» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ابزار های مشترک در طراحی

ابزار های مشترک در طراحی

ابزار های مشترک در طراحی

2558  تعداد بازدید  |  دوشنبه 27 بهمن ماه 1393

اگر شما تنها کسی هستید که بر روی پروژه کار می کنید، می توانید از این قدم بگذرید. پروژه ابزار های مشترک، تنها برای پروژه هایی توصیه می شود که شامل بیشتر از دو نفر می شوند




قدم 2: پروژه ابزار های مشترک

نکته: اگر شما تنها کسی هستید که بر روی پروژه  طراحی سایت کار می کنید، می توانید از این قدم بگذرید. پروژه ابزار های مشترک، تنها برای پروژه هایی توصیه می شود که شامل بیشتر از دو نفر می شوند

ارتباطات یکی از مهم ترین عوامل در یک پروژه هستند. وقتی چند نفر در حال طراحی سایت هستند، معمولا تعداد کمی e-Mail بینشان رد و بدل می شود. هر چقدر بیشتر e-Mail رد و بدل کنند، پیدا کردن یک e-Mail خاص زمان بیشتری طول می کشد، همینطور جا به جا شدن اشتباهی برخی اطلاعات راحت تر می شود. این یکی از بزرگترین مشکلاتی بود که شرکت طراحی وب سایت حرفه ای ما، موقع شروع کار به آن برخورد (هیچ راه آسانی برای برنامه ریزی e-Mail ها)، متعلقات(عکس ها، فیلم ها)، نقاط عطف، نبود.

خوشبختانه بعد از کمی تحقیق
، ما یک پروزه ابزار های مشترک بنام basecamp را کشف کردیم. متن زیر مستقیما از سایت basecamp گرفته شده است:

پروژه ها بخاطر کمبود نمودار، گرافیک، آمار ها و گزارش ها شکست می خورند، آنها بخاطر کمبود ارتباطات واضح شکست می خورند. Basecamp، این مشکلات را با ارائه ابزار هایی، که به صورت تخصصی برای ارتقاء ارتباطات اشخاص مشغول بر روی یک پروژه طراحی شده اند، حل می کند.

Basecamp (و پروژه های بازار های مشترک مثل آن) به چندین کاربر، که در انجام پروژه مشارکت دارند، اجازه دسترسی به یک وب سایت، که پیام ها، نقاط عطف، فایل های آپلود شده، لیست کارهایی که باید انجام شوند، زمان لازم برای انجام پروژه ها و ....را ذخیره می کند، را می دهد. دیگر نیاز به فرستادن e-Mail نیست. همه چیز بصورت امن، بر روی سرور های Basecamp ذخیره می شوند. تنها e-Mail هایی که شما دریافت می کنید، هشدارهایی هستند که اگر چیزی در داخل یک پروژه نقش داشته باشند، یا تغییر پیدا کنند، به شما فرستاده می شود.

Basecamp دارای بسته هایی می باشد که می توانند نیاز های شما را برآورده کنند.اگر شما می خواهید از Basecamp فقط در یک پروژه استفاده کنید، می توانید بصورت رایگان ثبت نام کنید. متاسفانه، در نسخه رایگان، اجازه آپلود کردن هیچ فایلی را ندارید. اگرچه، با قیمت رایگان 12$ در ماه، می توانید همزمان 3 پروژه را کنترل کرده، دارای 250MB فضای آپلود باشید، تعداد نا محدودی نفرات و مشتری را شرکت داده، بصورت همزمان در Basecamp چت کرده، و خیلی کار های دیگر.

وقتی درباره پروژه مشترک و ارتباطات صحبت می کنیم، هیچ چیز یک برنامه (اپلیکیشن) وب مثل Basecamp را شکست نمی دهد. اگر شما درباره پروژه خود جدی هستید و بهترین ارتباط ممکن را می خواهید، شما باید Basecamp را امتحان کنید. یک پروژه ابزار های مشترک مثل Basecamp مخصوصا برای یک ظرکت ظراحی وب سایت حرفه ای مفید و بدردبخور می باشد که، چندین پروژه و مشتری را بصورت همزمان در دست دارد. برای پروژه مشترک، هیچ راه بهتری نیست.



 

ساخت یک  سایت حرفه ای

برخی احتیاط ها در طراحی 

بهینه سازی  برای ابزارهای جست وجو

استفاده از تگ html 

ناوبری در طراحی