» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی

2828  تعداد بازدید  |  یکشنبه 24 اسفند ماه 1393

کلمات کلیدی هنوز به اندازه پایه و اساس محتوا مهم است، ولی چیزی که حتی از آن هم در دنیای جستجوی معنایی با اهمیت تر است داشتن زمینه، برای پشتیبانی آن است. برای مثال، آن در طراحی سایت سگ ها قادر به رده بندی برای "بهینه سازی موتور های جستجو" نیست حتی اگر یک صفحه 2000 کلمه ای درباره آن بنویسد

PowerPoint Template

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی

کلمات کلیدی هنوز به اندازه پایه و اساس محتوا مهم است، ولی چیزی که حتی از آن هم در دنیای جستجوی معنایی با اهمیت تر است داشتن زمینه، برای پشتیبانی آن است. برای مثال، آن در طراحی سایت سگ ها قادر به رده بندی برای "بهینه سازی موتور های جستجو" نیست حتی اگر یک صفحه 2000 کلمه ای درباره آن بنویسد، چون سایت بعنوان یک پیش زمینه از آن موضوع پشتیبانی نمی کند. رده بندی بیشتر از انتخاب کلمه کلیدی مناسب است (به استثناء تطبیق دقیق پرسش های کلیدی طولانی و غیر معمول)، همینطور درباره آن است که کدام نتایج بیشترین عملکرد خوب پشتیبانی شده را درباره یک موضوع دارند.

خب، چگونه می توانید "زمینه معنی دار" برای پشتیبانی از کلمات کلیدیتان بسازید؟ با انتخاب کردن کلمات کلیدی، ترکیب کردن آنها و گسترش محتوا در اطراف و درباره آنها. موتورهای جستجو بطور فزاینده ای چیزها را بعنوان اشخاص می فهمند نه ریسمانی از حروف جدا ("چیزها نه ریسمان ها"). اگر می خواهید بعنوان یک حرفه ای در نطر گرفته شوید، محتوای شما باید دربازه منظر های زیادی از آن "وجود" صحبت کنند.

فعالیت های رو به رو را انجام دهید تا لیست کلمات کلیدی خود را افزایش دهید، محتوای خود را ارتقاء داده، و همینطور به رده بندی خود برای تبدیل های با پتانسیل بالای کلمات کلیدی طولانی، کمک کنید:

  • کلمات محاوره ای: عبارات محاوره ای و منطقی را، که مردم بیشتر در جستجو استفاده می کنند به کلمات کلیدی خود اضافه کنید. برای پرسش های بر اساس تحقیقات سعی کنید عباراتی مثل "چگونه..."، "چگونه من ..." یا " ... چه چیزی است" را اضافه کنید. یک سایت تجارت الکترونیک نیاز دارد تا عباراتی مثل "... برای فروش"، "بهترین قیمت برای..." یا "تخفیف..." را با کلمات کلیدی محصول اش ترکیب کند.
  • دوباره مرتب کردن کلمات: قرار دادن عبارات کلیدی را در ترتیب متفاوت در نطر بگیرید. برای مثال، این صفحه، میتواند بر روی "ترکیب کلمات کلیدی برای SEO" یا " ترکیب کلمات کلیدی SEO" بطور مساوی خوب باشد.
  • Stemming کلمات: ریشه های متفاوتی از یک کلمه کلیدی را اضفه کنید مثل"نوشتن، نویسنده، درحال نوشتن، نوشته شده،..." (شناحته شده بنام Stemming) این معمولا هشدار چاشنی کلمات کلیدی را در مورد موتور های جستوجو بکار نمی اندازد البته به شرطی که متن بطور طبیعی خوانده شود. (نکات بیشتر درباره نوشتن محتوا در بعد.)
  • پیشنهاد های جستوجو: یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن ترکیبات کلمات کلیدی این است که کلمات کلیدی خود را در جعبه جستوجوی Google یا Bing تایپ کنید. همانطور که تایپ می کنید، لیستی از پایین ظاهر می شود که شامل اصطلاحات غالبا جستجو شده می باشد. از آن برای پیدا کردن ترکیبات کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید. (اگر بطور مناسب و شایسته ای سایت شما را توصیف می کند.)
  • محتوای مربوط: بطور کلی، هرچقدر بیشتر و عمیق تر درباره یک موضوع صحبت کنید، موتور های جستجوی معنایی بیشتر شما را بعنوان یک حرفه ای می شناسند. پس حقایق مربوط و اطلاعات کمی درباره عنوان کلیدی صفحه را هم اضافه کنید

کلمات کلیدی خودتان را مرتب کنید.

عبارات و  کلمات کلیدی را در هر یک از دسته بندی هایتان به ترتیب نزولی از اهمیت درکشان مرتب کنید (چقدر احتمال دارد که آنها بعنوان کلمات جستجو شده توسط بازدید کنندگان استفاده شوند و از این رو ترافیک تولید کنند.) در این نقطه آماده یک منظم سازی سخت باشید.

یک راه برای مشخص کردن اهمیت یک کلمه این است که اندازه جستجوی آن را ببینید. همانطور که در قدم قبلی آموزش SEO (در تحلیل رقبا) گفتیم، اندازه جستجو نباید تنها دلیل برای انتخاب یک کلمه کلیدی باشد.  اما مقایسه ی فعالیت جستجوی نسبی کلمات کلیدی متفاوت به شما کمک می کند آنها را اولویت بندی کنید. برای گرفتن یک تصویر واضح تر از آمار کلمات کلیدی، ابزار بهینه سازی موتور جستوجو / KSPرایگان ما را امتحان کنید.

ابزار های SEO – ابزار بهینه سازی موتور جستوجو / KSP

تا حداکثر 12 کلمه کلیدی را وارد کنید (جدا شده توسط "و" و "-")

                                          

حالا که شما برای انتخاب کلمات کلیدی، ترکیب کردن آنها و منظم کردن دسته بندی های کلمات کلیدیتان وقت گذاشتید، شما احتمالا ایده بهتری از اینکه کجای محتوای وب سایتتان دارای فقدان است، دارید. چند قدم بعدی در آموزش SEO ما، شما را به ساخت محتوای جدید که از کلمات کلیدیتان بطور شایسته ای استفاده می کند، هدایت می کند.

تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند 

 

 

ا 

نتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO 

تحلیل رقبای SEO

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی  چه چیزی را نشان می دهد

جستجوی رقابتی