» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » مجازات عملکردهای دستی

مجازات عملکردهای دستی

مجازات عملکردهای دستی

5778  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه 1394

در کنار تمام الگوریتم های مجازات، این امکان برای یک کارمند موتور جستوجو وجود دارد تا بصورت دستی رده بندی سایت شما را بالا و یا پایین ببرد.



عملکردهای دستی

در کنار تمام الگوریتم های مجازات در طراحی سایت ، این امکان برای یک کارمند موتور جستجو وجود دارد تا بصورت دستی رده بندی سایت شما را بالا و یا پایین ببرد. Google صدا ها (و هزاران؟) افراد دارد که به ارزایابی کنندگان کیفیت شناخته شده اند که بصورت دستی وب سایت ها را بررسی می کنند و جریمه تحمیل کنند و یا یک وب سایت را از فهرست بیرون می اندازند. چه چیزی یک بازدید کننده دستی را تحریک می کند؟ احتمالا، موتور جستوجو مظنون به یک عمل خطا می شود و می خواهد نگاهی دقیق تر بیاندازد. یا ممکن است یک وب سایت را که کارهای خود را پاک کرده و درخواست "دوباره بازبینی" برای فهرست کردن، کرده است را ارزیابی کند.

چگونه از مجازات عملکردهای دستی دوری کنیم: عملکرد های دستی می تواند نتیجه نقض مستقیم راهنمایی های Webmaster از Google باشد، اما می تواند مربوط به محتوای باریک و کم (جریمه پاندا در بالا را ببینید.)، لینک های غیر طبیعی (جریمه پنگوئن را ببینید.) تبلیغات ناخواسته آشکار (جریمه قرض روزانه را ببینید.) یا دیگر مشکلات، باشد. اگر شما یک جریمه دستی دریافت کنید، Google متوجه شما می شود. تمام جریمههای دستی می توانند در ابزار های Webmaster پیدا شوند و بهتر است که هرچه زودتر حل شوند. بهترین راهنمایی: از جریمه دستی با بررسی و دیدن راهنمای Webmaster از Googlr برای محتوا و طراحی با کیفیت و فنی، دوری کنید.

ویدئو جایزه آموزش SEO

در این ویدئو، Matt Cutts از Google به سوال "چطور باید فهمید که آیا شما از یک جریمه الگوریتمی رنج می برید و یا فقط توسط محتوای بهتر از شما پیشی گرفته اند "پاسخ می دهد.

او حرفش را با خبرهای خوب به پایان می رساند. {اگر آن مشکل الگوریتمی است، پس درست کردن مشکل و ارتقاء آن سایت را قادر می سازد تا دفعه دیگر که الگوریتم انجام می شود، به رده بندی بالاتری دست یابد.

ویدئو جایزه #2

 "چگونه می توانید برای آینده SEO آماده شوید؟" Bruce Clay این سوال را در یکی از کنفرانس های اخیر مطرح کرد و خوشبختانه جوابش بر روی یک ویدئو موجود است.

راهنمایی او {در زمینه کوتاه مدت، بررسی کرده و از شر "لینک های آشغال" خلاص شوید.} در زمینه طولانی مدت، ارتباط موضوع خود را از طریق ساختار سایت شایسته تقویت کنید. این استراتژی ها به شما کمک می کنند از جریمه پنگوئن Google و دیگر "فاجعه ها" دوری کنید.

این مصاحبه ی مختصر از ClickZ را ببینید تا جواب کامل Bruce را بشنوید.

وقتی به موضوع مهم دوری از جریمه های Google پرداختیم، در قدم بعدی آموزش SEO به شما نشان می دهیم چگونه بکلینک های خود را بررسی کنید و لینک های ناخواسته را که می توانند در صورت اتفاق افتادن جریمه پنگوئن کشتی SEO  شما را غرق کنند، حذف کنید.

مجازات پنگوئن Google 

دوری از مجازات های Google 

استراتژی های ساختن لینک هایی که  کارساز هستند

انواع بکلینک 

جذب لینک با کیفیت