» مقالات » مقالات هایبرد » تبلیغات آفلاین

تبلیغات آفلاین

تبلیغات آفلاین

4512  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 23 مهر ماه 1393

تبلیغات آفلاین و کمپین های بازاریابی می توانند برای افزایش درمعرض دید قراردادن برند با مخاطبان آنلاین انطباق یابند.

تبلیغات آفلاین و کمپین های بازاریابی می توانند برای افزایش درمعرض دید قراردادن برند با مخاطبان آنلاین انطباق یابند. این عمل در تقویت بازاریابی آفلاین و فعالیتهای تبلیغاتی بسیار کارا است .
تبلیغات آنلاین می تواند به عنوان بک کانال کشف می تواند ما را به مخاطبان جدید برساند . می تواند برای آغاز کردن چرخه خرید و رابطه با مشتری استفاده شود که سپس می تواند در سایر کانالهای آنلاین هم نقش داشته باشد . مسیردهی تبلیغات و سایر کانالها برای تکمیل یکدیگر منجر به پیغامی سازگار و نتایج بهینه خواهد شد . تبلیغات آنلاین می تواند برای دستیابی به تعداد زیادی مخاطب استفاده شود سپس سایر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای پالایش بعدی این مخاطبان استفاده می شود .
تبلیغات نمایشی (Display Advertising  ) و affiliate marketing دست دردست یکدیگر می دهند . شیکه های affiliate بعنوان شبکه تبلیغاتی فعالیت می کنی که اجازه می دهند تبلیغات بر اساس عملکرد خریداری شوند .
وقتی محصولات جدید و کمپین های ویروسی  قرار داده شد ، تبلیغات نمایشی می تواند برای دستیابی به مخاطبان وسیع با هزینه کم استفاده شود . این می تواند کمپین را به کاربران زیادی معرفی کند و شانس رسیدن پیغام به کسانیکه آن را دوست دارند را زیاد می کند . تبلیغات نمایشی از سایر کانالهای بازایابی و تبلیغات پشتیبانی می کنند همچون بازاریابی و تبلیغات جستجویی

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

تبلیغات آفلاین تأثیرگذار
تبلیغات آفلاین
انتخاب کنید آنلاین یا آفلاین