» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » عوامل اصلی موفقیت وب سایت های تجاری(بازاریابی اینترنتی)

عوامل اصلی موفقیت وب سایت های تجاری(بازاریابی اینترنتی)

عوامل اصلی موفقیت وب سایت های تجاری(بازاریابی اینترنتی)

4916  تعداد بازدید  |  سه شنبه 6 مرداد ماه 1394

جدول زیر بر اساس تجارب موفق ترین وب سایت های تجاری تهیه گردیده است. باید تاکید شود که ملاکهای ما از موفقیت، سود کوتاه مدت و چشم اندازهای مالی دراز مدت است...

جدول زیر بر اساس تجارب موفق ترین وب سایت های تجاری تهیه گردیده است. باید تاکید شود که ملاکهای ما از موفقیت، سود کوتاه مدت و چشم اندازهای مالی دراز مدت است و معروفیت و زیبایی وب سایت اصلا مدنظر نیست.البته هیچ وب سایتی تمام ملاکهایی گفته شده را دارا نمی باشد.

 

 

 

 

 

 



تجارت الکترونیک: فرصتها وموانع 
قبلا تاکید شد که برای شرکتهای مستقر در کشورهای در حال توسعه، اینکه راهبردهای B-to-B را بدون نیاز به قابلیتهای سفارشی Online توسعه دهند آسانتر است. زیرا راهبردهای B-tO-C نیازمند به قابلیتهای سفارشی Online و هزینه های تبلیغاتی زیاد هستند. این توصیه همچنین برای بسیاری از شرکتهای مستقر در کشورهای توسعه یافته نیز مصداق دارد
همچنین استفاده از شبکه به عنوان ابزاری برای کاهش هزینه تعامل و کمک به روند فروش راحت تر از آن است که از شبکه به عنوان ابزاری برای جلب مشترکان ناشناس استفاده نماییم. جدول زیر شکل دادن به ایده های فوق را نشان می دهد. به فرصتها علامات مثبت (+) و به موانع علامت منفی (-) داده شده است.


تجارت الکترونیک: بعضیی از افسانه های دو آتشه
پدیده اینترنت گزافه گویی های زیادی را ایجاد کرده است. علاوه بر این اطلاعات مربوط، بشدت توسط فروشندگان محصولات مربوط به تجارت الکترونیک، کنترل می شود. بنابراین افسانه های دوآتشه ای شایع گردیده است. بنظر می رسد این افسانه ها اهمیت یافته اند و بسیاری از مال ایران را به اتخاذ تصمیمات اشتباه رهنمون نموده اند. در اینجا سعی بر ارائه واقعیات داریم.


• افسانه ۱: با استفاده از اینترنت می توان شرکت و محصولات یک فرد را در سراسر جهان معروف نمود. حقیقت: خیر، هزینه های بازاریابی مانع این امر می شود.

• افسانه ۲: با پیدایش اینترنت، واسطه گرها از بین میروند. 
حقیقت: خیر، هزینه های بازاریابی مانع این امر می شود

• افسانه ۳: تجارت و کسب و کارهای اینترنتی جهانی اند.
حقیقت: خیر، هزینه های بازاریابی بازدارنده و اغلب فعالیت آنها را محدود به صورت بخشی، محلی، اینترانتی و اکسترانتی می نماید.
• موسسات کوچک و متوسط (SMEs) و شرکتهای بزرگی در دنیای مجازی دارای یک جایگاه هستند حقیقت: خیر، نام های تجاری معروف و منابع مالی مزیتهای شرکتهای بزرگ چند ملیتی به شمار می روند.

• خرید با کارت اعتباری از طریق اینترنت برای خریداران مخاطره آمیز است. 
.حقیقت: خیر، این فروشندگان هستند که ریسک تقلب را به جان میخرند

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

ارزیابی موفقیت سایت در وب
ارکان موفقیت یک گروه وب
عوامل اصلی موفقیت وب سایت های تجاری(بازاریابی اینترنتی)
موفقیت در بهینه سازی وب سایت با لینک های معتبر
طراحی سایت حرفه ای، عامل حیاتی برای موفقیت آنلاین