» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید

با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید

با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید

9294  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 26 فروردین ماه 1394

برای مثال، در سایتتان اگر میزبان یک ویدئو شوید، این شانس به شما داده می شود تا هم در جستجوی وب و هم در جستجوی ویدئو دیده شوید

برای مثال، در سایتتان اگر میزبان یک ویدئو شوید، این شانس به شما داده می شود تا هم در جستجوی وب و هم در جستجوی ویدئو دیده شوید. بطور مشابه، یک infographic پر زرق و برق در طراحی سایت  می تواند هم دیده شدن شما در جستجو های وب را افزایش دهد (رده بندی شما را بالا ببرد.) و هم رده بندی شما را در جستجوی عکس ها بالا ببرد. این دری برای شما به محدوده ای کاملا جدید باز می کند که شما می توانید در آن توسط افرادی که بخصوص بدنبال این نوع از محتوا هستند، پیدا شوید.

وقتی انواع محتوا در نتایج جستوجوی وب مخلوط و همینطور موتورهای جستوجوی بخصوص نشان داده می شود، بطور ساده شما دارای شانس بیشتری برای بدست آوردن ترافیک هستید (و این برای SEO و نتیجه نهایی خوب است.)

تجربه رسانه غنی سایت شما چطور است؟

جستوجوی سریعی برای کلمه یا عبارت کلیدی ای که می خواهید آن را رده بندی کنید انجام داده و از سه تا پنج سایت برتر رقیب خود در SERP بازدید کنید. از این که چه نوع المان های جذابی در سایتشان استفاده می شود (یا چه المان هایی استفاده نمی شود) نکته برداری کنید. این می تواند ایده های خوبی به شما درباره اینکه چگونه بازرایابی اینترنتی خود را با استفاده از المان های محتوای multimedia (که می توانیید ببینید، بشنوید، یا بر روی آنها کلیک کنید،) ارتقاء دهید، بدهد. بدون این عوامل جذاب سایت شما نمی تواند به اندازه رقبایش در رده بندی بالا برود. جذاب ترین وب سایت هایی که از عوامل رسانه غنی اصیل استفاده می کنند، بعنوان سایت های با کیفیت تر دیده می شوند و شانس بیشتری در رده بندی SERP ها دارند.

اضافه کردن رسانه غنی به صفحات خود برای ساخت محتوای multimedia بخش مهمی از پروسه ی SEO است و نباید به آن سطحی نگاه کرد. وقتی که شما راه هایی برای ارتقاء سایت خود با استفاده عوامل جذاب پیدا کردید، مطمئن شوید تا آنها را برای کلمات و عبارات کلیدی خود، همانطور که برای هر قطعه دیگر از محتوا این کار را می کنید، بهینه سازی کنید. (توضیحات بیشتر در این مورد در قدم بعدی). حالا، بیاید نگاهی به انواع مختلف دیگر محتوا که بیشترین استفاده را برای تعامل بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت و ارتقاء تجربه کاربر دارند، ببینیم.

ماهیت: رسانه غنی چیست؟

برای جذاب تر کردن وب سایت خود، عوامل جذاب رسانه غنی بسازید.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید به صفحات خود اضافه کنید تا به بیشتر دیده شدن سایتتان در SERP ها کمک کنید. رسانه غنی شامل هرگونه عوامل محتوا می شود که شما می توانید ببینید، بشنوید یا بر روی آن کلیک کنید، مانند ویدئو، عکس، صدا، نقشه ها و جدول ها ( که همه آنها می توانند مانند چاشنی خوبی برای کامل کردن هدف هر متنی که بر روی هر صفحه ای می نویسید، استفاده شوند.). ویدئو ها و عکس ها در میان عوامل جذابی هستند که بیشترین استفاده را دارند که راه خود را به بالای SERP ها پیدا کرده اند.

فقط برای برانگیختن اشتهایتان، اینجا نه نوع مختلف از عوامل رسانه غنی را داریم که شما می توانید برای افزایش تعامل و تبدیل بر روی سایتتان استفاده کنید:

    ویدئو ها
    عکس ها و دیگر تصاویر
    قطعه های صدا و دیگر پادکست ها
    ارائه اسلاید ها
    Infographic ها
    انیمیشن های Flash یا GIF
    رای ها و آزمون ها
    نقشه ها
    گرافیک ها و جدول ها

با این همه انتخاب از میان عوامل رسانه غنی که می  تواند بازدید کنندگان جدید را مشتاق کند، شما احتمالا چندین ایده برای خود دارید. قدم بعدی در آموزش SEO هر نوع را بیشتر توضیح می دهد، و به شما یاد می دهد چگونه از رسانه غنی استفاده کرده و آن را بهینه سازی کنید تا محتوای multimedia ای ساخته تا به کاربران خدمت کند و به شما کمک کند ر سطح بالاتری در نتایج جستوجو قرار بگیرید.

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

افزایش ترافیک سایت به کمک مجلات الکترونیکی
چگونه ترافیک مطلوبتر را ایجاد کنیم(بازاریابی اینترنتی)
با انواع بیشتر محتوا ، ترافیک جستجوی بیشتری بگیرید
افزایش ترافیک با طراحی سایت مناسب
سرعت ایندکس مطالب جدید سایت بر سئو و ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت
تحلیل ترافیک وب سایت
وب سایتها در جستجوی ترافیک - وب سایت