» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » استفاده نادرست از Flash، Javascipt و افکت های صوتی

استفاده نادرست از Flash، Javascipt و افکت های صوتی

استفاده نادرست از Flash، Javascipt و افکت های صوتی

2530  تعداد بازدید  |  شنبه 9 اسفند ماه 1393

آخرین قدم در ساخت یک طراحی سایت حرفه ای، دوری از استفاده نادرست از Flash، Javascript و افکت های صوتی می باشد. همه Flash یا javascript، را بصورت فعال در درون کامپیوترشان ندارند...

قدم 12: استفاده نادرست از Flash، Javascipt و افکت های صوتی

آخرین قدم در ساخت یک طراحی  سایت حرفه ای، دوری از استفاده نادرست از Flash، Javascript و افکت های صوتی می باشد. همه Flash یا javascript، را بصورت فعال در درون کامپیوترشان ندارند، پس وب سایت شما نباید در اطراف آنها ساخته شود. اگر شما میخواهید از Flash یا javascript استفاده کنید، در استفاده از آنها صرفه جویی کنید.

سعی کنید از Flash Intros ها استفاده نکنید. بیشتر مردم از زمان لازم برای Load شدن Flash Intros ها متنفر اند، متنفرند از اینکه باید در حین این مدت فقط بنشینند و از اینکه از صدایی که بیشترشان دارند، شگفت زده و سورپرایز شوند، متنفرند. وب سایت خود را فقط با استفاده از Flash نسازید. دوباره باید بگویم، در مورد کاربرانی که Flash را بصورت فعال در کامپیوترشان ندارند چه؟ آن کاربر می تواند یک مشتری بالقوه، یک مشتری معمولی یا یک بازدید کننده باشد که شما بدلیل استفاده از محدودیت های تکنولوژیکی غیر ضروری از دست می دهید.

اگر شما می خواهید از افکت های صوتی استفاده کنید، مطمئن باشید که آنها تنها وقتی که کاربر فعالشان کرده پخش شوند. (هیچ وقت بازدید کنندگانتان را به شنیدن آنها مجبور نکنید.) هیچ چیز مثل پخش افکت های صوتی، وقتی که یک آیتم راهیابی نشان داده می شود، یا حتی بدتر از آن، وقتی که کاربر به صفحه اصلی (خانه) میاید، "غیر حرفه ای" بودن را معلوم نمی کند.

در واقع، در هنگام ساخت یک طراحی وب حرفه ای، بطور کلی، باید از Flash و افکت های صوتی دوری کرد. تا زمانی که وب سایت را طوری طراحی کرده اید تا بدون javascript هم کار کند، javascript یک استثناء محسوب می شود. Flash و افکت های صوتی برای بیشتر مردم آزار دهنده هستند، پس تنها به این دلیل، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دستور العمل طراحی وب حرفه ای

این 12 قدم شامل قسمت اعظم دستور العمل ای هستند که بیشتر طراحان وب حرفه ای موقع طراحی وب سایت از آن استفاده می کنند. البته، دانستن چیزهایی که بعد از خواندن این مقاله می دانید، با در واقع قادر به ساخت یک طراحی وب حرفه ای بودن، دو چیز خیلی متفاوت هستند. اگرچه، مثل همه چیز، با تمرین بهترین می شوید. حالا بلند شید و یک طراحی وب سایت حرفه ای بسازید! و اگر نمیتوانید خودتان انجامش دهید،به Google رقته و "طراحی وب حرفه ای" را جستوجو کنید. چیزهای متفاوتی آنجاست، به همراه خیلی از شرکت های طراحی وب حرفه ای مورد احترام.

در زیر، بیشتر ببینید:

file://///192.168.1.2/Server%20Folders/Temp/asadi/webdesign/12%20Steps%20to%20Creating%20a%20Professional%20Web%20Design%20%20%20CHROMATIC.html#sthash.vCc4zVZn.dpuf


 

بهینه سازی موتور جستجو 

برخی احتیاط ها بهینه سازی  برای ابزارهای جست وجو

تکنولوژِی کنونی (CSS)

قابل استفاده بودن