» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » فیلد جستجو در طراحی

فیلد جستجو در طراحی

فیلد جستجو در طراحی

6798  تعداد بازدید  |  دوشنبه 29 دی ماه 1393

مکان یابی آسان در سایت برای یک طراحی سایت موفق کاملا ضروری است . در صورتیکه راهی که شما برای مشتریانتان طراحی کرده اید بسیار طولانی وپیچیده و دارای انشعابات بی مورد باشد .




جستجو در وب سایت

 

مکان یابی آسان در سایت برای یک طراحی سایت موفق کاملا ضروری است . در صورتیکه راهی که شما برای مشتریانتان طراحی کرده اید بسیار طولانی وپیچیده و دارای انشعابات بی مورد باشد . آنها گم خواهند شد و شما فروشتان را از دست خواهید داد.در بخش اول ما در رابطه با ایجاد یک نقشه ساده از وب سایت مورد نظر شما صحبت کردیم که از صفحه اصلی شروع کرده و کم کم آن را به صفحه مورد نیاز مشتریانتان لینک دادیم.اکنون سعی به انجام تمرین مشابهی نمایید اما اینبار از اخرین صفحه سایت شروع کرده و مسیر را تا صفحه اصلی برگردید از دید بسیاری از طراحان این راه خیلی ساده تر است.

همه صفحات به طور مستقیم به صفحه اصلی لینک میشوند  و هرگاه که مشتریان نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشند نیاز است که به صفحه اصلی بازگردند.

تاکنون تجربه کار با همچین روشی را داشته اید؟

هر کس از صفحه وب شما باید گزینه مشخصی برای برگشت به صفحه اصلی داشته باشد و خیلی از شرکتها از لوگوی خود برای این منظور استفاده می کنند ولی این کافی نیست . جهت یاب قوی از همه بهتر است . هنگامی که یک یا چند مورد از موضوعات مورد بررسی شما در یک بخش یا مسیر مشترک باشد مشتریان شما قادر خواهند بود که از هر صفحه به صفحه دیگری بدون به بازگشت به صفحه اصلی حرکت نمایند. در ذیل به روش های  انجام ان  اشاره شده است:

منو

هر بازدیدکننده وب با منو و چگونگی کارکرد آن آشناست . اغلب در قسمت سمت چپ از صفحات وب ستونی بصورت عمودی وجود دارد آنها شاید شامل کلیدهای  قابل لینک برای  ارتباط به محصولات و دسته بندی ها ، صفحات وبلاگ ، اندازه نقشه ها یا نمودار خرید و هر چیزی که روی سایت و بقیه صفحات وب ظاهر می شود ، باشند


یرایش تصاویر

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

بهینه سازی 

ابزار طراحی 

تصمیمات کلیدی طراحی سایت