» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا

2840  تعداد بازدید  |  دوشنبه 25 اسفند ماه 1393

همانطور که شما جستجوی کلمات کلیدی و تحلیل رقبا و از این دست کارها را انجام می دادید، احتمالا متوجه مشکل اصلی وب سایتتان شده اید ( شما محتوای نا مناسب یا ضعیف دارید.)

 




همانطور که شمادر طراحی سایت  جستجوی کلمات کلیدی و تحلیل رقبا و از این دست کارها را انجام می دادید، احتمالا متوجه مشکل اصلی وب سایتتان شده اید ( شما محتوای نا مناسب یا ضعیف دارید.) مقدار زیادی کلمات لازم است تا مشتری های با پتانسیل و یا موتور های جستجو را متقاعد کنید که شما حرفه ای هستید. شما محتوایی می خواهید که
اصیل باشد و مقداری سود خاص و سریع ارائه دهد چه آن سود بینش، تحقیقات، ابزارآلات، نقد و بررسی نصیحت یا آموزشی مثل همین که الان در حال خواندنش می باشید، باشد.

 

چگونه شما می توانید صفحهات وبی درست کنید که برای مردم و عنکبوت های موتور های جستجو، به شکلی مشابه کار کند؟ این درس از آموزش SEO، شما را با ملاحظات کلیدی برای نوشتن محتوایی که این مهم را به انجام برساند، آماده می کند. ما با تعدادی سوالات سخت که شما باید در نظر بگیرید شروع می کنیم. (راهنمایی SEO: این صفحه را به نویسنده های محتوایتان بدهید تا به آنها کمک کند محتوای با کیفیت تری بنویسند.)

مخاطبان خود را بشناسید.

اولین کار هنگام نوشتن محتوا جذب و خدمت کردن به مشتریان است. (کسانی که چیزی که وب سایتتان ارائه می دهد را می خواهند) محتوای شما باید انتظارات آنها را برآورده کند، آنها را به خود جذب کند و به هر هدف ای که سایت دارد، هدایت کند. در درجه اول برای مردم بنویسید، نه موتور های جستجو.

شما برای نوجوان ها، همانطور نمی نویسید که برای دانش آموزان فارق التحصیل شده، خانه داران تمرکز کرده بر روی خانواده یا بازنشستگان می نویسید. نگه داشتن مخاطبان مورد هدف شما در ذهنتان به شما کمک می کند تا بدانید چطور محتوای SEO ای بنویسید که خواسته ها و نیاز های آنها را مورد هدف قرار داده و با زبان آنها صحبت کرده و بطور موثر به آنها دست پیدا کند.

پس قبل از اینکه بنویسید مشخص کنید، مشتری شما کیست:

  • چه نوع مردمی به محصول / خدمت / اطلاعات من علاقه مند هستند؟
  • آنها بدنبال چه چیزی می گردند؟
  • بر روی سایت من، چه نیازها / سوالاتی ممکن است داشته باشند؟
  • چه سبکی از ارتباطات برای آنها احساس طبیعی بودن دارد و راحت تر است؟
  • چگونه سایت من می تواند به آنها احساس خوب و راحتی بدهد؟
  • چه چیزی می تواند آنها را جذب کرده و باعث شود تا آنها پاسخ دهند؟

هدف خود را بدانید.

قبل از نوشتن هر صفحه وب، وبلاگ و یا مقاله ای، در ذهنتان هدف واضحی داشته باشید. در غیر اینصورت، شما احتمالا متن درهم و برهمی می نویسید که به هیچ چیزی مربوط نیست. هدف شما نباید "بدست آوردن رده بندی بالا برای کلمه کلیدی فلان" باشد. بجای آن، همیشه یک هدف متمرکز بر روی کاربر داشته باشید. برای مثال، هدف این صحه آماده کردن بهینه سازان وب سایت برای نوشتن متنی است که برای هردو کاربران و موتور های جستجو کار کند.

بطور جالی، بهینه سازی موتور های جستجو معمولا الهام بخش نوشتن محتوا است. بطور مثال، تحقیقات شما ممکن است یک کلمه کلیدی مربوطه را که وب سایت شما تا به الان درباره اش صحبت نکرده است را مشخص کند. یا نگاه کردن به رقبا می تواند جرقه یک ایده را برای داده نمایی عالی (یک ارائه تصویری از اطلاعات) که بازدید کنندگان جدید را جذب می کند، بزند. اگرچه، وقتی شما آماده ساخت آن صفحات جدید می شوید، بر روی مشتری تمرکز کنید و چیزی مفید بسازید. شما می توانید فعلا این کار را نکرده و محتوای خود را برای SEO بعدا بهینه سازی کنید (همانطور که بعدا دز این آموزش SEO یاد می گیرید.)

برای ارتباط جستجو، نوشته هایتان را، متمرکز بر روی هدف و موضوع کلمه کلیدی صفحه نگه دارید. اگر شما یک صفحه در مورد اسکی بر روی آب بنویسید ولی نیمی از متن پیک نیک بر روی ساحل را توصیف کند، ارتباط صفحه شما با اسکی بر روی آب رقیق می شود. موتور های جستجو (و احتمالا کاربران) نمی دانند که صفحه شما واقعا درباره چیست.


تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی 

تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند 

 

ا  

نتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO 

تحلیل رقبای SEO 

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی  چه چیزی را نشان می دهد