» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند در طراحی سایت

تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند در طراحی سایت

تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و بلند در طراحی سایت

6272  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 20 اسفند ماه 1393

لیست شما احتمالا شامل هردو عبارات کوتاه و بلند می شود. این نکته خوبی است! و دلیل اش هم این است:

 


لیست شما احتمالا شامل هردو عبارات کوتاه و بلند می شود. این نکته خوبی است! و دلیل اش هم این است:
  • کلمات کلیدی اصلی و کوتاه: (همینطور با اصطلاحات "وسیع" و "دانه" هم شناخته می شوند.) شامل اصطلاحات کوتاه تر و کلی تر می شوند که دارای اندازه جستجو بیشتری می باشند. بطور مثال، در یک طراحی سایت خودرو باید اصطلاحات کلیدی " Mustang" و حتی " Ford Mustang" را در نظر بگیرد. این کلمات کلیدی زیاد جستجو می شوند، ولی ترافیک (جمعیت بازدید کننده) ای که تولید می کنند شاید بدون هدف و سرگردان است. موتور های جستجو شاید به وضوح متوجه قصد جستوجوگر نشوند، و بنابراین ترکیب وسیعی از انواع نتایج را فراهم کنند. دسته بندی این کلمات کلیدی وسیع سخت است و معمولا ترافیکی به همراه دارد که معمولا تبدیل نمی شوند.
  • کلمات کلیدی طولانی: عبارات طولانی تر هستند و معمولا از سه کلمه یا بیشتر ساخته شده اند. کلمات کلیدی طولانی دارای اندازه جستجوی کمتری هستند ولی بطور کلی نتایج با هدف تری تولید می کنند چون موتور های جستجو ( و خود جستجوگر) قصد جستجوگر را می دانند. برای مثال، درخواست هایی مثل "تعمیر قطعات Ford Mustang در لس آنجلس" یا " Ford Mustang قابل تغییر برای فروش در لس آنجلس" می تواند ترافیک با هدفی را به آن سایت اتومبیل بیاورد.

 

با نگاه کردن به پاراگراف بالا، فهمیدن تفاوت کلمات کلیدی کوتاه و طولانی و بلند، راحت است. تعداد جستوجو ها برای هر یک از اصطلاحات اصلی (نشان داده شده در رنگ آبی) در مقایسه با هر یک از کلمات کلیدی طولانی (نشان داده شده در رنگ سبز)، بالاست.

 

Description: longtail keywords graph

 

 

Keyword Phrase: عبارات کلیدی

Keyword search Activity: فعالیت جستوجوی کلمات کلیدی

Potential Traffic from keywords….: پتانسیل ترافیکی از کلمات کلیدی با فعالیت جستوجوی بالا تر و بیشتر

Potential Traffic From Long Tail Keywords: پتانسیل ترافیکی از کلمات کلیدی طولانی


ترکیب کردن کلمات کلیدی برای گسترش ارتباط شما

در زمان های قدیم یک صفحه وب که یک عبارت را بصورت وسواسی دوباره و دوباره تکرار می کرد، (شناخته شده به عنوان "چاشنی کلمات کلیدی") می توانست موتور های جستجو را گول بزند و رده بندی آن را بالا ببرد. منحصرا با ظهور چیزی که بنام جستجوی معنایی شناخته میشود، آن روزها خیلی وقت است که گذشته است. الگوریتم کاملا سرهم بندی شده ی Google که بعنوان Hummingbird (انتشار یافته در 2013) شناخته می شود استانداردی قرار داده و Bing و دیگر موتور های جستجو، تا جای که می توانند سعی به دنبال کردن آن کرده اند.

جستجوی معنایی: با هدف بهتر فهمیدن هردو قصد جستجوگر از پرسش و زمینه و معنای کامل محتوای بر پایه وب (هردو طرف از معادله موتور های جستجو) برای دادن یک جواب دقیق تر.



ا

نتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO 

تحلیل رقبای SEO 

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی  چه چیزی را نشان می دهد

جستجوی رقابتی 

بهینه سازی موتور جستجو