» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » انواع عکس

انواع عکس

انواع عکس

7660  تعداد بازدید  |  یکشنبه 30 فروردین ماه 1394

انواع زیادی از عکس وجود دارد که می توانید از میانشان انتخاب کنید. یک عکس توجه کاربر را خوب جلب می کند، مخصوصا وقتی شامل صورت افراد باشد.



انواع عکس: انتخاب با شما است.

انواع زیادی از عکس وجود دارد که می توانید  در طراحی سایت از میانشان انتخاب کنید. یک عکس توجه کاربر را خوب جلب می کند، مخصوصا وقتی شامل صورت افراد باشد. فراتر از عکسها، نمودار ها، آثار هنری، تصاویر، جدول ها، گرافیک ها، علامت های تجاری، Screenshot ها و Meme ها (اساسا هر المان رسانه غنی تصویری ای که با موضوع شما ارتباط دارد و کاربران شما را مشتاق می کند.)

نوع دیگری از تصویر که بطور ویژه ای محبوب است (و معمولا زیاد جستوجو می شود) Infographic ها هستند. ساخت Infographic نسبتا ساده است (شما می توانید در تحقیقاتتان اطلاعاتی پیدا کنید، البته با استناد به منابعتان، و بعد با استفاده از یکی از خیلی ابزارهای Infographic، آنلاین آنها را سرهم کنید.) برای مرتبط کردن این بخش، به بخش بعدی ما، یعنی بهینه سازی ویدئو، اینجا یک نمونه از Infographic ای که ما با استفاده از Piktochart ساختیم را می بینید:

 

بهترین تمرین های بهینه سازی ویدئو برای SEO

همانطور که Infographic "چرا از ویدئو استفاده کنیم؟" بالا نشان می دهد، ویدئو بدون شک یک عامل کلیدی در SEO است. Bruce Clay آن را مهمترین عامل جذاب که در محتوای multimedia خود باید داشته باشید، در نظر می گیرد. در واقع، Google از وقتی که YouTube (که دومین، محبوب ترین موتور جستوجو در اینترنت می باشد.) را در اختیار گرفته به سرمایه گذاری بر روی ویدئو، علاقه نشان داده است.

ساخت ویدئو نیاز به سرمایه گذاری عظیم در نرم افزار و تجهیزات، و یا حتی مقدار زیادی دستگاه های الکترونیکی، ندارد. تعدادی گزینه های ساده و کیفیت پایین، که شامل ویدئوهای گرفته شده با گوشی های هوشمند، ویدئوهای screen-capture و Google+ Hangouts On Air(بعنوان مثال کنفرانس ویدئو ای زنده با 10 نفر شرکت کننده از مکان های دور که فیلمشان با میکروفون ها و دوربین های لپ تاپشان گرفته شده و بصورت خودکار به شکل یک ویدئوی YouTube در آمده است.)

چه ویدئوهایتان با وبکم گرفته شده باشد یا با محصولات با کیفیت، لازم است که شما تعدادی از راهنمایی های SEO را برای بهینه سازی این محتوای multimedia، دنبال کرده و کمک کنید تا ویدئو شما در رده بندی، در سطح بالایی قرار بگیرد:

  • فرمت: ویدئو ی خود را در فرمتی ذخیره کنید که موتورهای جستوجو بتوانند بخوانند، مثل MPG، MPEG، MOV، M4V و WMV در میان چندین فرمت دیگر.
  • میزبانی: از YouTube (یا یک سایت میزبان ویدئو دیگر مثل Vimeo) برای میزبانی ویدئو ی خود استفاده کنید وسپس آن را در سایت خود جاسازی کنید. این ویدئو ها را قادر می سازد تا در جستوجوهای YouTube، و همچنین جستوجوهای وب و ویدئو در Google، Bingو غیره چیدا شوند.
  • برند کردن: اگر میزبان ویدئو ی شما سایت سوم شخصی مثل YouTube است، کاری کنید تا نام برندتان و یا URL وب سایت قابل دیدن باشد. برای مثالف آن را در شبکه YouTube برندتان آپلود کنید و نام برندتان را در ویدئو نشان دهید. (یک ارجاع کوچک در نزدیک گوشه تصویر خوب است.)
  • تگ ها: کلمات کلیدی را در نام فایل، وصیفات و تگ های کلیدی آن بگذارید.
  • متن اطراف: متن اطراف ویدئو جاسازی شده را با کلمات کلیدی مربوط بهینه سازی کنید. توصیف کنید که ویدئو درباره چیست تا خوانندگان بدانند انتظار چه چیزی را داشته باشند و موتورهای جستوجو از ویدئو شما سر در بیاورند.
  • رونوشت: یک رونوشت ساخته و آپلود کنید، یا از زیرنویس ها و عنوان های YouTube به عنوان رونوشت دیگر و متناوب استفاده کنید. (راهنمایی SEO: اهداف کلمات کلیدی شما باید در ویدئو ذکر شوند، تا آنها بصورت طبیعی در رونوشت پدیدار شوند.)
  • نقشه سایت: یک نقشه سایت ویدئو XML ساخته و ثبت کنید تا پیدا و فهرست کردن محتوای ویدئو سایت شما برای
  • موتورهای جستوجو آسانتر شود.( برای توضیحات بیشتر در مورد ساخت نقشه سایت XML، قدم 9 را ببینید.)



چگونه محتوای چند رسانه ای  را برای SEO بهینه سازی کنی

با انواع بیشتر محتوا ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید

چگونه از رسانه غنی برای تعامل با بازدید کنندگان سایت خود استفاده کنی

چگونه می توان  یک نقشه سایت XML ساخت

چگونه یک نقشه سایت بسازیم.