» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » جذب لینک با کیفیت

جذب لینک با کیفیت

جذب لینک با کیفیت

6264  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه 1394

حالا که شما می دانید چطور ساختار بندی لینکهای درونی سایتتان را انجام دهید، وقتش است تا تمرکزتان را بر روی ظاهر سایت بگذارید. در این قدم از آموزش SEO، شما یاد می گیرید که چطور آن لینک های خیلی مهم خارجی را بگیرید (و از دو ابزار رایگان هم در طول پروسه استفاده می کنید.)







قدم 13: ساخت لینک – چگونه لینک های با کیفیت را جذب کنیم.

حالا که شما می دانید چطور ساختار بندی لینکهای درونی سایتتان  را در طراحی سایت انجام دهید، وقتش است تا تمرکزتان را بر روی ظاهر سایت بگذارید. در این قدم از آموزش SEO، شما یاد می گیرید که چطور آن لینک های خیلی مهم خارجی را بگیرید (و از دو ابزار رایگان هم در طول پروسه استفاده می کنید.)
لینک ها برای مدت زیادی بخش اصلی بهینه سازی موتورهای جستوجو بوده اند. از زمانی که بنیانگذار شرکت Google، آقای Larry Page، رده بندی صفحه را در اواخر ده 90 میلادی اختراع کرد، لینک ها راهکار اصلی ای بوده اند که موتورهای جستوجو رده بندی را مشخص می کنند. با این همه، گرفتن لینک های داخلی با کیفیت از دیگر وب سایت ها ( شناخته شده به عنوان "بکلینک ها") یک جزء بسیار سخت SEO است (اگر آنها بطور طبیعی و امن از راهنمایی های موتورهای جستوجو بدست آمده باشند.)
در این درس، شما فرصت استفاده از دو ابزار لینک SEO رایگان را بدست می آورید که به شما کمک می کنند لینک ها را مشخص کنید و شما یاد می گیرید که:
چرا بکلینک های با کیفیت، با ارزش هستند.
چرا بجای استراتژی ساخت لینک، درآمد لینک را توسعه دهیم.
از چه نوع بکلینک هایی دوری کنیم.
چگونه لینک هایی جذب کنیم که محبوبیت و رده بندی لینک شما را ارتقاء دهد.
بکلینک ها چیستند؟
بکلینک ها، لینک های وارد شونده (بجز تبلیغات) هستند که از یک وب سایت دیگر به وب سایت خودتان اشاره می کنند. ارزیابی بکلینک های (یا لینک های داخلی یا لینک های خارجی) یک سایت به موتورهای جستوجو کمک می کند محبوبیت، اختیار و اهمیت ارتباط بر روی وب یک وب سایت را مشخص کنند.
این درباره محبوبیت لینک می باشد.
در الگوریتم رده بندی صفحه Google، هر hyperlink به یک صفحه به عنوان یک رای اعتماد به آن صفحه عمل می کند، که مشابه مسابقه محبوبیت است. انتظار می رود که وب سایت ها بصورت طبیعی منابع با کیفیت را به خوانندگانشان توصیه کنند و آن مفهوم ساده پشت رده بندی صفحه (و همچنین اندازه گیری لینک که توسط دیگر موتورهای جستوجو استفاده می شود.) است. برای مثال یک سایت درباره ماهی گیری به سایت دیگری که مربوط می شود که یک نفر می تواند در آن جواز ماهی گیری را دریافت کند؛ یک سایت درباره جمع آوری تمبرمی تواند به سایت خدمات پستی آمریکا مربوط شود. و یک وبلاگ نویس بازار یاب می تواند به این آموزش SEO ارتباط پیدا کند. هر موضوع کلمات کلیدی مثل مسابقه محبوبیت برای خودش می باشد، و نقاط برتر و بالا در صفحه نتایچ موتورهای جستوجو (SERP ها) به وب سایتی که بیشترین لینک ها به آن وجود دارد می رسد.