیغاتی آفلاین خلاق و مبتکر باشید. با اندیشمندان مبتکر جلسه طوفان مغزی برپا کنید، تا بتوانید مکان های خوب و مناسبی را برای تبلیغ URL خود پیدا کنید؛ مثلاً سعی کنید URL خود را در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، آگهی های مجلات و روزنامه ها، و تابلوهای نصب اعلانات بیاورید. هر چه KLلا شما در جاهای بیشتری ظاهر شود، توجه بیشتری به آن جلب می شود. برخی تجار حتی URL خود را به نحوی با علامت ساختمان و وسیله نقلیه خویش در هم می آمیزند. به عنوان مثال می توانید به تلفنهایتان چنین پاسخ دهید: «نام شرکت - دات کام - صبح بخیر.» چنین کارهایی برای آن که مردم بدانند دوست دارید از وب سایتتان دیدن کنند، بسیار مؤثر است و در عین حال باعث می شود مردم URL شما را به خاطر بسپارند. دفعه آینده اگر سؤالی داشتند یا خواستند سفارشی بدهند، مستقیماً به وب سایت مراجعه می کنند.
نمایش URL در رسانه های سنتی مردم را ترغیب به مشاهده سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت شما می کند. فایده دیگر آن که معمولاً مردم خواهند توانست از وب سایت سفارش کالا بدهند. طبیعی است که طراحی سایت تان بگونه ای باشد که سایتتان قابلیت به روز  شدن داشته و دارای آخرین اطلاعات پیرامون محصولات، قیمتها، و تبلیغات مربوط به حراج ها باشد. اگر مثلاً خواننده ای با یک آگهی در مجله ای به تاریخ شش ماه قبل برخورد کرد، وجود URL در آن آگهی خواننده را ترغیب می کند که برای به دست آوردن آخرین اطلاعات سری به سایت بزند. خود وب سایت شما مؤثرترین تبلیغات است، ولی باید پیش از آن که کسی به آن سربزند با آگهی یا تبلیغ دیگری آنها را از وجود سایت مطلع سازید.

معرفی URL از طریق مکتوبات و اوراق رسمی شرکت

این نکته اهمیت دارد که همواره در مبارزات تبلیغاتی آنلاین و آفلاین تان یکنواخت عمل کنید. شرکتها باید همواره از یک رنگ، سبک، نوع خطا، آرم، و غیره در امور مربوط به بازاریابی استفاده کنند. یادتان باشد؛ همیشه URL خودتان را بر روی هر چیزی که آرم شرکتتان را بر روی آن می گذارید، قرار دهید، که منظور از «هر چیز» در این جا هر گونه اوراق مکتوب یا رسمی شرکت است. توجه داشته باشید که URL خود را بر روی موارد زیر نمایش دهید:
·    کاغذهای آرام دار
·    کارتهای ویزیت
·    دفترچه های ویزیت  
·    دفترچه های راهنمای شرکت
·    پاکت
·    چک
·    نمابر
·    گزارشات
·    اعلامیه ها
·    آگهی ها
·    نامه های مستقیم
·    خبرنامه ها
·    بیانیه هایی مطبوعاتی
·    کیت های رسانهای

معرفی URL از طریق اجناس تبلیغاتی

اگر شرکتتان از اجناس تبلیغاتی برای نمایش در شوها یا رویدادهای تجاری استفاده می کند، بهتر است که برای بازاریابی وب سایت تان از این اجناس استفاده کنید.
اجناس تبلیغاتی که مربوط به کامپیوتر هستند ایده آل اند، چرا که وقتی مردم از سایتتان دیدن میکنند، URL شما نیز مقابل چشمان آنها ظاهر میشود. برخی از این اجناس از این قرارند:
·    صفحه زیر ماوسی
·    جای دیسکت
·    کیت های تمیز کردن صفحه نمایشگر
·    نرم افزار
·    محافظ صفحه نمایشی (Screen Savers)
·    مداد و خودکار
·    پارچه گردگیری کامپیوتر
·     فنجان قهوه خوری
·    زیر لیوانی
·    کارد نامه باز کن
·    گلوله های فشار گیر (Stress balls)
·    تقویم .یادداشت هایی که به دیوار میچسبانند.

درج URL بر روی لباس

البسه و اجناس پارچه ای وسیله دیگری برای تبلیغات هستند، که اتفاقاً بسیار هم کار آمدند. وقتی که کسی لباسی با نقش URL شما بر روی آن می پوشد، در واقع تبدیل به یک تابلوی اعلانات متحرک می شود. اگر کارکنان لباس کار یکسانی می پوشند، باید URL تان را بر روی آن نقش بزنید. می توانند URL شرکت و عبارت کوتاه یا کلماتی مشخصی که شما را به یاد خواننده می اندازد،بر روی اجناسی چون :
·    تی شرت
·    گلف
·    عرق گیر
·    کلاه
·    پیش بند
·    ژاکت
نقش بزنید.

نمایش URLبر روی اجناس ابتکاری

اجناس ابتکاری می توانند بهترین محل برای چاپ URL هستند.اگر بازار هدفتان از مخاطبین جوان تشکیل شده در این صورت URL تان را بر روی کالایی بگذارید که مورد علاقه آن هاست،مانند:
·    فریزبی
·    توپ
·    حوله حمام

تبلیغات با اندکی خلاقیت

·    ساعت: «چند دقیقه وقت برای دیدن سایت ما در ........... دارید؟»
·     خط کشی: «تفاوتی که می توان آن را اندازه گرفت، ما را در ............ ملاقات کنید.»
·    فنجان قهوه خواری: «استراحت کوتاهی داشته باشید و سایت ما را ........... ببینید.»
·    متر نواری: «سری به وب سایت ما در http://www.yourURL.com بزنید، تا ابعاد آن دستتان بیاید.»
·    ذره بین: «برای دیدن سایت ما و این که بفهمید بهترین هستیم، نیاز به ذره بین ندارید. بیایید و ما را ..... ببینید.»
·     ساعات: «فكر نمی کنید وقت اشی هست که با ما ----------- ملاقاتی داشته باشید.»
·    کاغذ نشانه گذاری بین کتاب: «کمی خواندن را کنار بگذارید و بیایید وب سایت ما را.................... ببینید»

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

تبلیغات آفلاین تأثیرگذار
تبلیغات آفلاین
انتخاب کنید آنلاین یا آفلاین