» مقالات » مقالات هایبرد » ایجاد مدل کسب و کار اینترنتی

ایجاد مدل کسب و کار اینترنتی

ایجاد مدل کسب و کار اینترنتی

11297  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 22 آبان ماه 1393

فرایندها باید در هسته مدل باشند و افراد تشخیص دهند که آن فرایندها مربوط به چه کسب وکاری است


برای طراحی سایت باید مدل کسب وکار اینترنتی آن ایجاد شود و مشخص کردن فرایند های کسب و کار در ایجاد مدل کسب وکار ضروری است.

فرایندها باید در هسته مدل باشند و افراد تشخیص دهند که آن فرایندها مربوط به چه کسب وکاری است در حالیکه سایر مولفه های ضروری دیگر شامل جریان منابع ، جریان تدارکات ،روش ارائه محصول و خدمات و... می باشد. روی هم رفته مفهوم مدل کسب و کار باید شامل اقتصاد،استراتژی و جنبه های عملیاتی شود برای هر مدل بازاریابی اینترنتی این سه جنبه جز درخواست های ویژه محسوب می شود که باید بطور همزمان براورده شد . در هر صورت گونه های مختلف کسب وکار اینترنتی بسیاری از ویزگی های مدل کسب و کار اینترتی اصلی را داراست ،بنابراین باید به اندازه کافی بر به هم پیوستن مولفه های اصلی تمرکز کند. در گونه های در حال توسعه نگرانی اصلی شرکت این است که چگونه بین آنها فرق قائل شده در نتیجه ارزش مشتری را ایجاد کند.

فرایند کسب و کار باید به طور واضح توضیح دهد که گسب وکار چه کاری میکند و ان را چگونه انجام میدهد. از این رو در یک فرایند کسب و کار به طور واضح و با جزییات تفاوت میان مدل اصلی و کیس در حال توسعه شرح داده می شود.                                                              

source:Sungkyunkwan University, Department of System Management Engineering, School of Engineering, 300 Chunchung-dong, Jangan-gu, Kyunggi-do,440-746, Republic of Korea

ا

ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش اول)

طراحی سایت بهینه با استفاده از الگوریتم زنتیک

طراحی سایت بهینه با استفاده از الگوریتم زنتیک(بخش دوم)

تکامل در الگوریتم ژنتیک


.

.