» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » نگهداری بعد از طراحی

نگهداری بعد از طراحی

نگهداری بعد از طراحی

4925  تعداد بازدید  |  دوشنبه 20 بهمن ماه 1393

نگهداری و تغذیه وب بعد از طراحی سایت تجاری جدیدتان به اندازه ی تمامی قدم هایی که پشت سر گذاشتید تا به اینجا برسید مهم است.





قدم یازدهم: پیوسته از وب سایتتان نگهدای کنید.

نگهداری و تغذیه وب بعد از طراحی سایت تجاری جدیدتان به اندازه ی تمامی قدم هایی که پشت سر گذاشتید تا به اینجا برسید مهم است.چه سرعت دادن سئو، بازنگری تحلیل هایتان، اضافه کردن محصولات و خدمات جدید، بروز رسانی نقشه ی سایت، ارتقاء دادن و راه اندازی دیگر کمپین ها تبلیغاتی، نگه داشتن سایتتان در وضعییت خوب و موثر وظیفه ایست که هیچ وقت تمام نمیشود.

اگرچه واقعا بخش سخت کار تمام شده ولی کلید برای یک موفقیت تجاری طولانی مدت در اینترنت نگه داری از وب سایتتان است.

در این، آخرین قدم، ما به شما در شش بخش میگوییم، چگونه در بهترین حالت باقی بمانید:

1.همه چبز را امن نگه دارید.

2.محتوای موجود را مدیریت کنید.

3.از تحلیل ها و سئو خود مراقبت کنید.

4.محتویات و لینک های جدید اضافه کنید.

5.پیوسته وب سایت خود را ارتقاء دهید

6.در تبلیغات تجدید نظر کنید.

همه چیز را امن نگه دارید.

اول از همه: درباره ی امنیت وب سایت و محتوای آن، نت ورکتان و اطلاعات شخصی مشتری هایتان، هوشیار باشید.

این شامل تمام فایر وال های شرکت، اسکن های ضد-ویروس، محافظت از ابزار های تبلیغاتی و خدمات میزبانی وب می شود.

رنج وسیعی از خدمات آنلاین و نرم افزار ها این وظیفه ی بسیار سخت را برایتان انجام دهند یا برای اینکه خودتان انجامش دهید کمکتان کنند. بعضی هایشان رایگان هستند و بعضی ها خرج بر میدارند.

این یک لیست شروع خوب است:

Qwest Security Services .

Symantec Security Check .

Alken Online Security Check.

Software QA &Test Resource Center .


راهنمایی


اساس امنیت وب سایت


خوشبختانه با کمی کار میتوانید بفهمید که آیا وب سایت شما به خوبی محافظت میشود یا نه.

1.یک فراهم کننده ی میزبانی وب سایت معروف و قابل احترام انتخاب کنید. میزبان شما اولین خط دفاعی شماست. از اینکه بپرسید برای امنیت شما چکار می کند، خجالت نکشید.

2.مطمئن شوید که میزبان وب شما، از جایی که سرور هایش را نگه داری می کند خوب و محکم محافظت میکند. و همینطور باید بک آپ های منظم بگیرد که حتی اگر یکی از سرور ها خراب شد، وب سایت شما به کارش ادامه دهد. برای مثال اگر شما اطلاعاتتان را بر روی مایکروسافت آفیس لایو اسمال بیزینس نگه دارید، آن بر روی سیستمی با دسترسی محدود و در مکان های کنترل شده آغاز می گردد.

3.مواظب فعالیت های غیرعادی در وب سایتتان باشید. یک اشکال ناگهانی در استفاده از پهنای باند ممکن است نشانه ای از نفوذ یک هکر به وب سایت باشد.

4.استخدام یک مهندس آی تی یا یک متخصص امنیتی را یا یک مشاور را برای چک کردن دفاع وب سایت درنظر داشته باشید. این وقتی بشدت مهم می شود که شما با اطلاعات بسیار حساسی مانند اطلاعات سلامتی یا اقتصادی مشتری کار می کنید.

5.دسترسی کارکنان را به وب سایت محدود کنید. فقط آنهایی که قطعا باید قادر به بروزرسانی سایت باشند، باید رمز عبور و / یا امتیازات اداری برای ورود و تغیر سایت را داشته باشند.کلمه ی عبور را روی یک دوره ی منظم عوض کنید.


محتوای موجود را مدیریت کنید.


حتی ابتدایی ترین وب سایت های تجاری باید بصورت منظم با اطلاعات، عکس ها، ارتقاء ها و خدمات بروزرسانی شوند. اگر شما یک سایت تجارت-اینترنتی دارید، این واضح است که پیشنهاد های شما خیلی سریع تغییر می کند.

شما سایت های "قدیمی" را دیده اید -آنهایی که هیچ وقت پیشرفت نمیکنن، بروزرسانی نمیشوند- این عاقبت طرحی نیست که وب سایت جدید تجاری شما با دقت پرورش یافته تا به آن تبدیل شود.

چه شما برای انجام کار کسی را استخدام کنید یا خودتان انجامش دهید، این نکات را در ذهن خود بخاطر بسپارید:

. بعضی از توسعه دهندگانوب می خواهند برای نگه داشتن سایت با شما مذاکره کنند.اگر یکی را استخدام کرده اید،از او درباره اش بپرسید.

. فرم های پیشنهادات آسان را در وبسایتتان بگذارید و هر روز به آن جواب دهید.

. به نظرات و پیشنهادات اساسی مشتری ها و کارمندان به سرعت عکس العمل نشان دهید، برای درست کردن هر مشکلی یا تقویت کردن های ضروری. اولویت را به مشکلات مشتری ها در تجربه کردن وب سایت بدهید.

. نگذارید چیز های قدیمی آنلاین و روی وب سایت باقی بمانند. تاریخ مناسبت ها و تقویم ها، مهلت ها تبلیغاتی، آیتم های ویژه ی فصل و محصولات- باید یک برنامه ی واضح برایتاریخ انقضای هر چیزی وجود داشته یاشد.

تعدادی از نقاط قوت و سود در طراحی سایت

برخی احتیاط ها در طراحی 

بهینه سازی  برای ابزارهای جست وجو

استفاده از تگ html 

ناوبری در طراحی