» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تکنولوژِی کنونی (CSS)

تکنولوژِی کنونی (CSS)

تکنولوژِی کنونی (CSS)

2629  تعداد بازدید  |  شنبه 2 اسفند ماه 1393

CSS (که همچنین به نام صفحه های سبک آبشاری هم شناخته می شود) سالها پیش جایگزین طرح های وب سایت بر پایه میز، شد.مشکل این است که خیلی از طراحان هنوز از میز برای ساخت طراحی هایشان استفاده می کنند.


قدم 5: تکنولوژِی طراحی وب کنونی (CSS)

 CSS (که همچنین به نام صفحه های سبک آبشاری هم شناخته می شود) سالها پیش جایگزین طراحی سایت بر پایه میز، شد.مشکل این است که خیلی از طراحان هنوز از میز برای ساخت طراحی هایشان استفاده می کنند. نه تنها این غیر حرفه ایست، بلکه میزها بطور واضحی بدردنخور می باشند. اینجا چندین دلیل که چرا استفاده از میز برای طراحی سایت بد است را آورده ایم:

  1. میز وب سایت شما را کند می کند:همه چیزهای درون یک سلول "میز" قبل از نشان داده شدن به کاربر، Load می شوند. این مخصوصا برای مردم که از ارتباط Dial-Up استفاده می کنند، آشکار می شود.
  2. میز ها کد های بهم ریخته درست می کنند و نشانه گذاری های بدردنخور و غیر ضروری اضافه می کنند: حجم فایل ها، باتوجه به خط های کد بیش از اندازه، افزایش میابد که به معنی زمان Load شدن کندتر می باشد. همچنین، بررسی صدها (بعضی وقتها، هزاران) خط کد، برای ایجاد یک تغییر کار جالب و راحتی نیست.
  3. وقتی از میز استفاده می کنید، بروز رسانی طرح های جهانی سخت و وقت گیر است:انجام ادیت های جهانی با میز، شامل باز کردن هر فایل، بررسی کد و نشانه گذاری های اضافه و انجام تغییر (دوباره، در هر صفحه) می شود. بعضی وقتها در CSS، تنها کاری که باید انجام داد باز کردن یک Stylesheet و تغییر یک چیز است.
  4. میزها باید فقط برای نشان دادن اطلاعات استفاده شوند، نه برای طراحی.
  5. میزها خلاقیت و طراحی شما را محدود می کنند:طرح های میز، محدود به طرح های شبکه ای و کسل کننده است. با CSS شما می توانید هر چیزی را، در هر جایی قرار دهید. احتمالات CSS بی پایان است.
  6. CSS به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند و باعث افزایش درآمد شما در زمان طولانی می شود:بروز رسانی ها و ایت ها با استفاده از CSS خیلی راحت تر از میزها، می باشد. بدلیل زمان Load شدن سریعتر، بازدید کننده های کمتری صبر خود را از دست داده و سایت را ترک می کنند. بازدید بیشتر برابر مرور بیشتر، بازدید تبلیغات بیشتر، نرخ Bounce (دسته ای از بازدید کنندگان که تنها با دیدن یک صفحه از سایت، آن را ترک می کنند.) پایین تر که برابر پول بیشتر برای شما می باشد، است.
  7. وب سایت CSS خود را در تعداد زیادی، وب سایت نمایش CSS با کیفیت، نشان داده و به نمایش بگذارید:تعداد زیادی نمایش، اگر وب سایت شما شاملش بشود. طرح های بر پایه میز، در اینجا کاربردی ندارند.

بعضی از مردم درباره اینکه، طراحی های صورت گرفته بر پایه میز بهتر از طراحی های صورت گرفته بر پایه CSS، هستند. اگرچه، بعضی وقتها، شخصی که درباره بهتر بودن طرح های بر پایه میز نسبت به طرح های CSS، بحث می کند، کسی است که هزاران دلار برای یک طرح بر پایه میز، خرج کرده است. با وجود هرچیزی که هرکسی به شما بگوید، طرح های بر پایه میز نا مرغوب تر و پایین تر از طرح های بر پایه CSS هستند و به هر قیمتی باید از آنها دوری کرد.

برای اینکه همه چیز را درباره CSS بخوانید به w3schools.com سر بزنید. دوباره، برای اینکه رک باشیم، اگر وب سایت شما بر اساس میز، ساخته شده است، آن یک طراحی وب سایت حرفه ای با کیفیت نمی باشد. همین امروز از stylesheet های CSS استفاده کنید و میز را، در برنامه spreadsheet  خود نگه دارید.


طراحی با کیفیت

ساخت یک طراحی حرفه ای

برخی احتیاط ها در طراحی 

بهینه سازی د برای ابزارهای جست وجو

استفاده از تگ html