» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ناوبری در طراحی

ناوبری در طراحی

ناوبری در طراحی

7279  تعداد بازدید  |  سه شنبه 30 دی ماه 1393

Amazon.com اولین سایتی است که بصورت افقی از دکمه های تب در بالای صفحات وب آن برای ارائه راه آسانتر به بازدیدکنندگانش برای یافتن راه مناسب د رابطه با محتوای عمومی ر وب سایت بزرگ استفاده کرده است





11 Steps to Create a Successful Website

لبه ها

 Amazon.com اولین سایتی است که در طراحی سایت خود بصورت  افقی از دکمه های تب در بالای صفحات وب آن برای ارائه راه آسانتر به بازدیدکنندگانش برای یافتن راه مناسب در رابطه با محتوای عمومی  وب سایت بزرگ استفاده کرده است. ایجاد لبه ها  در هر بخش سایت بهبود استفاده اسانتر را ممکن می سازد.

نقشه سایت

می تواند یک لیست ساده یا دیاگرام جذاب  باشد که مکان هر موضوع را در سایت نشان دهد اما اگر شما یک سایت بزرگ  دارید ، دیاگرام آن پیچیده می شود. فقط مطمئن باشید که نقشه سایت شما شامل مواردی است که در سایت شما می باشد که به صفحه خاص آن لینک می شود . شما لازم نیست که نقشه را در هر صفحه قرار دهید ، فقط به وسیله منو به آن متصل گردید، آن همچنین می تواند دررابطه با سئو به شما کمک کند

بزرگترها و نیازهای مخصوص

بعنوان یک تاجر ، شما باید هم اکنون کاملا آگاه باشید که ترقی نسل بچه ها فرا رسیده و آن کاملا روشن است .

این بخش بازارعظیم نه تنها مشتریان پرسودی هستند ،بلکه  این پیشگامان می دانند که چه می خواهند و چگونه  برای رسیدن به خواسته خود از اعمال تهدید امیز استفاده نمایند.

پیشگامان از تکنولوژی جدید هراسی ندارند و حضور فعالی در وب دارند.

هنگامی که شما در حال طراحی وب سایت خود هستید باید مشتریان با دید ضعیف یا شنوایی ضعیف  و سایر ناتواناییها و نیازهای خاص آن ها را  را در نظر بگیرید.  

قابلیت دسترسی مبتکرانه وب سایت یک منبع عالی از نکات و تکنیکهای طراحی برای انجام این موضوع است .

بعضی نکات مهم :

صدا و فیلم

اگر شما قصد کمک به آموزش ویدئویی مشتریان ، آموزش تولیدات – گواهی نامه ها را دارید مطمئن شوید که رونوشت ها و زیرنویس ها و توضیحات ویدئو ها در دسترس است .

شفاف سازی

توجه به تفاوتها و وضوح نه تنها در تصاویرتان بلکه در تمام وب سایتتان داشته باشید

رنگ

برای دکور مهم است . اما برای انتقال پیغام خود آن را به کار نبرید . بخش قوی مشتریان شما شاید از نظر  دید ضعیف باشد که نکته را از دست خواهند داد.

11 Steps to Create a Successful Website

قبل از رفتن به گام بعدی از موارد زیر مطمئن شوید:

ابتکار قابلیت دسترسی وب سایت

سایت نرم افزار رنگ بندی انتخابگر

نکات هوشمند ناوبری

ابزارهای وب  bravent


 

فیلد جستجو در طراحی 

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

بهینه سازی 

ابزار طراحی 

تصمیمات کلیدی طراحی سایت