» مقالات » مقالات هایبرد » معایب تبلیغات آنلاین

معایب تبلیغات آنلاین

معایب تبلیغات آنلاین

4562  تعداد بازدید  |  یکشنبه 20 مهر ماه 1393

تبلیغات بنر در طراحی سایت، مانند تمام تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، قابل اندازه گیری است.از طریق کنترل مسیر کلیک ها شما به طور دقیق توانایی ردیابی تعداد کاربرانی که به تبلیغ شما واکنش نشان داده اند رادارید

اندازه گیری وجمع آوری داده ها:
 تبلیغات بنر در طراحی سایت، مانند تمام تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، قابل اندازه گیری است.از طریق کنترل مسیر کلیک ها شما به طور دقیق توانایی ردیابی تعداد کاربرانی که به تبلیغ شما واکنش نشان داده اند رادارید . برخی از ناشران حتی توانایی انجام ردیابی پس از کلیک را دارند.یعنی شما می توانید تمام راههای فروش برای  کاربر ان را ردیابی  کنید.
مطالعه انجمن ناشران آنلاین (OPA) نشان داد ، گزارش شده که 80٪ از بینندگان کسانی هستند که تبلیغات ان لاین ویدئویی را مشاهده کرده اند 52٪ شامل بخشی از کارهااز جمله چک کردن وب سایت (31٪)، سرچ جهت کسب اطلاعات بیشتر (22٪)، رفتن به یک فروشگاه (15٪) یا در واقع قصد انجام  یک خرید(12٪).

معایب تبلیغات آنلاین:

موانع فنی
ماهیت بسیاری از نمایش تبلیغات سرزده است، بنابراین مسدود کننده های پاپ اپ اغلب این آگهی هارا که به عنوان یک تبلیغ در حال نمایش هستند  مسدود میکنند

سرعت اتصال
 پهنای باند می تواند یک موضوع باشد.بهتر است مبارزات تبلیغاتی با توجه جمعیت موجود انجام گیرد که پهنای باند به طور مفید استفاده شودو سرعت را افزایش دهد.

 خستگی از تبلیغات : Advertising fatigue
مصرف کنندگان با خستگی از تبلیغات مواجه می شوند ، درحالیکه فناوری جدید  در طراحی سایت می تواند نتایج خوبی را عرضه کند ، بمحض اینکه بازار وارد مسیر اصلی خود می شود ، اشباع می شود . مصرف کنندگان نیز به میزان بیشتری تبلیغات را نادیده می گیرند .

بازدارنده ها از تبلیغ Ad blockers
علاوه براینکه درحال حاضر مرورگرها از pop-up ها جلوگیری می کنند ، افزونه هایی برای مرورگر موزیلا موجود است کل Ad block Plus که مانع تبلیغات روی صفحات وب خواهند شد .

مصرف کنندگانی که درک فنی دارند ازاین متدها برای محدودکردن تبلیغاتی که می بینند استفاده می کنند .

 

مقالات مرتبط به طراحی سایت :

تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین (قسمت دوم)
تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین
هدف تبلیغات آنلاین
معایب تبلیغات آنلاین
مزایای استفاده از تبلیغات آنلاین
آینده ای از تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین تجربه ای نوین در صنعت تبلیغات