» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » بهترین نرم افزار برای طراحی

بهترین نرم افزار برای طراحی

بهترین نرم افزار برای طراحی

6327  تعداد بازدید  |  دوشنبه 6 بهمن ماه 1393

در قدم های قبلی در این سری، ما به شما اطلاعاتی که برای طراحی سایت و واقعا صاحب وب سایتتان شدن، نیاز داشتید، به شما گفتیم.






11 Steps to Create a Successful Website

در قدم های قبلی در این سری، ما به شما اطلاعاتی که برای طراحی سایت و واقعا صاحب وب سایتتان شدن، نیاز داشتید، به شما گفتیم.

حالا وقتش است که تصمیم بگیرید چه نرم افزار های طراحی و دیگر وسایلی استفاده می کنید تا چهره خود را در اینترنت واقعی کنید، اندازه ی تجارتتان را مشخص کنید، و آیا شما می خواهید معاملات خرده فروشی انجام دهید یا نه.

در این قدم ما به این چیز ها می پردازیم:

. WYSIWYG  در برابر نرم افزار HTML

. بهترین ارزش ها

. بعضی راهنمایی ها درباره ی "معامله" هایی که باید از آنها دوری کنید

. بهترین نرم افزار های طراحی

WYSIWYG  در برابر نرم افزار HTML

دوتا از معروف ترین نرم افزار های طراحی سایت  WYSIWYG  و HTML هستند، که قبلا با آن یک وب سایت با زبان فوق العاده ی نشانه گذاری میساختند.(به قدم پنجم رجوع شود.) نرم افزار بهتر این دو را با هم ترکیب میکند و به صورت خودکار، طراحی بصری شما را به HTML تبدیل میکند.

WYSIWYG  وب سایت ساختن را برای تازه وارد ها بسیار آسان تر می کند. WYSIWYG ، یک کلمه ی ترکیبی برای "چیزی که میبینی چیزیه که بدست میاری" –شما سایتتان را میبینید که ساخته می شود درحالی که تکه هایش را میاورید و در جای خود قرار میدهید.

اما اگر شما چیزی بیشتر از یک وب سایت پایه و معمولی با عملکرد های محدود میسازید، HTML چیزی است که باید انتخاب کنید.

اگر وقت دارید ،یاد گرفتن کد سخت نیست، و به شما قابلیت انعطاف و گزینه های بی پایان میدهد؛ و همینطور بر روی پارامتر های سایت جدید و اینکه بصورت آنلاین، چگونه بنظر میرسد.مخلوطی از هر دو بهترین است و معمولا در نرم افزار های گران قیمت و بهتر موجود است.

راهنمایی

شایعه و قضیه ی "ajax" چیست؟

 

 

  تکنولوژی  ajax    ( جاواسکریپت ناهمگام و اکس ام ال) یک کلمه ی جدید در طراحی سایت است. پس ajax چیست و چه چیزی آن را جذاب می کند؟ به سادگی ajax یک تکنیک توسعه ی وب است که برای ساختن صفحهات وب و برنامه های سالم استفاده می شود.

قصد از این کار این است که صفحهات پیج بیشتر حس پاسخ دهی داشته باشند با  استفاده از تبادل مقدار کمی اطلاعات با سرور پشت صحنه، به این مقصود که هر بار استفاده کننده از صفحه، درخواست یک تغیر میدهد، تمام صفحه دوباره بارگذاری نشود.

این کار به منظور بالا بردن تعامل صفحه ی وب، سرعت و عملکرد، استفاده ی آن انجام می شود. آژاکس در ابزار های طراحی سایت آفیس لایو اسمال بیزینس دخالت داده شده تا به استفاده کننده ها از آن، بازخورد سریع یا پویا بدهد درحالی که آنها صفحهات وب سایتشان را توسعه میدهند.

بهترین ارزش ها

شما می گویید، قیمت یک عامل مهم است. شما هزاران و حتی صدها دلار ندارید تا خرج نرم افزار کنید، و بدون عملکرد های سایت هایی مثل یاهو، ام اس ان یا آمازون خوب کارتان را انجام می دهید- اگرچه گرفتن کمی توصیه مفید از سایت آمازون فکر خوبی برای هر طراح وب سایتی در هر سطحی است-

این هم چند ایده ی مورد توجه درباره ی نرم افزارها. همه ی آنها کار را انجام میدهند فقط با یک استثنا، و آن هم قیمت زیر 50 دلاری آنهاست. شما می توانید نرم افزار ها را از وب سایتشان دانلود کنید، جایی که باید برای جزئیات بیشتر به آن نگاه کنید:

. پایه های مایکروسافت آفیس اسمال بیزینس. اگر یک حضور ساده و مستقیم در وب میخواهید، قیمت بهتر از این پیدا نمی کنید.- رایگان – که شامل نام وب سایت و میزبانی هم می شود.(به همراه 500 مگابایت فضا) ابزار های طراحی سایت ابتدایی، 25 حساب ای-میل برای شرکتتان و 50 دلار اعتبار برای تبلیغ موتور جستجو

. تنظیم کننده ی html کافی کاپ. هر دو WYSIWYG و html و همینطور گزینه های بیشر مثل برنامه نویسی html ، چت زنده، بلاگ و مقدار زیادی گرافیک،برای عملکرد ها ارتقاء بخرید،امتحان رایگان، 49 دلار برای خرید.

. متخصص آسان وب. WYSIWYG / html انیمیشن سریع؛ اس ای او؛ تحلیل مراجعه کننده همزمان؛آر اس اس؛ عملکرد های تجارت اینترنتی؛ انتخاب کننده ی رنگ وب؛ سایه ها؛ پروژه ها و دیگر اثر های ویژه. 85000 تا عکس و خیلی چیز های دیگر. امتحان رایگان و 49.95 دلار برای خرید.

. استودیو وب. و WYSIWYG / html ، انیمیشن سریع،ویدئو، آهنگ، چرخ خرید با خصوصیات کامل، ای-میل html ، آرشو گرافیک بزرگ، راهنمای استفاده ی کامل و جامع به همراه 2 ساعت ویدئوی آموزشی. امتحان رایگان، 169.99 دلار برای خرید.

. سازنده ی وب  WYSIWYG / html عکس نقشه ها، آرشیو عکس و گرافیک، جاوا اسکریپت آماده به کار، اکتیوایکس، انیمیشن سریع، پخش کننده ی رسانه ی ویندوز، کوییک تایم، ریل آدیو و دیگر حمایت ها، سبد خرید پی پال ( فروشگاه اینترنتی )،آموزش آنلاین. امتحان رایگان و 34.95 دلار برای خرید.



استفاده از تگ html 

ناوبری در طراحی 

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

بهینه سازی 

آفیس لایو اسمال بیزینس برای طراحی  خود با نمونه ی اچ تی ام ال ، شخصی سازی کنید