» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » ویرایش تصاویر

ویرایش تصاویر

ویرایش تصاویر

6372  تعداد بازدید  |  شنبه 20 دی ماه 1393

غیر از مواردی که شما قصد استخدام گرافیست را دارید برای ایجاد و بروزرسانی عکس ها و سایر موارد گرافیکی سایت شما به ابزارهایی نیاز دارید...



تصاویر وب خود را مدیریت نمایید

هنگام طراحی سایت غیر از مواردی که شما قصد استخدام گرافیست را دارید برای ایجاد و بروزرسانی عکس ها و سایر موارد گرافیکی سایت شما به ابزارهایی نیاز دارید عکس دیجیتال مقدماتی و ویراستارهای گرافیکی به صورت مجانی در دسترس می باشند در صورتیکه برنامه های پیچیده مانند Adobe Photoshop  ، Microsoft Digital Image Suite   به خوبی به عنوان استاندارد حرفه ای طلایی شناخته شده اند و می توانند صدها دلار ارزش داشته باشند . به کمک این نرم افزارها شما می توانید سایز عکس را تغییر دهید یا تکه ایی از ان را انتخاب کرده و از بقیه عکس جدا نمایید ،استفاده از کنترل ها برای تغییر رنگ و تغییر فرمت.

ساختار اصلی نرم افزار گرافیکی مانند پکیج گالری ویندوز بر روی سیستم عامل قرار میگیرد که بتواند نیازهای شما را مدیریت کند.جز در مواردی که شما نیاز به ویرایش عکس دارید نیازی به یادگیری این تکنیک ها نیست.شما باید اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که انتخاب میکنید تمام فرمتهای استاندارد گرافیکی وب JPEG (jpg), GIF, Bitmap (bmp and others) , Ping (png).     را پشتیبانی میکند.


طیف انتخاب قیمت بر اساس نرم افزار:


Microsoft Digital Image suite


Coffee Cup FlashPhoto Gallery


Adobe Photoshop Element


Corel Paint shop


Quick Web photo Resizer


Photo plus






قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

بهینه سازی

ابزار طراحی 

پروتکل انتقال فایل 

بخش حساب کاربری