» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تحلیل طراحی

تحلیل طراحی

تحلیل طراحی

5213  تعداد بازدید  |  سه شنبه 21 بهمن ماه 1393

نرم افزار های تحلیلیتان کلید آن است که سایتتان در بالاترین حد بازدید و استفاده ی بازدیدکنندگان و مشتری ها باشد.




از تحلیل ها و سئو خود مراقبت کنید.

در مرحله بعد از طراحی سایت نرم افزار های تحلیلی کلید آن است که سایت در بالاترین حد بازدید و استفاده ی بازدیدکنندگان و مشتری ها باشد.

چه خودتان از وب سایت نگه داری میکنید و چه با کمک، این را بدانید:

. بنظر منطقی میاید که اگر با گروهی از موتور های جستجو ثبت نام کنید برای مشتری ها پیدا کردنتان راحت تر است. ولی ایده ی این که فقط دنبال یک نوع مشتری باشید ممکن است که موثرترین راه برای جلو رفتن نباشد. تحلیل هایتان را چک کنید تا ببینید کدام موتور ها بیشترین بازدید را دارند و کدام ها هیچ بازدیدی ندارند.

. وقتی این اطلاعات را دیدید با موتور جستجویی که واضحا مشتری های شما را هدف گرفته است ثبت نام کنید.

. اضافه کردن تکنولوژی ردیاب سایت را درنظر بگیرید که به شما در لحظه نشان میدهد که استفاده کنندگان از سایتتان، چکار می کنند و چه صفحه ای را می بینند. دانستن این به شما اجازه می دهد تا پیشنهاد های ویژه ی هدف دار بگذارید و یا سمت و سو و جهت سایتتان را عوض کنید.

. اگر بنظرتان مدیریت سئو برایتان فراتر از چیزی است که شما انجام بدهید، یک متخصص استخدام کنید که این کار را برایتان بکند.(رجوع شود به قدم 8)

محتویات و لینک های جدید اضافه کنید.

همانطور که شرکتتان رشد میکند، ارتقاء پیدا میکند و پیشرفت پیدا می کند، وب سایتتان هم باید همراهی اش کند:.

. وقتی اعضای جدیدی برای تیمتان استخدام می کنید، بی درنگ پرونده ی آنها را به بخش " درباره ی ما" اضافه کنید و هر تغییر ضروری را در تنظیمات انجام دهید.

. به محصولات و خط های خدماتیتان اضافه کنید و در صفحه ی اصلی لینک های مربوطه را بگذارید.

. هر وقت محتوای جدیدی به سایت اضافه میکنید، صفحه هایی که بر آنها تاثیر گذاشته شده را چک کنید تامطمئن شوید برای اوج عملکرد بهینه شده اند.

. یادتان نرود تا نقشه ی سایت را بعد از هر تغییر بروزرسانی کنید.

. همیشه بدنبال فرصت برای تبادل لینک با سایت های مربوط باشد.

پیوسته وب سایت خود را ارتقاء دهید.

همیشه جمعیت را با استفاده از کمپین های تبلیغاتی منظم و استراتژی به سمت خانه ی تجارات آنلاینتان هدایت کنید. محدودیت های این کار فقط خلاقیت و تصور شماست، اما بهتر است با این روش هایی که جواب داده اند شروع کنید:

. برنامه های تخفیفی خیلی راحت و موثر اند، از آنها استفاده کنید. ساختن موقعیت های ضروری با استفاده از کلماتی مثل "فقط امروز" و دیگرپیشنهاد هایی با محدودیت زمانی بشدت موثر اند.

. پیشنهاد های مشوق"خانواده و دوستان" بدهید.

. یک برنامه ی آنلاین و هدف دار خبرنامه ی ای-میلی بگذارید. که شامل ستون های کارکنان، اخبار شرکت، ارتقاء ها-هر چیزی که مشتری ها را به سمت سایتتان بکشاند-  و لینک هایی که به آنها می رسند، باشد.

. اضافه کردن یک پادکست به وبسایتتان را در نظر بگیرید.(محتوای شنیداری که شما ضبط می کنید.)همراه با یک لینک آر اس اس، که یک خدمت است که به مشتری ها اجازه می دهد، در یک سیستم هشدار از طریق ای-میل که وجود محتوای جدید را در سایت خبر میدهد، ثبت نام کنند.

در تبلیغات تجدید نظر کنید.

اگر شما هیچ راه تبلیغات اینترنتی را امتحان نکرده اید،( رجوع شود به قدم 10) و از نتایج اولیه ی وب سایتتان ناامید شده اید، دوباره فکر کنید و از آنها استفاده کنید.

بجز گران بودن تبلیغات موتور جستوجو بطور بالقوه، دیگر راه هایی نیز است-معمولا رایگان.بعضی نمونه ها اینها هستند:

SuperPages.com .

CitySearch.com .

 YellowPages.com .

شما همچنین می توانید برای جذب مشتری ای که می خواهید بر روی دیگر سایت ها فضای تبلیغاتی بخرید. تبلیغات آنلاین می توانند به اندازه ی کمی مانند چند دلار به ازای هر کاریابی، و یا هزاران دلار، اگر بازدید سایت زیاد باشد، خرج داشته باشند.

اخرین حرف ها

شما به پایان آغاز رسیده اید.ساختن وب سایتتان از مفهوم تا کامل شدن و آنلاین زندگی کردن یک بعد کامل و جدید به تجارتتان افزوده است.

اینکه منطقه ی شروع و منطقه ی پایان کجا باشد همه اش به شما بستگی دارد.

ما به شما یک شروع عالی داده ایم. اما برای نقل قولی از وینستون چرچیل:"هرگز تسلیم نشوید، هرگز تسلیم نشوید و هرگز دست از پیشرفت بر ندارید."

همیشه چیزی برای یاد گررفتن وجود دارد.

نگهداری بعد از طراحی 

برخی احتیاط ها در طراحی 

بهینه سازی  برای ابزارهای جست وجو

استفاده از تگ html 

ناوبری در طراحی