» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » خط پایان آموزش SEO

خط پایان آموزش SEO

خط پایان آموزش SEO

4429  تعداد بازدید  |  یکشنبه 3 خرداد ماه 1394

اگر شما تمام درس ها را گذرانده باشید (در کل 18 قدم)، شما تمرینات پایه SEO را پوشش داده اید و به خط پایان آموزش SEO رسیده اید. تبریک می گوییم!


seo

شما انجامش دادید! اگر شما تمام درس ها را گذرانده باشید (در کل 18 قدم)، شما تمرینات پایه SEO را پوشش داده اید و به خط پایان آموزش SEO رسیده اید. تبریک می گوییم!
یک چیز دیگر هم وجود دارد که شما باید بدانید. شما واقعا در شروع بهینه سازی موتور جستوجو خود هستید. حقیقت این است که SEO هیچ پایانی ندارد. اگر شما یک بازاریاب اینترنتی هستید، شما هیچ چاره ای بجز انجام یک مسابقه طولانی ندارید.
SEO هیچوقت "کامل" نمی شود.
اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا SEO، مانند خود تجارت، هیچ وقت واقعا تمام نمی شود:
•رده بندی نوسان دارد.
•رقبا بهتر می شوند.
•سایت های جدیدی وارد رقابت می شوند.
•کلمات کلیدی در طول زمان تغییر پیدا می کنند.
•هدف های تجارت شما ارتقاء پیدا می کنند.
•محصولات و خدمات تغییر پیدا می کنند.
•وب سایت شما به روز رسانی می شود و محتوای جدید اضافه می شود.
•احتیاجات مردم در وب سایت شما در طول زمان تغییر پیدا می کند و از دستگاه های متفاوت استفاده می کنند.
•الگوریتم های موتورهای جستوجو بصورت مداوم تغییر پیدا می کند. (این آخری است ولی به ندازه بقیه مهم است.)
در واقع، تمام چرخه ای که در این آموزش یاد گرفته اید، که با جستوجوی کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوای صفحه شروع و تمام راه را به بررسی پیشرفت SEO خود آمد، باید دوباره و دوباره انجام شود. و از آنجایی که ما اطلاعات آموزش را به روز رسانی و ارتقاء می دهیم تا آن را در زمان حال نگه داریم، راحت باشید تا هرچقدر که می خواهید این آموزش SEO را تکرار کنید، و از آن در راهنمای SEO خود استفاده کنید.
قدم های بعدی شما
بازاریابی اینترنتی نیاز به استقامت، صبر، و همواره یادگیری دارد. این صنعت بطور مداوم ارتقاء می یابد و همیشه چیزی برای یادگرفتن وجود دارد! در حالی که شما نمی خواهید به هر خبری از Google سریع عکس العمل نشان دهید، این مهم است که در اخبار صنعت جستوجو به روز باشید و بدانید چطور بر روی شما تاثیر می گذارد. از آنجایی که شما برای اینکه SEO را کار تمام وقت خود قرار دهید ندارید، ما چند راه داریم تا شما را مطلع و با اعتماد به نفس نگه دارد.
به روز باقی بمانید – منابع رایگان SEO
1.در خبرنامه SEO ثبت نام کنید: شما بصورت ماهانه یک eMail دریافت می کنید که شما را در مورد اخبار مهم صنعت و اتفاق ها، با یک مقاله بازگشت به پایه، بحث های موضوعات داغ و بیشتر، به روز نگه می دارد.
2.بلاگ ما را بخوانید: هدف ما تعلیم و مطلع ساختن شما درباره موضوعات زیاد بازاریابی اینترنتی، که شامل SEO، PPC، بازاریابی محتوا، طراحی وب، تحلیل ها و بیشتر است.
3.ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید: با Bruce و تیم محتوا و رسانه ی ما بر روی Twitter, Google+, LinkedIn,  یا  Facebook ارتباط داشته باشید و جریانی مداوم از محتوای اصیل و با ارزش بگیرید. (لطفا این کار را بکنید! ما دوست داریم که با شما حرف بزنیم.)
کمک بیشتری میخواهید؟ اینجا چند گزینه وجود دارد.
تمرین SEO در یک محیط کلاس مانند و زنده به شما اجازه می دهد تا سوالاتتان را بصورت رو در رو بپرسید.
تمرین SEO: دوره تمرینی دسته ابزارهای SEO ما به بیش از 4000 شرکت کننده، از زمانی که Bruce Clay آموزش SEO را در سال 1999 شروع کرد، کمک کرده است. با کلاس 3 روزه استاندارد و 5 روزه حرفه ای پ، که چندین بار در سال در نزدیک مرکز فرماندهی ما در کالیفورنیای جنوبی آفتابی پیشنهاد می شود، به فراتر از پایه های SEO بروید. Bruce را شخصا ببینید، یک اشتراک سالانه رایگان به دسته ابزارهای SEO ما بگیرید و یاد بگیرید چگونه SEO را بر روی سایت خود اعمال کنید. 
تمرین بر روی سایت: ما می توانیم دوره تمرین سفارشی برای 20 نفر یا بیشتر از کارکنان شما در مکان شما برگذارد کنیم. با شماره 1-866-517-1900 با ما تماس گرفته تا درباره نیازهایتان صحبت کنیم.
ارزیابی SEO: خیلی از مشتری های ما می خواهند تا خودشان کارشان را انجام دهند اما نیاز به یک نقشه SEO و راهنمایی حرفه ای دارند. سرویس ارزیابی SEO ما شامل بررسی سایت شما و بعد ساختن یک مدرک سنگین که نیازهای بخصوص SEO شما را توضیح می دهد، به همراه لیست کارهای اولویت بندی شده، می شود.
ارزیابی جریمه های Google: فکر می کنید از یک جریمه Google رنج می کشید؟ ما ارزیابی جریمه های Google را پیشنهاد می دهیم که مشکلات را مشخص کرده و یک نقشه برای بهبود به شما می دهد. ما می توانیم قدم هایی که شما باید ردایرد را به شما نشان دهیم و بصورت دلخواه شما با هرس لینک و دیگر خدمات بهبود هم کمک کنیم.
خدمات SEO: خدمات در سطح حرفه ای SEO ما می تواند بازاریابی اینترنتی شما را از زمین بلند کند و تاثیرات پایانی را بر روی یک وب سایت خوب کار شده بگذارد. ما با مشتری هایمان، چه بزرگ و چه کوچک، با همدیگر کار می کنیم، تا باعث موفقیت بهینه سازی موتورهای جستوجوی آنها شویم.
درخواست دیگری دارید؟ با شماره 1900-517 (886) با ما تماس بگیرید.
متشکریم
ما امیدواریم شما و وب سایتتان از تمرینات پایه ای که در این آموزش SEO فراهم آورده شده بود، سود برده باشید. از آنجایی که هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن باقی مانده است، لطفا از منابع و گزینه هایی که در بالا لیست شده اند استفاده کرده و به یاد گرفتن ادامه دهید. تمام افراد ما در کارخانه Bruce Clay از وقتی که گذاشتید قدردانی می کنیم و برای بازاریابی اینترنتی شما موفقیت بیشتری را آرزو داریم.