» مقالات » طراحی فروشگاه اینترنتی » مزایای خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی

30453  تعداد بازدید  |  شنبه 14 شهریور ماه 1394

مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از فروشگاه های اینترنتی هستند

1-حق انتخاب :
    مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بالایی  در طیف وسیعی از  فروشگاه های  اینترنتی هستند . کاربران اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از دورترین فروشگاه اینترنتی تهیه نمایند . در حال حاضر با توجه به افزایش روند خرید اینترنتی ، خریداران اینترنتی نگرانی زیادی برای  انتخاب فروشگاه اینترنتی مطمان نیستند ، با مقایسه ای که در کوتاه ترین زمان می توانند انجام دهند به راحتی می توانند گزینه ی مناسب را انتخاب نمایند و از طرفی نیز فروشگاه های اینترنتی به منظور جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتری یه یک مشتری همیشگی ، استاندارد های لازم را رعایت می کنند .
     
2-افزایش قدرت خرید :
تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه ، مشتری می تواند محصولات شما را ببیند ، مقایسه کند و به سبد خرید خود اضافه کند . بدون صرف زمان و  هزینه های رفت و آمد ، جای پارک ماشین و ... خرید اینترنتی انجام خواهد شد . این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید مشتریان شما می شود .

3-دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات :
با توجه به اینکه هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروشگاه اینترنتی وجود ندارد ، هم برای صاحبان فروشگاه اینترنتی و هم برای خریداران اینترنتی این یک مزیت محسوب می شود . مشتریان در هر نقطه ی مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه محصول خود را نتخاب نموده و خرید می کنند  و صاحبان فروشگاه نیز در هر لحظه از زمان می توانند از فروشگاه اینترنتی خود ، کسب درامد کنند .
     
4-حذف هزینه های سربار :
با راه اندازی فروشگاه اینترنتی هزینه های سربار خرید و  اجاره مغازه ، دکوراسیون و قبض های خدماتی و .... حذف خواهد شد .



مقالات مرتبط به طراحی فروشگاه اینترنتی:

مراکز خرید اینترنتی (Cybermall)
تعریف محصولات و خدمات
اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی
مزایای خرید اینترنتی
نکات راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی