» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » بهینه سازی صدا

بهینه سازی صدا

بهینه سازی صدا

8387  تعداد بازدید  |  دوشنبه 31 فروردین ماه 1394

صدا راه خیلی عالی ای برای اضافه کردن به ارزش محتوای موجود در حین ارتقاء تجربه کاربر می باشد. سایت های موسیقی تنها سایت هایی نیستند که می توانند فایل های صدای با کیفیت برای گوش دادن، به کاربران ارائه دهند.



بهینه سازی صدا و پادکست برای SEO

صدا راه خیلی عالی ای برای اضافه کردن به ارزش محتوای موجود در حین ارتقاء تجربه کاربر در طراحی سایت می باشد. سایت های موسیقی تنها سایت هایی نیستند که می توانند فایل های صدای با کیفیت برای گوش دادن، به کاربران ارائه دهند. حتی سایت های غیر موسیقی ای هم می توانند راه هایی برای غنی کردن تجربه بازدیدکنندگان با استفاده ازصدا انجام دهند. (نکته: ما پیشنهاد می دهیم که بگذارید بازدیدکننده انتخاب کند که صدا پخش شود یا نه، بجای این که به عنوان تواضع، بطور خودکار پخش شود.)

دسترسی زیاد به اینترنت در ماشین ها و گوشی های همراه به پادکست ها اجازه داده تا بعنوان یک راه محبوب برای استفاده از محتوا، معرفی شوند. یک پادکست یک فایل صوتی دیجیتالی است که می تواند از اینترنت دانلود و یا پخش شود. میلیون ها نفر از مردم هر روزه برای یاد گرفتن مهارت های جدید، گرفتن اخبار و به روز رسانی های صنعت، یا شنیدن یک کتاب صوتی ( و خیلی دلایل دیگر برای گوش دادن به پادکست ها) به پادکست ها گوش دهند. بعنوان مثال، Bruce Clay میزبان یک برنامه رادیویی نیم ساعته هفتگی که درباره موضوعات امروزه بازاریابی اینترنتی (SEM Synergy) صحبت می کند، شد، که مردم می توانند به آن بصورت زنده گوش دهند، دانلود و یا بصورت پادکست پخشش کنند. اگر شما درس ها، خلاصه ای از اخبار، مصاحبه ها یا دیگر انواع محتوای شنیداری که گوش کردن به آن برای مخاطبانتان به صورت خلاصه بر روی یک دوره منظم، می تواند جالب و مفید باشد، دارید، میزبان شدن یک پادکست از روی سایتتان را در نظر بگیرید.

اینجا چند نکته کوتاه برای ترکیب کردن فایل های صوتی (پادکست ها و دیگر انواع) در درون محتوای multimedia خود داریم:

  • کیفیت: فایل های صوتی ای با کیفیت صدای خوب را انتخاب کنید.
  • نام گذاری فایل: همانطور که برای عکس ها و ویدئو ها انجام دادید، نام فایل های صوتی را با کلمات کلیدی مربوط بهینه سازی کنید.
  • متن مربوط: مشابه ویدئو، شما می توانید، یک رونوشتی که شامل ذکر کلمات کلیدی شما می شود، ساخته و ارائه دهید. همینطور از متن اطراف فایل های صوتی / پادکست ها استفاده کنید تا محتوایش را توصیف کرده و کلمات کلیدی را هم در آن استفاه کنید.
  • عنوان، توصیفات: مطمئن شوید که هر قسمت از پادکست شما، عنوان و توصیفات مخصوص وخاص خودش را دارد.

جایزه آموزش SEO

 درباره اهمیت ساخت محتوای حرفه ای و شایسته بعنوان بخشی از استراتژی بازرایابی اینترنتی خود، بیشتر بدانید. بهینه سازی المان های multimedia در درون محتوای کلی وب سایتتان قرار می گیرد و کمک می کند تا ان استراتژی پیروز شود.

Bruce Clay در مصاحبه ای با Murray Newlands برای Search Engine Journal صحبت می کند.

در قدم بعدی آموزش SEO، شما یاد می گیرد چگونه سایت خود را با استفاده از سیلو کردن، سازمان دهید. Bruce Clay اولین کسی بود که این تکنیک کلیدی را معرفی کرد، و این به تنهایی به خیلی از برند ها کمک کرده تا ارتقاء سریع و قابل اندازه گیری ای در رده بندی موتورهای جستوجو ببینند.