» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » چطور از کلمات کلیدی در محتوااستفاده کنیم

چطور از کلمات کلیدی در محتوااستفاده کنیم

چطور از کلمات کلیدی در محتوااستفاده کنیم

2452  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 27 اسفند ماه 1393

در هر صورت، موتورهای جستجو چطور می فهمند که کلمات کلیدی شما کدام ها هستند؟ موتور جستجو در یک وب سایت می چرخد و بدنبال کلمات، عبارات و کلمات مربوطه که بطور طبیعی تکرار شده اند می گردد.

 




قدم 6: چطور از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم.

 

در هر صورت، موتورهای جستجو چطور می فهمند که کلمات کلیدی شما کدام ها هستند؟ موتور جستجو در یک وب سایت می چرخد و بدنبال کلمات، عبارات و کلمات مربوطه که بطور طبیعی تکرار شده اند می گردد. این "کلمات کلیدی" به موتور های جستجو این نشانه را می دهند که وب سایت در چه موردی است، و الگوریتم پیشرفته فلان موتور های جستجو آن را تایید می کند. اگر با استفاده از کلمات کلیدی ارتباط واضح موضوعات را ثبت نکنید، سایت شما بصورت شایسته شاخص نمی شود و در صفحهات نتایج موتورهای جستجو (SERP ها) رده بندی نمی شود.

جای که در محتوایتان از کلمات کلیدی استفاده می کنید اهمیت دارد. اگر خیلی کم کلمات کلیدی خود را ذکر کنید می تواند باعث شود که موتور های جستجو سردرگم شوند که شما درباره چه چیزی حرف می زنید؛ تکرار زیاد باعث می شود که موتور جستجو فکر کند شما در حال Spam کردن هستید. برای اینکه امن باقی بمانید، ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا را که در قدم قبلی این آموزش SEO در مورد اش صحبت شد بخاطر بسپارید. در درجه اول هدف خود را ساخت چیزی که بطور خاصی برای کاربران با ارزش است قرار دهید، سپس این راهنمایی های نوشتن SEO را که درباره استفاده کلمات کلیدی در محتوا است، در آن پیاده کرده و به انجام برسانید.

راهنمایی های نوشتن SEO:در کجای محتوا از کلمات کلیدی استفاده کنیم.

از کلمات کلیدی در هردو بخش بدنه و قسمت راس یا عنوان متن استفاده کنید.

وقتی که شما تصمیم گرفتید چه کلمه کلیدی (یا کلمات کلیدی) ای باید در یک صفحه باشند، شما می خواهید تا محتوایی بسایزد که بصورت طبیعی و گاه گاه در آن صفحه وجود داشته باشد. (شما قادر به استفاده از تحلیل گر یک صفحه ای ما برای تست توضیع کلمات کلیدی خود در قدمن بعدی این آموزش هستید.) کلمه کلیدی اصلی شما باید در هردو بخش یک صفحه ظاهر شود، قسمت راس یا عنوان و قسمت بدنه.

راهنمایی های نوشتن SEO برای قسمت راس یا عنوان

قسمت راس که در HTML صفحه پنهان است، توسط موتور های جستوجو خوانده شده و برای SEO مهم و حیاتی است. چیزی که شما در بخش اصلی می نویسید نه تنها به موتور های جستجو می گوید که صفحه شما در مورد چیست، بلکه معمولا متنی است که در لیست SERP شما نشان می دهند. بلکه، کلمات کلیدی ای که کاربر آنها را جستجو کرده بصورت پررنگ و در قسمت عنوان و توصیفات صفحه ظاهر می شود. (همانطور که در پایین نشان داده شده است.) مردم بیشتر بر روی سایت شما کلیک می کنند اگر ببینند که، چیزی که دنبالش هستند، در لیست شما پررنگ شده است. پس از بهترین دانش بازاریابی خود استفاده کرده و این تگ ها را برای جذب کلیک ها بنویسید.



کلمات کلیدی جستجو شده و مترادف هایشان بصورت پررنگ در نتایج ظاهر می شوند.

در بخش مربوط به SEO، بهترین راهنمایی های تمرینی ما را در پایین، دنبال کنید. (نکته: این راهنمایی های نوشتن "قانون" نیستند؛ شما باید کاری که سایت های با رده بندی بالا انجام می دهند را تقلید کنید و کاری کنید تا صفحیتان "کمترین ناکامل" برای هر آیتم باشد.)

  • تگ عنوان: عنوان مهمترین تگ است و همیشه بعنوان آن لینک بزرگ آبی در SERP ها ظاهر می شود. بعنوان راهنمایی، طول آن باید 6 تا 12 کلمه باشد، جدای از کلمات "یک"، "از"، "و"، "برای" و غیره. Google عناوین را در لبه ستون قطع می کند (با پهنای 512 پیکسل) پس کلمات کلیدی خود را در شروع بگذارید تا جستجو کنندگان بتوانند آن را ببینند.
  • توصیفات متا: موتور های جستجو معمولا توصیفات متای صفحه را، اگر مناسب پرسش جستجو باشد، بعنوان متن توصیفات مشکی نشان می دهند. جملاتی بنویسید که بطور مستقیم محتوای صفحه را توصیف می کند و جستوجو کنندگان را مشتاق به کلیک کردن می کند. برای اینکه بطور امنی قبل از نقطه قطع Google باشید، کلمات کلیدی را بین 160 حروف اول که شامل فاصله بین کلمات هم می شود قرار دهید. از کلمات کلیدی بیش از دو دفعه استفاده نکنید.
  • کلمات کلیدی متا: اگرچه Google گفته است برای رده بندی جستجوی وب از تگ کلمات کلیدی استفاده نکنید، ما آن را بعنوان بهترین تمرین توصیه می کنیم. موتور های جستجو آن را با صفحه ذخیره می کنند، و تحقیقات ما نشان داده که در بعضی موارد آنها، به آن مراجعه می کنند. عبارات کلیدی را به ترتیب از بلند ترین به کوتاه ترین مرتب کرده و آنها را با ویرگول جدا کنید، و حروف اول هر کلمه را با حرف بزرگ بنویسید. طول آن می تواند از 24 تا 48 کلمه باشد، و هیچ کلمه ای بیش از 4 بار استفاده نشده باشد.


چطور از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی

 تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند