» مقالات » مقالات هایبرد » حذف کردن لینک های غیر طبیعی

حذف کردن لینک های غیر طبیعی

حذف کردن لینک های غیر طبیعی

6187  تعداد بازدید  |  سه شنبه 29 اردیبهشت ماه 1394

حالا که شما می دانید کدام لینک ها باید حذف شوند، شما نیاز دارید تا یک eMail درست کنید تا به صاحبان وب سایت درخواست حذف لینک بفرستید. eMail باید با اطلاعات دقیق، که شامل لینک های مورد نیاز صاحب سایت برای انجام درخواست حذف لینک شما می شود، توضیح دهد که شما چه کسی هستید و قصد انجام چه کاری را دارید.

remove backlink

#3: حذف کردن لینک های غیر طبیعی (هرس کردن لینک)
حالا که شما می دانید کدام لینک ها باید حذف شوند، شما نیاز دارید تا یک eMail درست کنید تا به صاحبان وب سایت درخواست حذف لینک بفرستید. eMail باید با اطلاعات دقیق، که شامل لینک های مورد نیاز صاحب سایت برای انجام درخواست حذف لینک شما می شود، توضیح دهد که شما چه کسی هستید و قصد انجام چه کاری را دارید. تاریخ اولین هرس کردن لینک خود را در spreadsheet خود ذخیره کنید تا بتوانید بعدا بررسی کرده و ببینید که آیا لینک حذف شده است یا خیر. اگر ضروری است دومین و سومین درخواست ها را هم بفرستید. از spreadsheet خود استفاده کنید تا بدانید هر چیز در کجا قرار دارد. چون شما به اسناد کارهایی که انجام داده اید برای برقراری ارتباط با Google نیاز دارید.
برای هرس کردن یک لینک شما می خواهید که webmaster یکی از دو کار زیر را انجام دهید: 1) لینک ناخواسته را از وب سایتشان حذف کنند. 2) rel="nofollow"  را به تگ لینک اضافه کنند تا موتورهای جستجو آن را به حساب نیاورند.
#4: رد کردن لینک Domain ها به عنوان آخرین گزینه
در مواردی که درخواست هرس لینک شما نادیده گرفته شد و یا آن را رد کردند، همه چیز را از دست نداده اید! به عنوان آخرین گزینه شما می توانید یک درخواست رد کردن به Google  و  Bingثبت کنید که به سادگی به معنی "من ین لینک ها را نمی خواهم، اما تمام تلاش های من برای حذف کردنشان شکست خورده اند، پس لطفا آنها را نادیده بگیرید." است.
یک درخواست رد کردن لینک ها وقتی مناسب است که شما بصورت مداوم سعی کرده اید وب سایت را واداربه حذف لینک کنید ولی هیچ فایده ای نداشته است. Spreadsheet شما که شامل تمام جزئیات و سوابق مکاتبات می باشد، به شما مدرکی که برای مستقیما به موتورهای جستوجو رفتن نیاز دارید را می دهد (و امیدوارانه یک جریمه پنگوئن Google را رد می کنید.) رد کردن بکلینک ها تنها باید بصورت انتخابی و با دقت زیاد انجام شود، پس تمام راهنمایی های ما را بخوانید.
جایزه آموزش SEO
به Matt Cutts، رئیس سابق تیم مبارزه با تبلیغات نا خواسته در Google گوش دهید، که دلایل استفاده از ابزار رد کردن بکلینک ها و زمان استفاده از آن را توضیح می دهد. (زمان ویدئو 9:19)
او این ویدئو را در گذشته در ماه اکتبر 2012 وقتی که Google این ابزار را معرفی کرد ضبط کرده بود. او به مردم در مورد استفاده از این ابزار هشدار می دهد و می گوید تنها وقتی پیام خطای لینک ها از Google را دریافت کردند از آن استفاده کنند؛ اگرچه، خیلی از سایت ها امروزه لینک های بدی دارند که باید آنها را هرس کنند و ممکن است از این ابزار استفاده کنند.
در قدم بعدی از آموزش SEO، ما شما را به فراتر از بررسی لینک ها می بریم و به شما کمک می کنیم مطمئن شوید سایت شما برابر با تعدادی از راهنمایی های فنی SEO، که بر اساس راهنمایی های Google هستند، می باشد. شما تقریبا به پایان آموزش SEO رسیده اید... ادامه دهید!
 

چگونه لینک های ناخواسته را دیده و پاک کنیم؟

 

مجازات عملکردهای دستی

 

مجازات پنگوئن Google 

دوری از مجازات های Google 

 

استراتژی های ساختن لینک هایی که  کارساز هستند