» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

6682  تعداد بازدید  |  شنبه 13 دی ماه 1393

مطمئن باشید تا شرکت طراحی سایت شامل پشتیبانی 24 ساعته و در هر روز هفته باشد...




قبل از اینکه انتخاب کنید:

. مطمئن باشید تا  شرکت طراحی سایت شامل پشتیبانی  24 ساعته و در هر روز هفته باشد. اگر یک چیز در ساخت و نگهداری وب سایت قطعی باشد،  این است که بدون نقص نیست و دارای مشکلات است و شما سوالاتی خواهید داشت.

. حتی با اطمینان از وجود حمایت سریع، یک تامین کننده در منطقه ی زمانی خودتان پیدا کنید اگر آنها خواب باشند زمانی که شما بیدارید، باعث میشود که شما 24 ساعت برای جواب یک سوال صبر کنید حتی ساده ترین آنها.

. امتحانش کنید. امروزه مشهورترین تامین کنندگان ساخت وب سایت توسط خود گزینه ی دانلود کردن و امتحان کردن نرم افزارشان را برای مدت کوتاه و بطور رایگان میدهند.

این هم یک لیست کوتاه برای راه انداختن شما:

 Microsoft Office Live Small Business .

 FreeWebHosts.com .

 GOdaddy Website Tonight .

 Yagoo! Small Business .

 Web.com .

 HomeStead.com .

 ProStores.com .

انتخاب یک متخصص طراحی وب

اگر شما وقت، علاقه یا توانایی طراحی سایت را ندارید، یک متخصص استخدام کنید. یا حداقل یک نفر با علم یا تجربه ی کافی که یک وب سایت ساده اما حرفه ای طراحی  کند که نیاز های شما را برآورده سازد.

یک راه برای انجام دادن این کار، که هم انتخاب خوبی باشد و هم اگر دست شما در بودجه تنگ باشد، این است که با دانشگاه محلی تماس گرفته و بپرسید چطور یک دانشجوی طراحی پیدا کنید.بیشتر آنها تا الان به اندازه ی کافی تجربه  دارند تا از پس یک طراحی وب سایت بنیانی بر بیایند..

اگر بودجه ی شما اجازه میدهد یک متخصص معروف و با تجربه که کارش را ثابت کرده است برگزینید. فقط شانسی انتخاب نکنید.در سرتاسر وب و اینترنت منابعی هست که میتواند در تحقیقاتتان کمک کند مانند:

www.WebSitePros.com

اما قبل از آنکه یک طراح وب سایت یا تیم استخدام کنید، چند سوال هست که لازم است به آنها پاسخ دهید.

. آیا آنها تجربه ای دررابطه با وب سایت های تجاری دارند؟

. آیا آنها میتوانند نقشه ها و برنامه هایی که شما با دقت در قدم اول کشیدید، پیاده کنند؟

. آیا شما در طول پروژه فقط با یک طراح کار میکنید، یا بین اعضای گروه رفت و آمد دارید؟ هر چه توجه شخصی بیشتر باشد بهتر است..

. آیا نمونه هایی از کارشان بر روی وب و اینترنت موجود است؟ بدقت آن سایت ها را بررسی کنید، نه فقط برای کیفیت آن، بلکه برای سبک نگارش و استایل آنها تا با مال خودتان مطابقت داشته باشد.

. چه جور میخواهند حقوق خود را دریافت کنند؟ حواستان باشد که اگر از اول همه ی حقوق خود را بخواهند. ممکن است وقتی که بفهمید آنها به آن اندازه که بنظر می آمدند خوب نیستند، دیگر برای جلوی ضرر را گرفتن دیر شده باشد.

. مهارت های ارتباط لفظی و نوشتاری آنها چگونه است؟ می توانید وقتی درباره ی نیازهای وب سایتتان حرف میزنید، آنها را متوجه کنید؟

اینها همه وقتی نتیجه میدهد که از همان کوشش و پشتکار برای استخدام اعضای تیم تجاریتان استفاده کنید. اگر شما نمیخواهید آنها جزئی از کارمندانتان شوند با آنها قرارداد نبندید.

طراحی سایت موفق در یازده گام

انتخاب نام دامنه 

بارگذاری متن، عکس 

محتوای گرفیکی 

خودتان کار طراحی سایت را انجام دهید