» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » siloing

siloing

siloing

6084  تعداد بازدید  |  سه شنبه 1 اردیبهشت ماه 1394

این قدم از آموزش SEO یک استراتژی اساسی را پوشش می دهد، پس آن را از دست ندهید! شما قرار است یاد بگیرید چگونه محتوای وب سایتتان را به طریقی بهینه سازی کنید که بطور واضحی ارتباط موضوع با موتورهای جستجو را نشان دهد.



قدم 12: siloing –  در طراحی سایت

این قدم از آموزش SEO یک استراتژی اساسی را در طراحی سایت پوشش می دهد، پس آن را از دست ندهید! شما قرار است یاد بگیرید چگونه محتوای وب سایتتان را به طریقی بهینه سازی کنید که بطور واضحی ارتباط موضوع با موتورهای جستجو را نشاندهد. لینک های داخلی شایسته (شناخته شده به عنوان "siloing مجازی") و معماری سایت خوب پایه آن است که سایتتان برای کلمات و عبارات کلیدی دلخواهتان دارای رده بندی بالا شود. در این درس شما تکنیک توصیه شده ما (siloing) را یاد خواهید گرفت، و این (درس) شامل این است: این تکنیک چیست،چرا silo مهم اند و دو روش برای ساختن وب سایتتان در سیلو های SEO. بیایید شروع کنیم!

siloing چیست؟

برای اینکه در موتورهای جستجو در هردو بخش کلمات کلیدی بلند (بطور مثال کره بادام زمینی) و عبارات کلیدی بلندتر و مشخص تر (بطور مثال کره بادام زمینی طبیعی ترد) دارای رده بندی بالا و خوب باشید، وب سایت شما باید دارای مقدار کافی محتوای پیشتیبان سازمان داده شده باشد که بنظر مرتبط به آن اصطلاحات بیاید. موتورهای جستجو با دقت به ساختار سایت شما نگاه می کنند تا موضوعات اصلی سایت شما و اینکه آیا به مقدار کافی محتوای پشتیبان کلمات کلیدی وجود دارد یا نه، را مشخص کند.

درباره اینکه کشاورزان چگونه برداشت گندم و جو همینطور غیره را سازماندهی می کنند فکر کنید. کشاورزان با ذخیره هر نوع مشخص از دانه در یک سیلو جدا، به تمامیت و درستی محصولاتشان اهمیت می دهند. اگر گندم و جو را با یکدیگر ترکیب می کردند، محصول ارزش کمتری داشت و تنها به عنوان یک "دانه" عمومی به خرید و فروش می رسید.

siloing یک وب سایت به این معنی است که صفحات مرتبط را، چه به صورت ساختاری و یا از طریق لینک کردن با هم گروه بندی کنیم، تا موضوعات بر اساس کلمات کلیدی سایت را ثبت کنیم. بسیار شبیه کشاورزان که از سیلوهای جداگانه برای ذخیره انواع مختلف دانه استفاده می کنند، webmaster ها می توانند یک وب سایت را سیلو کنند تا موضوعات محتوای مختلفش را تشخیص دهند و برای موتورهای جستجو، اینکه سایت در چه موردی است را، واضح کنند.

سیلو کردن سایتتان، ارتباط بین صفحات شما را برای اصطلاحات جستجوی دلخواهتان، ارتقاء می دهد. لینک ها بصورت استراتژیک درون بخش های متمرکز بر روی موضوعات سایت، استفاده می شوند. { و رده بندی صفحه (بطور مثال ارزش لینک کردن) بین صفحات با ارتباط نزدیک و صفحات فرود می گذرد، و موضوعات را تقویت می کند.} به جای آنکه اجازه دهد وب سایت بعنوان یک ترکیب سازمان بندی نشده بدون هیچ تمرکزی بر روی کلمات کلیدی دیده شود، یک استراتژی سیلو مشخص می کند سایت واقعا درباره چیست و کمک می کند تا جای وب سایت خود را برای یک منبع حرفه ای برای موضوع داده شده، تثبیت کنید.

موتورهای جستجو میل دارند جایزه بالاترین رده بندی کلمات کلیدی را به سایت هایی با ساختار وب سایت واضح و ارتباط اهمیت موضوع با پرسش کاربر، دهند. این به معنی صفحاتی پر شده با دقیقا همان کلمات کلیدی نیست. مخصوصا در دوره الگوریتم پاندای Google، که به محتوای با کیفیت جایزه می دهد، شما می خواهید وب سایت خود را اطراف موضوعاتی بر اساس کلمات کلیدی بسازید، و نه فقط خود عبارات کلیدی. سیلو کردن آن محتوای با موضوع برای SEO، ضروری است. بدون گرفتاری بیشتر، اینجا ماهیت سیلو کردن را داریم.

بهینه سازی صدا 

چگونه محتوای چند رسانه ای  را برای SEO بهینه سازی کنی

با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید

چگونه از رسانه غنی برای تعامل با بازدید کنندگان سایت خود استفاده کنی

چگونه می توان  یک نقشه سایت XML ساخت