» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » مجازات پنگوئن Google

مجازات پنگوئن Google

مجازات پنگوئن Google

5580  تعداد بازدید  |  سه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1394

بروز رسانی پنگوئن Google قصد مبارزه با تبلیغات نا خواسته، با پاک کردن لینک تبلیغات ناخواسته و تنزل رتبه کردن سایت هایی که آن را پخش می کنند را، دارد. وقتی ظاهر لینک یک سایت (برای مثال، لیست کامل لینک های ورودی از سایت های خارجی) شامل تعداد زیادی بکلینک های غیر عادی و بنظر فریبنده باشد، Google به آن سایت مظنون می شود که قصد منحرف کردن موتورهای جستوجو را داشته باشد.



مجازات پنگوئن Google
بروز رسانی پنگوئن Google قصد مبارزه با تبلیغات نا خواسته در طراحی سایت ، با پاک کردن لینک تبلیغات ناخواسته و تنزل رتبه کردن سایت هایی که آن را پخش می کنند را، دارد. وقتی ظاهر لینک یک سایت (برای مثال، لیست کامل لینک های ورودی از سایت های خارجی) شامل تعداد زیادی بکلینک های غیر عادی و بنظر فریبنده باشد، Google به آن سایت مظنون می شود که قصد منحرف کردن موتورهای جستوجو را داشته باشد.
چگونه از مجازات پنگوئن دوری کنیم: اگر Google بفهمد که سایت شما درحال خرید یا فروش لینک، مذاکره برای تعویض لینک، شراکت در مزارع لینک و یا دخالت در هر نوع لینک غیر طبیعی ای می باشد، سایت شما جریمه خواهد شد.
اگر متوجه شدید ترافیک طبیعی شما (برای مثال تعداد بازدید کنندگان سایتی که از نتایج جستوجو به سایت شما می آیند) ناگهان دچار افت شده است، به احتمال زیاد ناشی از جریمه پنگوئن بوده است. با بررسی منظم بکلینک های خود و حذف کردن لینک هایی که بطور بالقوه به رده بندی سایت شما صدمه می زنند، از این جریمه لینک دوری کنید. (با ما همراه باشید – شما در قدم 15 یاد میگیرید که چطور اینکار را بکنید.)
مجازات قرض روزانه
Google الگوریتمش را بخصوص در زمینه کیفیت نتایجی که به شدت مورد تبلیغات ناخواسته قرار می گیرند، مثل پرسش هایی مثل "قرض روزانه"، "وایاگرا" و کلمات کلیدی مربوط به محتوای غیر اخلاقی، در ماه ژوئن سال 2013 به روز رسانی کرد. از آن موقع تا حالاچندین بروز رسانی جدید برای به قرض روزانه، آن را ارتقاء داده است.
چگونه از مجازات قرض روزانه دوری کنیم: این به روز رسانی تبلیغات ناخواسته اینترنت را هدف قرار داده است. سایت هایی که توسط به روز رسانی قرض روزانه هدف قرار داده می شوند به مقدار زیاد در طرح لینک، تبلیغات ناخواسته و معمولا فعالیت های غیر قانونی درگیر شده اند. دلایل زیادی وجود دارند که شما باید از این نوع فعالیت ها دور باشید، که فراتر از تنها از دست دادن رده بندی موتورهای جستوجوی خود می باشد.