» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » دلایل ثبت دستی دمین

دلایل ثبت دستی دمین

دلایل ثبت دستی دمین

7643  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 19 فروردین ماه 1394

وقتی که کارتان را بر روی صفحات برای بهینه سازی سایتتان انجام دادید و از کارتان راضی بودید، وقت آن است که عنکبوت های موتورهای جستوجو را دعوت کنید!

 


قدم 8: چطور یک سایت را در موتور های جستجو ثبت کنیم؟

وقتی که در طراحی سایت کارتان را بر روی صفحات برای بهینه سازی سایتتان انجام دادید و از کارتان راضی بودید، وقت آن است که عنکبوت های موتورهای جستجو را دعوت کنید! در این قدم از آموزش SEO شما یاد می گیرید تا چطور برای عنکبوت های موتورهای جستجو دعوت نامه ای بفرستید تا آمده و آنرا بررسی کرده و بر روی Google و Bing ثبت کنند.

چرا یک سایت را به صورت دستی ثبت کنیم؟

ثبت سایت بصورت دستی دلخواه است، چون عنکبوت های موتورهای جستوجو بیشتر صفحات را بصورت خودکار با دنبال کردن لینک ها پیدا می کنند. پس حتی اگر شما سایتتان را بر روی Google، Bing  و Yahoo ثبت نکنید، به احتمال زیاد عنکبوت ها آن را پیدا خواهند کرد. چیزی که مهمتر است این است که مطمئن شوید وقتی آنها (عنکبوت ها) می رسند، تمامی صفحات را پیدا کنند. ( که دلیل آن است که درس های آینده ی آموزش، ساخت یک نقشه سایت XML و همچنین راهنمایی های تکنیکی SEOبرای همچنان سریع کار کردن سایتتان را توضیح خواهند داد.)

ثبت کردن سایتتان بصورت مستقیم در بعضی موارد ایده خوبی است:

  • سایت های جدید: اگر شما یک سایت یا Subdomain جدید را منتشر می کنید، ثبت کردن آن می تواند باعث شود تا زودتر بررسی شود.
  • بروز کردن صفحات: اگر شما بطور قابل ملاحظه ای یک صفحه را تغییر داده اید، بجای آنکه منتظر بازدید بعدی برنامه ریزی شده عنکبوت ها باشید (که با توجه به سایت می تواند تا 6 هفته طول بکشد.)، URL آن را ثبت کنید.
  • فهرست ناقص: اگر شما صفحات ای دارید که تا به حال به هر دلیلی نتوانستند به فهرست موتور های جستوجو برسند، می توانید URL بخصوص آنها را ثبت کنید. (راهنمایی: برای آنکه ببینید آیا یک صفحه در فهرست وجود دارد یا خیر، یک جستوجوی مشابه دقیق انجام دهید: متنی بزرگی از صفحه را برداشته و در پرانتز گذاشته و آن را جستوجو کنید،اگر نتایج شامل صفحه شما بود، آن فهرست شده است.)

قبل از آنکه یک سایت را ثبت کنید، فرصت خوبی دارید تا " قابلیت مورد بررسی قرار گرفتن " را چک کنید. از ابزار رایگان فلان در پایین استفاده کنید تا هر جهت دهی دوباره (یک 301 خوب است ولی انواع دیگر توصیه نمی شوند.) و  مشکلات تکنیکی که باعث پدیدار نشدن سایت شما در نتایج جستوجو می شود را، مشخص کنید.

ابزار های SEO – چک کردن سرور صفحه

Your URL:

 


 

ابزار SEO – گزارش شاخص Domain 

راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه 

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا 

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی