» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز

راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز

راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز

5988  تعداد بازدید  |  دوشنبه 17 فروردین ماه 1394

ماده انتشار کمی محتوای جدید هستید؟ این کاری است که باید انجام دهید. این قدم از آموزش SEO پر شده است از بزار های رایگان و راهنمایی های برای بهینه سازی محتوای وب سایتتان بر اساس این که چه چیزی بین رقبایتان عادی و طبیعی است.



قدم 7: چگونه محتوای وب سایت را برای SEO بهینه سازی کنیم.

آماده انتشار کمی محتوای جدید هستید؟ این کاری است که باید انجام دهید. این قدم از آموزش SEOپر شده است از ابزار های رایگان و راهنمایی های برای بهینه سازی محتوای وب سایتتان بر اساس این که چه چیزی بین رقبایتان عادی و طبیعی است. شما در پایین تحلیل گر یک صفحه ای ما و دیگر ابزار های رایگان SEO را می بینید که برای اندازه گیری هر دو محتوای بر روی صفحه خودتان و رقبایتان فوق العاده گرانبها است.

در این درس شما:

  1. راهنمایی هایی برای مقدار محتوای مورد نیاز را یاد می گیرید.
  2. از یک ابزار رایگان استفاده می کنید تا بفهمید بطور خاص "شما" چه مقدار محتوا برای بهینه سازی وب سایتتان نیاز دارید.
  3. به المان های انتقادی و حساس صفحهات رقبا نگاهی می اندازید تا به بهینه سازی صفحهات خودتان کمک کنید.
  4. با محبوب ترین ابزار SEO رایگان ما تایید می کنید که محتوای سایتتان کامل است.

چه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه استفاده شود؟

بطور کلی، هر صفحه را بر اساس یک عبارت کلیدی اصلی و دو عدد فرعی بنویسید. محتوای متمرکز باعث ارتباط قوی تر کلمات کلیدی و همچنین و بازدید کنندگان بهتر راضی شده می شود، برای اینکه صفحه چیزی را که آنها بدنبالش بودند ارائه می دهد. در کل سایت، شما ممکن  است صد ها و یا هزاران کلمه کلیدی فعال داشته باشید که به صفحهات مختلف اختصاص داده شده اند. تا وقتی که شما محتوای کافی برای پشتیبانی از ارتباط خود با هر کلمه کلیدی را داشته باشید، لیست کلمات کلیدی شما هم می تواند همراه با سایتتان رشد کند.

همیشه مراقب باشید تا از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید، یا به اصطلاح "چاشنی" نکنید. همانطور که در قدم 5 گفتیم برای کاربران بنویسید و بدنبال کیفیت بالا باشید. همچنین بصورت استراتژیک کلمات کلیدی را در طول صفحه شرکت داده و استفاده کنید. (همانطور که در قدم قبلی نشان داده شد.) تا به موتور های جستوجو کمک کنید مشخص کنند صفحه شما ارزشرده بندی را دارد یا خیر.

چه مقدار محتوا برای یک کلمه کلیدی "کافی" است؟

برای اینکه برای یک کلمه کلیدی رده بندی کنید، چه مقدار متن در هر صفحه و چند صفحه نیاز دارید؟ خب، هر صفحه نیاز به مقدار کافی محتوای متن اصیل برای رقابت دارد. مقدار درست بستگی به آن دارد که چه چیزی برای آن کلمه کلیدی طبیعی است. اگر تمام سایت های با رده بندی بالا دارای 1000 کلمه هستند، پس شما هم به متن 1000 کلمه ای نیاز دارید. اگر رقابت را در نظر نگیریم، در اینجا توصیه های کلی SEO برای طول صفحه را داریم:

  • صفحهات تحقیقات: حداقل 500 تا 600 کلمه در هر صفحه
  • صفحات تجارت الکترونیک: حداقل 300 کلمه (صفحهات خرید تمایل به داشتن تعداد زیادی عکس از محصولات دارند.)
  • پست های وبلاگ: حداقل 200 کلمه در هر پست

برای دانستن اینکه چه تعداد صفحهات ارتباط شما را ثبت می کنند، شما باید حجم محتوای رقبایتان را درباره آن کلمه کلیدی تطبیق دهید. این چیزی است که باید انتظار آن را داشته باشید:

  • کلمات کلیدی غیر رقابتی: یک عدد مناسب است، اگر کلمه کلیدی در بین تم کلی سایت شما بیافتد، صفحه محتوای با کیفیت می تواند برای رده بندی کافی باشد.
  • برای کلمات کلیدی رقابتی: برای رقابت های سخت تر شما نیازمند به صفحات فرود و صفحات Sub برای پشتیبانی از ازتباط سایت خود هستید.

صفحات فرود جایی هستند که شما می خواهید مردم از یک SERP در آن "فرود" بیایند. یک صفحه فرود باید یک محتوای متمرکز بر کلمه کلیدی و یک برداشت اول خوب از سایت به کاربران ارائه دهد.

صفحات Sub دارای لینکی به / از صفحات فرود هستند و ارتباط موضوع آن را با محتوای مربوطه و با جزئیات پشتیبانی می کنند. (شما راهنمایی های SEO برای معماری سایت را در قدم 12 همین آموزش دریافت می کنید.)

  • برای کلمات کلیدی برند / اصلی: بعضی از کلمات کلیدی بصورت طبیعی در طول صفحات زیادی ظاهر می شوند و ارتباط شما در سایت را تقویت می کنند. برای مثال، وب سایت ما با منابعی از "بازاریابی اینترنتی" و " SEO"، توصیفات خدمت و سرویس اصلی ما، نام برند ما، یعنی " Bruce Clay, Inc"، عرضه می شود. تقریبا تمام صفحات از آن کلمات کلیدی کلی سایت استفاده می کنند، اگرچه هر اصطلاح صفحه فرود متمرکز خودش را دارد.

چگونه بهینه سازی وب سایت شما با هم جمع می شود؟ برای کمک به شما برای اینکه بفهمید چه مقدار محتوا برای رقابتی بودن نیاز دارید، گزارش شاخص Domain در پایین تعداد صفحاتی که رقبای شما در Google، Bing و Yahoo، فهرست کرده اند را بررسی می کند. برای هرکدام از کلمات کلیدی مهم خود، Domain اصلی رقبایتان را در پایین وارد کنید.

 

 

راهنمایی های نوشتن SEO برای بخش بدنه 

ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن محتوا 

تماس جستجوی معنایی با کلمات کلیدی 

 

 تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند

چطور از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم