» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » محتوای گرافیکی

محتوای گرافیکی

محتوای گرافیکی

6352  تعداد بازدید  |  سه شنبه 9 دی ماه 1393

الان تنها وظیفه شما این است که تصمیم بگیرید چه عکسی وطرحی، تصویر و دیگر چیز های بصری در طراحی سایت نیاز است د تا به شما کمک کند پیامتان را بگویید و نشان بدهید چه کسی هستید.




محتوای گرفیکی: الان تنها وظیفه شما این است که تصمیم بگیرید چه عکسی وطرحی، تصویر و دیگر چیز های بصری در طراحی سایت نیاز است تا به شما کمک کند پیامتان را بگویید و نشان بدهید چه کسی هستید.

بیاد داشته باشید که چه چیز هایی روی هرکدام از طرح های صفحات وب سایتتان است ولی نه لزوما این که این طرح ها به کجا و چه چیزی می رسند. ما بعدا به آن موضوع میپردازیم.

. به اندازه ای عکس و دیگر گرافیک ها را استفاده کنید که نیاز دارید تا متنتان را تقویت و صفحهاتتان را جذاب کنید. تقریبا در وب، هر چه کمتر از تصویر استفاده کنید ، بهتر است.

. عکس های خوب میتوانند بجای هزاران کلمه باشند. اگر یک عکس میتواند از توضیحات اضافه جلوگیری کند، از آن بجای متن استفاده کنید.

. اگر هدف شما قرار دادن عکس های کوچک ساده و سریع بر روی وب سایت است مراجعین شما میفهمند که آنها ساده، کوتاه و حرفه ی انجام داده نشده اند. برای هر چیز دیگری مطمئن باشید که عکس ها و گرافیک هایتان همگی مناسب باشند.

بودجه، و چه کسی چکار میکند

بودجه مناسب تعیین کردن در مصرف پول-و زمان- صرفه جویی میکند. همین حالا برنامه ریزی هایتان را انجام داده و تمام کنید تا زمان با ارزش را صرف چیزهایی که نیاز ندارید و نخواهید داشت، خرج نکنید. بودجه وب سایتتان را تعیین کنید تا بتوانید به راحتی و با منابع در دسترس، با هزینه ها کنار بیایید.

یکی از چیزهای خیلی خوب درمورد وبسایت ها قابلیت تغییرپذیری آنها است. شما میتوانید بعدا تزئینات و خدمات و دیگر ارتقا ها را اضافه کنید. در هر زمان که نیازشان دارید و پول بیشتری برای خرج کردن دارید.

این غیرممکن است که به شما دقیقا بگوییم که چگونهمولفه ها را در ساختن یک وب سایت تقسیم کنید. عامل های زیادی در ترکیبات بینهایت هستند و راه های بیشماری برای بکار بردنشان. اما اگر درباره این چیزها فکر کنید، شما در بهترین حالت برای پیدا کردن جزئیات هستید:

. چقدر محصولات و خدمات میفروشید؟

. اگر یک خرده فروشی هستید چگونه انجام درخواست ها را ایمن می کنید؟

. آیا نیاز به حرفه ای ها برای نوشتن متن، تنظیم کردن، عکس ها، طراحی وب سایت و حتی بودجه بندی دارید؟

. چقدر توابع بازاریابی میخواهید؟  خبرنامه؟ نظرسنجی؟ بلاگ؟

. چقدر پول می توانید برای میزبانی، اسم وب سایتان، بسته ی طراحی وب سایتتان خرج کنید؟

. آیا یک وب سایت خدماتی همه کاره و رایگان مانند (ماکروسافت آفیس لایو اسمال بیزینس) میتواند شما را پوشش دهد، یا نیاز به قابلیت انعطاف بیشتری دارید، یک "سبد خرید"ای-تیل، یک ظاهر اصیل، جزئیات دار و تحلیلی؟

. بعد از ساخته شدن وب سایتتان، شما چگونه مشتری و توجه را به آن جلب می کنید؟

وقتی زمان خرید برای این چیزها میرسد، بگذارید بودجه ی شما تصمیم هایتان را معین کند. وقتی سود دهی آغاز میشود، وب سایت تجاری شما هم می تواند در آزادی عمل،جذابیت و جاه طلبی رشد کند.

هدف همین است، نه؟


الویت بندی ترجیحات مشتری 

حراج الکترونیکی و انتخاب فرآیندهای کسب و کار موجود بر مبنای 

طراحی سایت موفق در یازده گام

انتخاب نام دامنه 

بارگذاری متن، عکس