» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ابزار جستجوی کلمات کلیدی

ابزار جستجوی کلمات کلیدی

ابزار جستجوی کلمات کلیدی

2684  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 13 اسفند ماه 1393

از مزیت ابزارهای جستوجوی کلمات کلیدی رایگان استفاده کنید تا کلمات اضافه بیابید. ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ما، که در زیر قرار دارد ایده های کلمات کلیدی ای مربوط به هر کلمه ای را که وارد کنید ...


پیشنهاداتی درباره کلمات کلیدی بگیرید.

در طراحی سایت از مزیت ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی رایگان استفاده کنید تا کلمات اضافه بیابید. ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ما، که در زیر قرار دارد ایده های کلمات کلیدی ای مربوط به هر کلمه ای را که وارد کنید به شما نشان می دهد. هر بار یک کلمه یا عبارت تایپ کنید. نتایج پیشنهادی از اطلاعات جستجوی پرسشی واقعی می آید، پس کلمات کلیدی ای که با محتوای سایتتان مرتبط می شود را انتخاب کرده، و آنها را به لیست کلمات کلیدی خود که در حال زیاد شدن است، اضافه کنید.

ابزار های SEO   – از ابزار جستجوی کلمات کلیدی رایگان ما استفاده کنید:

Enter Search Word    

اطلاعات کلمات کلیدی چه چیزی را به شما نشان می دهد.

با ابزار ما، شما میتوانید پیشنهادات کلمات کلیدی را بهمراه اطلاعات حد متوسط استفاده  کلیک کردن بر روی آن (CTR) و قیمت هر بار کلیک کردن بر روی آن کلمه (CPC) برای مقداری که تبلیغ کنندگان بر روی آن کلمه کلیدی شرط بسته اند، ببینید. همچنین آن مشخص می کند که چه تعداد از صفحهات وب، در تگ عنوانشان دارای آن کلمه می باشند. (نه لزوما بعنوان یک عبارت). این معیارها مشخص می کنند که به چه مقدار یک کلمه کلیدی رقابتی است.

همچنین شما می توانید فلان را هم ببینید، که فلان را از تعداد دفعاتی که آن کلمه در یک ماه جستوجو شده را نشان می دهد. (همچنین بعنوان "اندازه جستجو" هم شناخته می شود.) توجه: درباره فعالیت یک کلمه کلیدی در طماع نشوید. (زیاد به آن اهمیت ندهید.) این آمار را با کلمات کلیدی در spreadsheet ذخیره کنید. ولی در نظر داشته باشید که اندازه جستجوی یک کلمه کلیدی نباید بطور کلی بر روی تصمیماتتان تاثیر گذار باشد، مخصوصا در این نقطه از کار. شما باید کلماتی را انتخاب کنید که واقعا بازتاب دهنده ی چیزی هستند که وب سایتتان ارائه می دهد. گشتند بدنبال کلمات کلیدی ای که دارای اندازه جستجوی بالا باشند، که مربوط به بقیه محتوای شما نیستند می تواند فریبنده باشد و بعنوان مجازات بعنوان Spam (پشام های تبلیغاتی) در نظر گرفته شود.

شما چطور باید این رانام گذاری کنید؟

جستجوی کلمات کلیدی می تواند به شما جواب را بدهد.

شما چگونه باید از جستجوی اطلاعات فعالیت استفاده کنید؟

اندازه جستوجو ها می توانند جستجوی کلمات کلیدی شما را راحت تر بکنند. آنها نشان می دهند که مردم واقعا چیزها را چگونه صدا می کنند، (زبان عامیانه را نشان می دهد) و به شما کمک می کنند عبارت های کلیدی مشابه را اولویت بندی کنید.

بطور مثال یک سایت خرده فروشی شاید از عبارت "کوله پشتی غلطان برای بچه ها" (1600 بار جستجوی ماهانه) بجای عبارت "کوله پشتی چرخ دار برای بچه ها" (320 بار جستجوی ماهانه) استفاده کند چون اولین عبارت کلیدی 5 برابر بیشتر استفاده شده است. اگرچه، مهم نیست چقدر اندازه جستجوی آن کلمه زیاد و جذاب باشد، خرده فروش نباید تنها به رده بندی عبارت "کوله پشتی" امید ببندد.

توصیه: با عدد های عظیم و زیاد برای عبارات کلیدی طولانی (عبارتی با کلمات زیاد) هیجان زده نشوید. با زمان و تاثیر کافی شما می توانید آنها را ثبت کنید، ولی شما با برند های بزرگ و ثبت شده بر سر بازدید کننده های غیر متمرکز که شاید آماده خرید هم نباشند، مبارزه می کنید. (ما درباره عبارات کلیدی طولانی بعدا در آموزش صحبت خواهیم کرد.)

آن spreadsheet کلمات کلیدی را نگه دارید. شما در قدم های بعدی می فهمید که چطور بهترین کلمات کلیدی SEO خود را انتخاب کنید.