» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » دوری از مجازات های Google

دوری از مجازات های Google

دوری از مجازات های Google

5663  تعداد بازدید  |  دوشنبه 7 اردیبهشت ماه 1394

چطور می توانید از مجازات های Google دوری کنید و سلامت SEO وب سایتتان را تامین کنید؟ این موضوع این درس حیاتی است، چون مجازات های موتورهای جستوجو سایت های بیشتر و بیشتری را مورد تاثیر قرار می دهند

 



قدم 14: دوری از مجازات های
Google

 

چطور می توانید از مجازات های Google   هنگام طراحی سایت دوری کنید و سلامت SEO وب سایتتان را تامین کنید؟ این موضوع این درس حیاتی است، چون مجازات های موتورهای جستوجو سایت های بیشتر و بیشتری را مورد تاثیر قرار می دهند. با هر به روز رسانی جدید الگوریتم، Google حلقه استاندارد هایش را تنگ تر می کند و سایت های بیشتری را که بیرون از راهنمای موتورهای جستوجو کار می کنند، می گیرد. (و باعث می شود تا رده بندی و درآمد آنها سقوط کند)

در این قدم از آموزش SEO شما یاد می گیرید:

  • چهار نوع اصلی از مجازات های Google که باید از آنها آگاه بود.
  • چرا وب سایت ها مورد مجازات قرار می گیرند.
  • راهنمایی هایی برای دوری از مجازات های Google: پنگوئن، پاندا و قرض روزانه
  • درباره مجازات های عملکرد دستی

مجازات های Google که باید از آنها دوری کرد.

هر چیزی که بطور مستقیم راهنمای Webmaster از Google را نقض می کند، می تواند باعث یک جریمه علیه وب سایت شما شود. نگذارید که حیوانات بامزه سیاه و سفید شما را گول بزنند: اگر شما شامل جریمه Google شوید آن احتمالا یک جریمه سنگین و بهبود یافتن از آن سخت خواهد بود. جریمه ها دارای رنجی از یک ضربه کوچک و موقت به رده بندی (جزئی) تا یک ضربه نیمه دائمی از فهرست موتورهای جستوجو، هستند. جریمه های موتورهای جستوجو خوب نیستند، ولی شما می توانید قدم هایی برای کوچک کردن عوامل ای که موجب جریمه های SEO می شوند، بردارید. تمام اینها با دانش ای ابتدایی از عمومی ترین دلایلی که چرا سایت ها مجازات می شوند و در نتیجه رده بندی خود را از دست می دهند، شروع می شود.

مجازات پاندای Google

پاندا از ماه فبریه سال 2011 بخشی از الگوریتم Google بوده است. هدف بروز رسانی پاندای Google، جلوگیری از رسیدن محتوای کم کیفیت به بالایرده بندی است. اگر Google فکر کند وب سایت شما محتوای کم کیفیت فراهم می کند، ممکن است شما توسط مجازات پاندا ضربه بخورید و بدست آوردن رده بندی بالا برای وب سایت شما سخت تر خواهد شد. نمونه های محتوای کم کیفیت شامل: صفحات "باریک" با مقدار ارزش اضافه شده کم و یا هیچ، است؛ صفحات محصولات با توصیفات فراهم شده توسط سازنده و بدون هیچ متن اصیل؛ و کپی کردن محتوا.

چگونه از مجازات پاندا دوری کنیم: با خوشحال نگه داشتن پاندا توسط محتوای اصیل، مخصوصا در مورد متن ها. با داشتن مشکل پاندا، شما می توانید با پر کردن محتوای باریک خود و حذف صفحات کپی شده (یا بلاک کردن آنها از موتورهای جستوجو) و بطور کلی با فراهم کردن محتوای با کیفیت برای بازدید کنندگان سایتتان، راه خود را به بالای نتایج جستوجو پیدا کنید.

استراتژی های ساختن لینک که  کارساز هستند

انواع بکلینک 

جذب لینک با کیفیت 

انواع siloing 

چگونه محتوای چند رسانه ای  را برای SEO بهینه سازی کنی