» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه

2570  تعداد بازدید  |  یکشنبه 16 فروردین ماه 1394

به Matt Cutts گوش دهید که توضیح می دهد که چرا Google، وقتی بر روی عنوان بزرگ آبی در نتایج کلیک می شود، برخی اوقات تگ عنوان یک صفحه را با مقداری متن برای نمایش دادن جایگزین می کند

 



ویدئو جایزه آموزش SEO

 

به Matt Cutts گوش دهید که توضیح می دهد که چرا Google، وقتی بر روی عنوان بزرگ آبی در نتایج کلیک می شود، برخی اوقات تگ عنوان یک صفحه را با مقداری متن برای نمایش دادن جایگزین می کند.

این اثبات آن است که چرا مهم است که همیشه هنگام طراحی سایت در تگ های عنوان خود از کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنید.

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه

چیزی که بخش راس قول آن را میدهد، بخش بدنه باید آن را ارائه دهد. بخش بدنه چیزی است که کاربران موقع بازدید از سایت شما می بینند، و آن باید چیزی را که آنها انتظار پیدا کردنش را دارند به آنها ارائه دهد. بصورت پراکنده در میان محتوای با کیفیت، شما نیاز به کلمات کلیدی و زبان طبیعی در مورد آن کلمات کلیدی دارید. این راهنمایی های SEO به شما می گویند که آن کلمات را کجا قرار دهید:

 

  • عنوان ها:یک عنوان برای صفحهه خود در تگ عنوان H1 بنویسید، یک علامت مهم که نشان می دهد صفحه در مورد چیست. آن باید شامل کلمه کلیدی اصلی و مربوط به تگ عنوان صفحه شما باشد. بصورت دلخواه، شما می توانید عنوان های H2 و H3 را، اگر می خواهید متن زیادی در صفحه جای دهید، بصورت پی در پی بسازید.

     

  • اولین کلماتاز آنجایی که بیشتر کاربران صفحه را پایین نمی آورند تا ببینند " چه چیزی زیر فلان است"، اولین 200 کلمه برای موتور های جستجو و کاربران تاثیر زیادی دارد. مطمئن شوید که از کلمات کلیدی در آنجا استفاده کنید. پررنگ کردن کلمات کلیدی خود برای یکبار، در 200 کلمه اول در نظر بگیرید، تا به چشم کاربرانی که شاید دقیقا همان کلمه را جستجو کرده اند بیاید.

     

     

  • بدنه متن:کلمات کلیدی را بصورت گاه گاه در طول بخش بدنه خود قرار دهید. اگر موقع نوشتن بر روی موضوع باقی بمانید، این احتمالا بصورت طبیعی اتفاق می افتد. در جایی که کلمات کلیدی بنظر طبیعی نمیایند، آنها را به زور قرار ندهید.
  • کلمات روشنمطمئن شوید که در 200 کلمه اول کلمات روشن را در کنار کلمات کلیدی و در میان محتوایتان قرار دهید. کلمات روشن شاملStem کردن کلمات (نوشتن، درحال نوشتن، می نویسد، نویسنده)، مترادف ها، و کلمات با تشابه نزدیک می شوند که به روشن کردن و زمینه و معنی کلمات کلیدی کمک می کند. ( برای مثال وب، محتوا، کپی و غیره. بجای داستانی با کلمه کلیدی "نوشتن(“

     

  • عکس ها:عکس ها و دیگر انواع رسانه ی غنی، علاوه بر دادن یک دلیل دیگر به موتور های جستوجو برایارائه دادن صفحه شما به کاربران، اشتیاق کاربر و "چسبندگی" صفحه وب شما را زیاد می کند. نام فایل یک عکس، متن اطراف آن و متن ALT (متنی که وقتی عکس رندر نشد، نشان داده می شود) به ارتباط برای رده بندی کمک می کند؛ اگر عکس دارای لینک باشد، موتور های جستوجو با متن های ALT بعنوان متن آنکر (Anchor) یا قابل کلیک (متنی که دارای یک لینک دیگر است و با کلیک کردن بر رویش، صفحه دیگری باز می شود.) رفتار می کنند. همیشه یک متن ALT بنویسید (مختصر و شامل یک کلمه کلیدی) که چیزی را که عکس نشان می دهد مشخص می کند.

     

     

  • لینک ها:وقتی لازم است، لینک هایی به دیگر صفحهات در سایت خودتان، با استفاده از متن های آنکر که از نظر کلمه کلیدی غنی هستند، بزنید. اگرچه، در لینک های داخلی سایتتان بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید. شما همچنین می توانید لینک هایی به سایت های با کیفیت خارجی، اگر مربوط به موضوع درون صفحه شما هستند، بزنید، اما این لینک ها را بعد از 200 کلمه اول قرار دهید.

با این راهنمایی های نوشتن SEO، الان شما می دانید که چطور از کلمات کلیدی در محتوایتان استفاده کنید. بعد در آموزش SEO شما به فراتر از راهنمایی های نوشتن رفته و یاد میگیرید که چطور صفحهات جدیدتان را بهینه سازی کنید.