» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » انتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO

انتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO

انتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط SEO

6095  تعداد بازدید  |  سه شنبه 19 اسفند ماه 1393

ا به الان در این آموزش SEO، شما با تفکر زیاد لیست بلندی از کلمات کلیدی با پتانسیل را جمع آوری کرده اید. اینها موضوعاتی هستند که شما باور دارید که وب سایتتان در باره آنها هست (یا خواهد بود)، پس اگر مردم آنها را جستجو کردند و از طریق صفحهات نتایج موتور های جستجو (SERP) وارد سایت شما شدند، از کار خودشان راضی خواهند بود.

 





قدم 4: انتخاب کلمه کلیدی برای ارتباط
SEO

 

تا به الان در این آموزش SEO، شما با تفکر زیاد لیست بلندی از کلمات کلیدی با پتانسیل را جمع آوری کرده اید. اینها موضوعاتی هستند که شما باور دارید که وب سایتتان در باره آنها هست (یا خواهد بود)، پس اگر مردم آنها را جستجو کردند و از طریق صفحهات نتایج موتور های جستجو (SERP) وارد سایت شما شدند، از کار خودشان راضی خواهند بود.

حالا چه کار می کنید؟ در طول این قدم شما شروع به انتخاب بهترین کلمات کلیدی خود از جستجوی کلمات کلیدیتان می کنید و آن لیست بهم ریخته و غیر قابل استفاده را به یک مجموعه ی سازمان یافته تبدیل می کنید. شما می فهمید که چطور کلمات کلیدی را انتخاب کرده و آنها را بر اساس اهمیت درکشان در هنگام استفاده از ابزار های SEO رایگان ما، مرتب کنید. سپس،  وقتی در ذهنتان به وضوح بدانید که وب سایتتان درباره چه موضوعاتی (یا محصولات و یا خدماتی) است، شما بهترین کلمات کلیدی اصلی و پشتیبان را، برای ثبت ارتباط SEO، نسبت به آن موضوعات، مشخص می کنید.

کلمات کلیدی را با استفاده از دسته بندی، منظم کنید.

به چهره اصلی ای که وب سایت شما ارائه می دهد نگاه کنید. آیا مجموعه ای از آیتم های مربوطه به هم ولی شلخته است؟ باید به آن نظم و ترتیب داد! بهترین کلمات کلیدی ای را که دسته بندی های اصلی از محتوا را بازتاب می دهند انتخاب کرده، و بعد از آنها برای منظم کردن سایتتان استفاده کنید. برای مثال، وب سایت ترکیبی Bruce Clay، درباره "بازاریابی اینترنتی" است اما در میان آن عناوین گسترده، دسته بندی هایی درباره "SEO"، "PPC" و "تجزیه و تحلیل" و غیره وجود دارد. (همانطور که در ناوبری بالا نشان داده می شود.) دسته بندی های محتوای شما، با هردو بازدید کنندگان انسان و موتور های جستجو ارتباط برقرار می کند.

دسته بندی های موجود سایت شما، ممکن است بهترین راه برای منظم کردن محتوای سایت شما باشند. برای مثال، یک طراحی سایت مرتبط به سگ ها، می تواند با نژاد، اندازه، نوع پشم و یا چیز دیگری، منظم شود. با توجه به اهداف و محتوای سایت شما، جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید (تا ببینید مردم چطور جستجو می کنند) و همینطور به ساختار رقبای با بالاترین رتبه نگاهی بیاندازید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید.

در spreadsheet کلمات کلیدی شما (چه از قبل ساخته شده و چه ساخته شده درحال انجام این آموزش SEO) ردیف ها را بسنجید تا کلمات را بصورت گروهی در دسته بندی ها بگنجانید. اگر برایتان آسانتر است، می توانید دسته بندی ها را به تب های متفاوت جدا کنید. سپس شروع به مرتب کردن کلمات کلیدی با یک نظم نزولی از اهمیت درکشان، بکنید (بر اساس ارتباطشان به سایت شما و اینکه هر چند وقت یکبار جستجو می شوند) یکی از ابزارهای SEO رایگان ما تا لحظاتی دیگر در این مورد به شما کمک می کند، اما اول، به خواندن ادامه بدهید. (تعداد کمی مفاهیم ضروری هستند که شما باید بدانید.)


تحلیل رقبای SEO 

جستجوی کلمات کلیدی رقابتی  چه چیزی را نشان می دهد

جستجوی رقابتی 

بهینه سازی موتور جستجو 

برخی احتیاط ها