» اخبار سایت » فروشگاه اینترنتی مسترکارت زرین کیش نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد

فروشگاه اینترنتی مسترکارت زرین کیش نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد

17455  تعداد بازدید  |  سه شنبه 7 آبان ماه 1392

پس از 3 سال فعالیت مستمر و ارائه خدمات مطمئن و با کیفیت به مشتریان بین المللی، شرکت زرین کیش ارائه کننده مستر کارت، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شد.

فروشگاه اینترنتی مسترکارت زرین کیش نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل زرین کیش، هم اکنون این نماد   برای ارج نهادن به حسن اعتماد مشتریان  بر روی وب گاه creditcardiran.com قرار دارد.
از آنجا که  آگاهی از حقوق مصرف‌کننده حق تمامی شهروندان است و
 یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیک، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است.
اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه‌های مجازی انجام می شود و شرکت زرین کیش در زمینه ارائه خدمات کارت بانک بین المللی مستر کارت توانسته است، با جلب اعتماد مشتریان خود این نماد را از آن خود نماید.
نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. داشتن این نماد به منزله این است که فروشگاه اینترنتی ملزم به رعایت قوانین می باشد و همچنین مشخصات مالک فروشگاه در اختیار سازمانهای نظارتی قرار دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی کشور است،  به نحوی که مشتریان با اطمینان از اینکه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.
این گزارش می افزاید، با داشتن نماد الکترونیک مهر تایید بر ویژگی های استاندارد فروشگاهی این وب سایت زده شده است که عبارتند از:
1- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.
2- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.
3- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.
4- واضح بودن روند برگرداندن کالا و بازپس گیری پول.
5- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.
6- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد.
 
طبق مطالعات انجام شده، تائید فروشگاه مجازی توسط یک موسسه و مرکز ثالث بیشترین تأثیر را در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.