» مقالات تجارت الکترونیک » طراحی فروشگاه اینترنتی » نکات راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

نکات راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

نکات راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

16546  تعداد بازدید  |  شنبه 14 شهریور ماه 1394

شما برای جذب مشتری و کسب درامد از فروشگاه خود ، حتما نیاز به تبلیغ دارید

نکاتی که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی  باید به آن توجه کنید :

1-امنیت فروشگاه اینترنتی :
 همانطور که در دنیای واقعی شما برای فروشگاه و مغازه خود تدابیر امنیتی را لحاظ می کنید ، در راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز باید به این نکته توجه نمایید ، دزدان اینترنتی بسیار ماهر هستند و می توانند به راحتی از فروشگاه اینترنتی شما دزدی کنند . برخی از مباحث امنیتی به نکات فنی سایت مرتبط می شود که این موضوع به عهده شرکت طراح فروشگاه اینترنتی شما می باشد و سایر نکات نیز به مدیریت فروش مرتبط می باشد . حتما در انتخاب شرکت طراح فروشگاه خود دقت نمایید.

2-تبلیغ فروشگاه اینترنتی :
شما برای جذب مشتری و کسب درامد از فروشگاه خود ، حتما نیاز به تبلیغ دارید ، شما باید نام ، برند ، محصولات و خدمات خود را به کاربران اینترنتی معرفی نمایید و کاربران اینترنتی را تبدیل به مشتری کنید . حتما برای شناساندن فروشگاه اینترنتی ، هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی را در نظر بگیرید .
     
3-سرمایه گذاری برای فروشگاه اینترنتی :
تصور نکنید که شما فقط با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ، می توایند به پول برسید . در دنیای واقعی شما برای تامین محصول ، پرسنل  فروش ، تبلیغات و .... هزینه می کنید ، در فروشگاه اینترنتی نیز شما باید سرمایه گذاری کنید . این تصویر اشتباه را از ذهن خود پاک کنید که با راه اندازی یک فروشگاه ایننرنتی قطعا ، حتما و سریعا به پول خواهید رسید ، شما باید سرمایه گذاری کافی کنید ، تا زمانی که هزینه های واقعی راه اندازی فروشگاه اینترنتی و بازاریابی اینترنتی را نداشته باشید ، هیچ سرمایه ای به شما باز نخواهد گشت . 



مقالات مرتبط به طراحی فروشگاه اینترنتی:

مراکز خرید اینترنتی (Cybermall)
تعریف محصولات و خدمات
اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی
مزایای خرید اینترنتی
نکات راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی