» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ابزار SEO – گزارش شاخص Domain

ابزار SEO – گزارش شاخص Domain

ابزار SEO – گزارش شاخص Domain

8310  تعداد بازدید  |  سه شنبه 18 فروردین ماه 1394

همانطور که شما عنوان، توصیفات متا، و دیگر عوامل حیاتی در بهینه سازی وب سایتتان را می نویسید، ممکن است بنظرتان مقایسه ی چیزی که بالاترین رقبایتان نوشته اند مفید بیاید


ابزار SEO – گزارش شاخص Domain

Domain: ( www.domain.com)
Domain: (optional)
Domain: (optional)
Domain: (optional)
Domain: (optional)
Domain: (optional)

 

مقایسه استفاده کلمات کلیدی در صفحات رقابتی

همانطور که شما عنوان، توصیفات متا، و دیگر عوامل حیاتی در بهینه سازی وب سایتتان را می نویسید، ممکن است بنظرتان مقایسه ی چیزی که بالاترین رقبایتان نوشته اند مفید بیاید. با استفاده از ابزار اطلاعات چند صفحه ای SEO رایگان ما، شما قادر به خواندن تمام تگ های عنوان، تگ های متا، عنوان های H1 مهم برای تمامی صفحات بصورت هم زمان، و همچنین اینکه صفحه یک تگ "استاندارد" را دارد یا نه،  در طراحی سایت هستید.

به سادگی تا 6 URL را وارد کرده (در هر خط یک عدد) و سپس کلید گرفتن اطلاعات را در پایین بزنید.

ابزار های SEO – ابزار اطلاعات چند صفحه ای SEO

 

با استفاده از تحلیل گر یک صفحه ای بهینه سازی صفحه وب خودتان را تست کنید.

محبوب ترین ابزار بهینه سازی موتور جستوجو ما در تمام دسته ابزارهای SEO، تحلیل گر یک صفحه ای ما است، که لیستی از برترین کلمات کلیدی بهمراه کلی چیز های دیگر را ارائه می دهد. نسخه رایگان که در پایین قرار دارد، برای شما بعنوان قسمتی ضروری از این آموزش SEO فراهم شده است تا تنها قسمتی کوچک از قدرت این ابزار را نشان دهد.

راه انداختن تحلیل گر یک صفحه ای به شما تراکم کلمات کلیدیتان را در دسته بندی های متفاوت نشان می دهد: عنوان، توصیفات متا، کلمات کلیدی متا، متن های ALT، سطح های عنوان، 200 کلمه اول و قسمت بدنه کامل. آن همچنین سطح خواندن و دیگر آمار ها را بررسی می کند، تا مطمئن شود آنها برای مخاطبانی که مورد هدف شما قرار دارند مناسب هستند.

با دنبال کردن روش شناسی بهینه سازی صفحه وب SEO بخصوص ما، شما می توانید این گزارش ها را بازدید کرده و ببینید که چه چیزی در صفحات وب شما، نیاز به تغییر یا اضافه شدن دارد. SEO ها معمولا چندین بار از این وسیله وقتی بهینه سازی صفحه وب شان را تنظیم و تست می کنند، اسفاده می کنند. گزارش های تحلیل گر یک صفحه ای بر اساس بهترین های SEO، از قرمز برای نشان دادن ارزش ای که خیلی پایین است و از آبی برای نشان دادن ارزشی که به صورت غیر طبیعی بالا است، استفاده می کند.

یک URL بخصوص از صفحه وب خود را وارد کرده و بر روی به راه انداختن تحلیل گر کلیک کنید.

ابزار SEO: تحلیل گر یک صفحه ای

Your URL:

 

قرار دادن کلمات کلیدی در جای درست با تناوب و تکرار طبیعی و منطقی برای بهینه سازی موتور های جستوجو ضروری است، ولی بیشتر از این وجود دارد. شما می خواهید تا محتوایتان بهترین چیز ممکن باشد، ولی با این همه شاید مرتبط در نظر گرفته شوید. محتوای حرفه ای همیشه کارشان بهتر از قرار دادن کلمات کلیدی بصورت اتفاقی در یک متن درهم و برهم می باشد. بله، شما به کلمات کلیدی نیاز دارید ولی همچنین نیاز دارید تا کاری کنید که محتوایتان با ارزش باشد. و اگر محتوای شما با ارزش نباشد، جای آن در وب سایت شما نیست. (یا درستش کنید یا آن را حذف کنید.)

حالا که شما می دانید چطور محتوای وب سایت را برای SEO بهینه سازی کنید، در ادامه شما می فهمید چگونه سایت خود را ثبت کنید و به موتور های جستوجو کمک کنید تا سایت شما را سریعتر پیدا کنند تا محتوای وب سایت تازه بهینه سازی شده شما بتواند فهرست شود.


راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز 

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه 

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی 

 تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند