» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » بهینه سازی

بهینه سازی

بهینه سازی

7793  تعداد بازدید  |  یکشنبه 14 دی ماه 1393

دیده شدن روی وب، مخصوصا بالا بودن در درجه بندی موتور های جستوجوی بزرگ مانند گوگل، یاهو و ام اس ان، که بستگی به کلمات کلیدی دارند


بهینه سازی و خط قرمز ها

 بعد از طراحی سایت دیده شدن روی وب، مخصوصا بالا بودن در درجه بندی موتور های جستوجوی بزرگ مانند گوگل، یاهو و ام اس ان، که بستگی به کلمات کلیدی دارند، برای موفقیت تجارت آنلاین ضروری و واجب است. بدنبال سئو –موتور جستوجوی بهینه- بعنوان بخشی از بسته ی طراحی وب خودتان باشید.سئو بطور قابل بحث یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی، ساختن و نگه داشتن یک وب سایت تجاری موثر است. چون "قوانین" دائما تغییر میکنند.معماری وب هیچوقت از تغییر کردن دست برنمیدارد. و تکنولوژی های جدید بطور منظم پیچیدگی های خود را اضافه میکند.آن –وب سایت- نیاز به نگهداری پایدار دارد تا رقابتی باقی بماند. چه شما زمان و حوصله داشته باشید تا خودتان از پس چالش بربیایید، یا یک متخصص برای سئواستخدام کنید، باید از بعضی از هشدار ها باخبر باشید.

. اگر کسی به شما میگوید که وب سایتتان را در یک، ده و یا صد موتور جستوجو ثبت میکند، بیشتر حرفیست تا شما را متقاعد کند تا آنها را انتخاب کنید و دوامی ندارد.تا وقتی که وب سایتتان یک سئو قابل اطمینان داخل طراحی اش داشته یاشد، شما توسط "عنکبوت"های جستجو پیدا میشوید.- یک برنامه ی خودکار که در وب و اینترنت بدنبال سایت ها برای نمایش در نتیجه ی جستجو میگردد.

. اگر طراح یا یک تیم به شما قول "سئو" می دهد ولی نمی گوید کدام موتور جستجو را برای سایتتان در نظر گرفت اند، بپرسید. درحالی که "ثبت کردن" یک سایت بیشتر یک افسانه است، "سئو" ی شما باید دارای ملزومات حداقل سه موتور جستجوی بزرگ را داشته باشد: گوگل، یاهو، ام اس ان

. حرف هر کس را که بالاترین درجه بندی های موتور جستجو را "تضمین" می کند باور نکنید.هیچکس نمیتواند این حرف را ثابت کند.

. هیچگونه ادعای نتایج فوری را باور نکنید. این میتواند چند هفته برای عنکبوت ها طول بکشد تا سایت شما را پیدا کنند و به نتایج جستجو اضافه کنند.

حالا وقتش است که جلو بریم همینطور که وب سایت تجاری جدید شما را میسازیم. در قدم سوم ما توضیح میدهیم که چطور و از کجا شروع کنیم.


راه های نمایان شدن در وب

بازاریابی آنلاین امروزه راه های هزینه بر و موثری ارائه میدهد. بعلاوه، تحقیقات اخیر نشان داده است که در حدود 6 میلیون مدرک هر روزه  در وب پست میشود. شما نمیتوانید فقط یک سایت درست کنید و عقب بشینید و نگاه کنید. شما باید قدم پیش بگذارید و حرکتی انجام دهید.

پیدا کردن سایتتان را آسان تر کنید:

بیشتر بازاریابی از طریق موتور جستجو پیچیده و وقتگیر است. ولی سه راه برای ارتقاء شانس قرار دادن برجسته وجود دارد.

کلمات کلیدی درست:

رده بندی بالا از محتوای سایتتان میاید که با کلمات کلیدی یا عبارات خاص که مشتری ها برای جستجوی چیزی که شما می فروشید استفاده می کنند، همخوانی داشته باشد.


لینک های وابسته:

 برای پیدا کردن لینک های موثر بدنبال عبارات و کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمتی که شما ارائه میدهید، بگردید. در نتایج جستوجویتان رقیب ها را حذف کنید و بدنبال بازاریاب هایی بگردید که کاری که شما می کنید را حمایت می کنند. برای مثال، یک شرکت لوازم آشپز خانه، ممکن است به یک سفره فروشی ارتباط دهد. بعد یک ای-میل بزنید و یا تماس بگیرید و درباره ی تبادل ارتباطات بپرسید.

موتور جستوجوی عمودی:

در کنار موتور های پهن افقی، از قدرت موتور های هدف قرار داده شده ی مخصوص صنعت خودتان بهره برداری کنید.

به اشتباهات مشتری جایزه دهید:

اشتباهات بی شماری از مشتری ها ، در مورد غلط املایی و آدرس، در هنگام جستجو ی نام شرکت رخ میدهد؛مطمئن شوید که همه در آخر به سایتتان می رسند.

پیشنهاد آموزش اینترنتی دهید:

تکنولوژی لازم برای درست کردن دوره ها یا پخش انفرادی امروزه نسبتا ارزان است. شما میتوانید با سرمایه گذاری در انجام دادن دوره های آنلاین به گروه های دور و بزرگی از چشم انداز برسید.

از تبلیغات آفلاین استفاده کنید تا یک جستجو را رقم بزنید:

بازاریابی آنلاین و آفلاین بطور فزاینده ای کمرنگ شده. شما یک تبلیغ کنار جاده ای می بینید، یک تبلیغ درون روزنامه، یک یو ار ال-آدرس اینترنتی- بر روی لیوان قهوه و بعد، بوم! چیز بعدی ای که میدانید این است مرورگررا باز کرده اید.

با وب دوست شوید:

صعود شبکه های اجتماعی آنلاین سریع و آتشین بوده است. سایت هایی با زبان اصلی مثل "فیسبوک"،"لینکداین"و"مای اسپیس" و "وبلاگ نویسی بالونی" بطور مستقیم به هزاران مشتری میرسند.میتوانید از این ها استفاده کنید و گفتگو های آنلاینی را برقرار کنید. ا اطلاعات محصولات و اخبار را بگویید که شهرت و تخصص شما را میسازد.