» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تحلیل رقبای SEO

تحلیل رقبای SEO

تحلیل رقبای SEO

12013  تعداد بازدید  |  دوشنبه 18 اسفند ماه 1393

در این نقطه از آموزش SEO، شما کشف کرده اید که کدام سایت ها رقبای اصلی کلمات کلیدی هستند. بعد شما نقش کاراگاه را بازی می کنید و نگاه دقیق تری به این سایت های رده بالا میاندازید. این چیزی است که وقتی تحلیل رقبای SEO خود را انجام میدهید، باید دنبالش بگردید:








قدم 3: تحلیل رقبای SEO – چگونه جاسوسی رقبایتان را بکنید؟

 

در این نقطه از آموزش SEO  ، بعد از طراحی سایت شما کشف کرده اید که کدام سایت ها رقبای اصلی کلمات کلیدی هستند. بعد شما نقش کاراگاه را بازی می کنید و نگاه دقیق تری به این سایت های رده بالا میاندازید. این چیزی است که وقتی تحلیل رقبای SEO خود را انجام میدهید، باید دنبالش بگردید:

  • کلمات کلیدی: کدام کلمات کلیدی دیگر هستند که صفحه رقیب برای آنها بهینه سازی شده است؟
  • محتوا: در آنجا چه مقدار محتوا برای کلمه کلیدی مورد هدفتان قرار دارد؟ (کلمات بر روی صفحه و صفحهات بر روی سایت.)
  • SEO: رده بندی صفحه وب برای این کلمه کلیدی چیست؟ آیا بنظر از عمد و مطابق بر بهترین های SEO می باشد؟
  • اختیار: صفحه و وب سایت چقدر اختیار دارند؟ (بر اساس لینک ها، به اشتراک گذاری رسانه ی اجتماعی و غیره)
  • نقطه ضعف: چه نقطه ضعف هایی می بینید که می توانند برای شما فرصتی برای رقابت باشند؟

در اینجا ما راهنمایی های SEO (و یک ابزار رایگان) را پوشش می دهیم و شما باید کلاه کاراگاهی خود را ه سر گذاشته و نقش یک کاراگاه را بازی کرده و رقبای SEO خود را تحلیل کنید. این ضروری است که شما بهترین اصطلاحات و کلمات کلیدی که در صفحهات سایت های رقبایتان استفاده شده را مشخص کنید تا بتوانید ارزیابی کنید که صفحهاتتان چطور، بهتر رقابت کنند.

جاسوسی کلمات کلیدی رقبایتان را بکنید.

در واقع این که نگاه نزدیکتر و دقیق تری به صفحهات وب بالاترین رقبایتان بیاندازید و ببینید بر روی چه کلمات کلیدی ای تمرکز کرده اند، سخت نیست. ابزار رایگان SEO در پایین این کار را راحت می کند.

هدف این است که ببینیم سایت رقیب چه کلماتی را بهینه سازی کرده است. شما نمی خواهید تنها آن کلمه کلیدی ای که شما را به کشف و شناخت این سایت راهنمایی کرد ببینید، بلکه گروهی از کلمات کلیدی ای را می خواهید ببینید که باهم، ارتباط برقرار کردند. موتور های جستجو بیشتر از 200 عامل را که ارتباط صفحه را نسبت به پرسش های جستجو، مشخص می کنند، بررسی می کند. داشتن محتوایی که بر روی کلمه کلیدی درست تمرکز می کند، جزء مواد اولیه ضروری است. برای آن دلیل، همانطور که شما به کلمات کلیدی سایت های رده بالا نگاه می کنید، شما ممکن است نشانه هایی از عبارات و کلمات کلیدی پشتیبان اضافه که بر روی سایتتان نیاز دارید پیدا کنید. این کلمات کلیدی که می توانند جمعیت بیشتری را به سایت شما بیاورند، غافل نشوید. جاسوسیشان را کرده و آنها را به لیست کلمات کلیدی خود بیافزایید.

آماده شروع کار هستید؟ ابتدا، شما از ابزار تحلیل گر یک صفحه ای ما استفاده می کنید. این یک نسخه رایگان از محبوب ترین ابزار ما در SEOToolSet® است. این کاری است که نیاز به انجام آن دارید:

  • URL صفحه وب رقیب که برای کلمه کلیدی مورد انتخاب شما دارای رده بندی بالا است را وارد کنید.
  • گزارش ها را اسکن کنید تا کلمات کلیدی ای که غالبا یا برجسته بر روی صفحه ظاهر می شوند را مشخص کنید.
  • بدنبال بالاترین عبارات کلیدی ای که رقیبتان استفاده می کند و در لیست جستجوی کلمات
  • کلیدی شما جدید است، باشید و آنها را قابلاجراء در سایت خودتتان بکنید.

ابزار های SEO – تحلیل گر یک صفحه ای

Page URL: